Eli olen 12vee tyyppi joka veisi 2v cavalierin näyttelyyn.
Mitä pitää ottaa huomioon?
Minkä paksuinen hihna?
Pitääkö karvalle tehdä jotain, jos se "törröttää"?
Voiko 12 ikäinenn lapsi viedä koiraa esim. Junioriluokkaan?
Cavalier näyttelyyn?
7
266
Vastaukset 7
- werty
Hei ! Itsekkin olen 12-v konkari (jo) ja cavalierillä mennään. Ota huomioon turkki. Tarkasta ettei ole takkuja eikä hilseitä. Peseminen kannattasi. Leikkaa kynnet. Kestäähän koirasi häntään koskemisen. Se oli meidän suurin ongelma. Hihna olisi aika ohut, eläinkaupasta kun kysyt näyttelyhihnaa, apua tulee. Huomioi se että hihnan pitää olla koirasi päävärin värinen. Ja itse pukeudu johonkin neutraaliin esim. Harmaaseen. Mutta älä liian turkin väriin että koiran erottaa hyvin.
Ja vastauksen saitkin siihen että voitko mennä 12-vuotiaana. Ja ainiin ne torrötykset, ne menee yleensä pois siinä vaiheessa kun peset koiran. Muista ottaa harja mukaan ! - tomi
2 v cavalieri ei kuulu enää junioriluokkaan.
- Cavalier hullu
Mäki oon 12 v. Ja mulla on 2 cavalieria toisen kanssa käyn näyttelyissä,kun peset koiran niin mä kuivaan sen turkin hiustenkuivaajalla, ja siitä kuivaamisesta joskus jää karvoja pystyyn, niin ennen näyttelyihin lähtemistä käytän sellaista hoito suihketta ja kampaa joka laskee karvat eli suihkutat siten kohta turkkisa sitä hoitoainetta (pieni määrä vettäkin käy) ja lampaat siitä kohtaa niin kauan että on kuiva :)
- Cava Hullu
oisko joku muuten kiinostunut näyttelyihin mun ja mun koiran kaa ?? :D
- Cavalier Hullu
Cava Hullu kirjoitti:
Siis oisko joku kiinnostunut lähtee oman koiransa kanssajohonki samaa näyttelyyn mun ja mun koiran kaa????
- Cavalier Hullu
Cava Hullu kirjoitti:
Siis oisko joku kiinnostunut lähtee oman koiransa kanssajohonki samaa näyttelyyn mun ja mun koiran kaa????
- koirafani-99
Kannattaa tosiaan ottaa huomioon näyttelyssä:
Eli niitä näyttelyhihnoja löytää yleensä kaikista eläinkaupoista, kannattaa valita koiran turkin värinen hihna.
Kannattaa pestä koira näyttelyä ennen, ja harjata koira huolella, selvittää takut.
Tosiaan 2v koira ei junioriluokkaan kuulu, mutta tarkotat varmaan junior handler- kisoja. 12-vuotiaat kyllä pääsevät sinne.
Ennen näyttelyä kannattaa opetella koiran esittämistä ja pöydällä seisottamista.
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681216
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine137999Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i108679Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku16581S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant22542Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁61521Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀31503Mies miksi moinen vetäytyminen?
1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku52499Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul22466Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk62465