Kerro tyttöjen väkivallasta!
Olen tekemässä tutkimusta tyttöjen väkivallasta, ja haluan selvittää nuorten omia näkemyksiä ja kokemuksia ilmiöstä. Tyttöjen väkivallan noustessa otsikoihin, nuorten omat näkemykset jäävät usein sivuun. On tärkeää kuulla, miltä tyttöjen väkivalta näyttää nuoren omin silmin - nyt sinulla on mahdollisuus kertoa siitä!
Kirjoita ja kerro minulle vapaamuotoisesti ajatuksiasi ja kokemuksiasi tyttöjen väkivallasta - niin paljon, kuin ajatuksia riittää!
Kirjoita osoitteeseen: [email protected]
Voit käyttää kirjoituksesi tukena halutessasi seuraavia kysymyksiä, mutta tärkeintä on kertoa omista ajatuksistasi:
Millaisia tyttöjen tappeluita tiedät? Miksi ja miten tytöt tappelevat? Onko tyttöjen ja poikien väkivalta samanlaista? Onko tappelemisesta tullut normaali osa tyttöjen elämää vai onko tappelevat tytöt erilaisia kuin muut? Missä tilanteissa väkivaltaa saa käyttää? Miksi joskus sanotaan, että tytöt ovat pahempia tappelemaan, kuin pojat? Miten ystäväpiirissäsi suhtaudutaan tyttöjen väkivaltaan? Voiko tappelut kuulua tyttöjen ystävyyssuhteisiin? Entä miten aikuiset ja muu ympäristö suhtautuvat tyttöjen väkivaltaan?
Kirjoita nimettömänä tai nimelläsi. Vain minä luen kirjoituksesi, ja pidän sen salassa. Minun on tarpeellista tietää ikäsi ja oletko tyttö vai poika, ja millä sivustolla näit tämän kirjoituspyynnön. Toivon, että kirjoitat minulle 31.5.2012 mennessä.
Käytän lähettämääsi kirjoitusta opintojeni lopputyössä, jonka teen Helsingin yliopiston sosiaalitieteiden laitokselle. Käytän kirjoittamaasi tekstiä VAIN tutkimukseeni, ja hävitän tekstit, kun tutkimukseni on valmis. Jos jokin asia jää mietityttämään tutkimukseeni liittyen, kysy rohkeasti sähköpostin kautta!
Ystävällisin terveisin,
Leea Nevala
Sosiaalitieteiden laitos
Helsingin yliopisto
[email protected]
Kerro tyttöjen väkivallasta!
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827