Cavalier näyttelyyn?

velli124

Eli olen 12vee tyyppi joka veisi 2v cavalierin näyttelyyn.

Mitä pitää ottaa huomioon?
Minkä paksuinen hihna?
Pitääkö karvalle tehdä jotain, jos se "törröttää"?
Voiko 12 ikäinenn lapsi viedä koiraa esim. Junioriluokkaan?

7

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • werty

Hei ! Itsekkin olen 12-v konkari (jo) ja cavalierillä mennään. Ota huomioon turkki. Tarkasta ettei ole takkuja eikä hilseitä. Peseminen kannattasi. Leikkaa kynnet. Kestäähän koirasi häntään koskemisen. Se oli meidän suurin ongelma. Hihna olisi aika ohut, eläinkaupasta kun kysyt näyttelyhihnaa, apua tulee. Huomioi se että hihnan pitää olla koirasi päävärin värinen. Ja itse pukeudu johonkin neutraaliin esim. Harmaaseen. Mutta älä liian turkin väriin että koiran erottaa hyvin.

Ja vastauksen saitkin siihen että voitko mennä 12-vuotiaana. Ja ainiin ne torrötykset, ne menee yleensä pois siinä vaiheessa kun peset koiran. Muista ottaa harja mukaan !

• tomi

2 v cavalieri ei kuulu enää junioriluokkaan.

• Cavalier hullu

Mäki oon 12 v. Ja mulla on 2 cavalieria toisen kanssa käyn näyttelyissä,kun peset koiran niin mä kuivaan sen turkin hiustenkuivaajalla, ja siitä kuivaamisesta joskus jää karvoja pystyyn, niin ennen näyttelyihin lähtemistä käytän sellaista hoito suihketta ja kampaa joka laskee karvat eli suihkutat siten kohta turkkisa sitä hoitoainetta (pieni määrä vettäkin käy) ja lampaat siitä kohtaa niin kauan että on kuiva :)

• Cava Hullu

oisko joku muuten kiinostunut näyttelyihin mun ja mun koiran kaa ?? :D

• Cavalier Hullu
        Cava Hullu kirjoitti:

Siis oisko joku kiinnostunut lähtee oman koiransa kanssajohonki samaa näyttelyyn mun ja mun koiran kaa????

• Cavalier Hullu
        Cava Hullu kirjoitti:

Siis oisko joku kiinnostunut lähtee oman koiransa kanssajohonki samaa näyttelyyn mun ja mun koiran kaa????

• koirafani-99

Kannattaa tosiaan ottaa huomioon näyttelyssä:
      Eli niitä näyttelyhihnoja löytää yleensä kaikista eläinkaupoista, kannattaa valita koiran turkin värinen hihna.
      Kannattaa pestä koira näyttelyä ennen, ja harjata koira huolella, selvittää takut.
      Tosiaan 2v koira ei junioriluokkaan kuulu, mutta tarkotat varmaan junior handler- kisoja. 12-vuotiaat kyllä pääsevät sinne.
      Ennen näyttelyä kannattaa opetella koiran esittämistä ja pöydällä seisottamista.
      :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      141
      7999
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2071
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      2010
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1673
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1607
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1060
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      999
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      51
      970
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      850
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      832
    Aihe