Cavalier näyttelyyn?

velli124

Eli olen 12vee tyyppi joka veisi 2v cavalierin näyttelyyn.

Mitä pitää ottaa huomioon?
Minkä paksuinen hihna?
Pitääkö karvalle tehdä jotain, jos se "törröttää"?
Voiko 12 ikäinenn lapsi viedä koiraa esim. Junioriluokkaan?

7

226

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • werty

Hei ! Itsekkin olen 12-v konkari (jo) ja cavalierillä mennään. Ota huomioon turkki. Tarkasta ettei ole takkuja eikä hilseitä. Peseminen kannattasi. Leikkaa kynnet. Kestäähän koirasi häntään koskemisen. Se oli meidän suurin ongelma. Hihna olisi aika ohut, eläinkaupasta kun kysyt näyttelyhihnaa, apua tulee. Huomioi se että hihnan pitää olla koirasi päävärin värinen. Ja itse pukeudu johonkin neutraaliin esim. Harmaaseen. Mutta älä liian turkin väriin että koiran erottaa hyvin.

Ja vastauksen saitkin siihen että voitko mennä 12-vuotiaana. Ja ainiin ne torrötykset, ne menee yleensä pois siinä vaiheessa kun peset koiran. Muista ottaa harja mukaan !

• tomi

2 v cavalieri ei kuulu enää junioriluokkaan.

• Cavalier hullu

Mäki oon 12 v. Ja mulla on 2 cavalieria toisen kanssa käyn näyttelyissä,kun peset koiran niin mä kuivaan sen turkin hiustenkuivaajalla, ja siitä kuivaamisesta joskus jää karvoja pystyyn, niin ennen näyttelyihin lähtemistä käytän sellaista hoito suihketta ja kampaa joka laskee karvat eli suihkutat siten kohta turkkisa sitä hoitoainetta (pieni määrä vettäkin käy) ja lampaat siitä kohtaa niin kauan että on kuiva :)

• Cava Hullu

oisko joku muuten kiinostunut näyttelyihin mun ja mun koiran kaa ?? :D

• Cavalier Hullu
        Cava Hullu kirjoitti:

Siis oisko joku kiinnostunut lähtee oman koiransa kanssajohonki samaa näyttelyyn mun ja mun koiran kaa????

• Cavalier Hullu
        Cava Hullu kirjoitti:

Siis oisko joku kiinnostunut lähtee oman koiransa kanssajohonki samaa näyttelyyn mun ja mun koiran kaa????

• koirafani-99

Kannattaa tosiaan ottaa huomioon näyttelyssä:
      Eli niitä näyttelyhihnoja löytää yleensä kaikista eläinkaupoista, kannattaa valita koiran turkin värinen hihna.
      Kannattaa pestä koira näyttelyä ennen, ja harjata koira huolella, selvittää takut.
      Tosiaan 2v koira ei junioriluokkaan kuulu, mutta tarkotat varmaan junior handler- kisoja. 12-vuotiaat kyllä pääsevät sinne.
      Ennen näyttelyä kannattaa opetella koiran esittämistä ja pöydällä seisottamista.
      :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      3032
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1801
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1656
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      222
      1227
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      123
      957
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      93
      933
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      924
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      65
      907
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      825
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      34
      800
    Aihe