Cavalier näyttelyyn?

velli124

Eli olen 12vee tyyppi joka veisi 2v cavalierin näyttelyyn.

Mitä pitää ottaa huomioon?
Minkä paksuinen hihna?
Pitääkö karvalle tehdä jotain, jos se "törröttää"?
Voiko 12 ikäinenn lapsi viedä koiraa esim. Junioriluokkaan?

7

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • werty

Hei ! Itsekkin olen 12-v konkari (jo) ja cavalierillä mennään. Ota huomioon turkki. Tarkasta ettei ole takkuja eikä hilseitä. Peseminen kannattasi. Leikkaa kynnet. Kestäähän koirasi häntään koskemisen. Se oli meidän suurin ongelma. Hihna olisi aika ohut, eläinkaupasta kun kysyt näyttelyhihnaa, apua tulee. Huomioi se että hihnan pitää olla koirasi päävärin värinen. Ja itse pukeudu johonkin neutraaliin esim. Harmaaseen. Mutta älä liian turkin väriin että koiran erottaa hyvin.

Ja vastauksen saitkin siihen että voitko mennä 12-vuotiaana. Ja ainiin ne torrötykset, ne menee yleensä pois siinä vaiheessa kun peset koiran. Muista ottaa harja mukaan !

• tomi

2 v cavalieri ei kuulu enää junioriluokkaan.

• Cavalier hullu

Mäki oon 12 v. Ja mulla on 2 cavalieria toisen kanssa käyn näyttelyissä,kun peset koiran niin mä kuivaan sen turkin hiustenkuivaajalla, ja siitä kuivaamisesta joskus jää karvoja pystyyn, niin ennen näyttelyihin lähtemistä käytän sellaista hoito suihketta ja kampaa joka laskee karvat eli suihkutat siten kohta turkkisa sitä hoitoainetta (pieni määrä vettäkin käy) ja lampaat siitä kohtaa niin kauan että on kuiva :)

• Cava Hullu

oisko joku muuten kiinostunut näyttelyihin mun ja mun koiran kaa ?? :D

• Cavalier Hullu
        Cava Hullu kirjoitti:

Siis oisko joku kiinnostunut lähtee oman koiransa kanssajohonki samaa näyttelyyn mun ja mun koiran kaa????

• Cavalier Hullu
        Cava Hullu kirjoitti:

Siis oisko joku kiinnostunut lähtee oman koiransa kanssajohonki samaa näyttelyyn mun ja mun koiran kaa????

• koirafani-99

Kannattaa tosiaan ottaa huomioon näyttelyssä:
      Eli niitä näyttelyhihnoja löytää yleensä kaikista eläinkaupoista, kannattaa valita koiran turkin värinen hihna.
      Kannattaa pestä koira näyttelyä ennen, ja harjata koira huolella, selvittää takut.
      Tosiaan 2v koira ei junioriluokkaan kuulu, mutta tarkotat varmaan junior handler- kisoja. 12-vuotiaat kyllä pääsevät sinne.
      Ennen näyttelyä kannattaa opetella koiran esittämistä ja pöydällä seisottamista.
      :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      214
      3977
    2. Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen

Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin
      Maailman menoa
      103
      2151
    3. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      81
      2127
    4. Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?

Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva
      Ähtäri
      51
      2103
    5. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
      Maailman menoa
      108
      2023
    6. Ähtärin päättäjät

Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b
      Ähtäri
      71
      1750
    7. Olen Päivi Räsäsen puolella

En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit
      Maailman menoa
      71
      1518
    8. Arkkipiispa Tapio Luoma sanoo olevansa syvästi huolissaan lisääntyvästä rasismista ja islamofobiasta

Tarvitsemme ymmärrystä ja uskontojen lukutaitoa erilaisia perinteitä kohtaan. Rauhallinen rinnakkaiselo ja toinen toisem
      Maailman menoa
      337
      1136
    9. Oletko tosiaan niin

matalalla älykkyydellä varustettu että et tajua miten sua vedätetään? Kun susta ei tykätä.
      Viha
      142
      1134
    10. Millaisia toiveita

Sinulla on minun suhteeni?
      Ikävä
      79
      1006
    Aihe