Cavalier näyttelyyn?

velli124

Eli olen 12vee tyyppi joka veisi 2v cavalierin näyttelyyn.

Mitä pitää ottaa huomioon?
Minkä paksuinen hihna?
Pitääkö karvalle tehdä jotain, jos se "törröttää"?
Voiko 12 ikäinenn lapsi viedä koiraa esim. Junioriluokkaan?

7

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • werty

      Hei ! Itsekkin olen 12-v konkari (jo) ja cavalierillä mennään. Ota huomioon turkki. Tarkasta ettei ole takkuja eikä hilseitä. Peseminen kannattasi. Leikkaa kynnet. Kestäähän koirasi häntään koskemisen. Se oli meidän suurin ongelma. Hihna olisi aika ohut, eläinkaupasta kun kysyt näyttelyhihnaa, apua tulee. Huomioi se että hihnan pitää olla koirasi päävärin värinen. Ja itse pukeudu johonkin neutraaliin esim. Harmaaseen. Mutta älä liian turkin väriin että koiran erottaa hyvin.





      Ja vastauksen saitkin siihen että voitko mennä 12-vuotiaana. Ja ainiin ne torrötykset, ne menee yleensä pois siinä vaiheessa kun peset koiran. Muista ottaa harja mukaan !

    • tomi

      2 v cavalieri ei kuulu enää junioriluokkaan.

    • Cavalier hullu

      Mäki oon 12 v. Ja mulla on 2 cavalieria toisen kanssa käyn näyttelyissä,kun peset koiran niin mä kuivaan sen turkin hiustenkuivaajalla, ja siitä kuivaamisesta joskus jää karvoja pystyyn, niin ennen näyttelyihin lähtemistä käytän sellaista hoito suihketta ja kampaa joka laskee karvat eli suihkutat siten kohta turkkisa sitä hoitoainetta (pieni määrä vettäkin käy) ja lampaat siitä kohtaa niin kauan että on kuiva :)

      • Cava Hullu

        oisko joku muuten kiinostunut näyttelyihin mun ja mun koiran kaa ?? :D


      • Cavalier Hullu
        Cava Hullu kirjoitti:

        oisko joku muuten kiinostunut näyttelyihin mun ja mun koiran kaa ?? :D

        Siis oisko joku kiinnostunut lähtee oman koiransa kanssajohonki samaa näyttelyyn mun ja mun koiran kaa????


      • Cavalier Hullu
        Cava Hullu kirjoitti:

        oisko joku muuten kiinostunut näyttelyihin mun ja mun koiran kaa ?? :D

        Siis oisko joku kiinnostunut lähtee oman koiransa kanssajohonki samaa näyttelyyn mun ja mun koiran kaa????


    • koirafani-99

      Kannattaa tosiaan ottaa huomioon näyttelyssä:
      Eli niitä näyttelyhihnoja löytää yleensä kaikista eläinkaupoista, kannattaa valita koiran turkin värinen hihna.
      Kannattaa pestä koira näyttelyä ennen, ja harjata koira huolella, selvittää takut.
      Tosiaan 2v koira ei junioriluokkaan kuulu, mutta tarkotat varmaan junior handler- kisoja. 12-vuotiaat kyllä pääsevät sinne.
      Ennen näyttelyä kannattaa opetella koiran esittämistä ja pöydällä seisottamista.
      :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1532
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1329
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1172
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1129
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      955
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      795
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      720
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      656
    9. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    10. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    Aihe