Onko totta, että hankalaa esittävät tytöt on kiinnostavimpia?

taylor...

Eli ne ketkä ei päästä helpolla ja vilkuilee vaan sivusilmällä, mutta välillä jotain vinkkiä, että on kiinnostunu, mutta...kyl te tajuutte. :--) Oli siis pojille. Ja miten vois saada sut kiinnostumaan?

15

347

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En oo poika, mut oikeesti mikään ei oo niin vittumaista, kun vaikeat ja vaikeita esittävät ihmiset, yleensä siis naiset. Mun yks kaveri on tällänen. "Loukkaantuu" joka ikisestä asiasta ja sitten pitää viikon mykkäkoulua. Tosi kiva.

• James-95

Laiskana henkilönä hankalan tytön perässä juokseminen on liian työlästä... Mut kyl se on mukavaa vaihtelua aina välillä.

• kkkko

Pelaajat tykkää haasteista, laiskat ottaa helpon.

• Lkh

Käsität varmaan että jotta tosta haastetempusta jotain tulee pojan täytyy olla ihan tosissaan kiinnostunut susta. Jos se pelkästään pitää sua kauniina mut ei muuten oo mitään kuvaa minkälainen ihminen oot nii ei todellakaan rupea perässä juoksemaan.

• kkkko
        Lkh kirjoitti:

Käsität varmaan että jotta tosta haastetempusta jotain tulee pojan täytyy olla ihan tosissaan kiinnostunut susta. Jos se pelkästään pitää sua kauniina mut ei muuten oo mitään kuvaa minkälainen ihminen oot nii ei todellakaan rupea perässä juoksemaan.

No kyllä rupeaa jos pelkkää pillua haluaa/tyttö on hyvännäköinen niin siinä ei hirveästi kiinnosta tytön luonne. Ja vaikeus ja tytön vastahakoisuus innostaa entisestään.
        Pari kokemusta kyseisistä pojista ollut.

• Lkh
        kkkko kirjoitti:

No kyllä rupeaa jos pelkkää pillua haluaa/tyttö on hyvännäköinen niin siinä ei hirveästi kiinnosta tytön luonne. Ja vaikeus ja tytön vastahakoisuus innostaa entisestään.
        Pari kokemusta kyseisistä pojista ollut.

No jos sellaisia poikia haluaa. Kyllä se kertoo pojasta mikä se on miehiään jos perässä juoksee, tarketujia , täysin mustasukkaisia ja jokainen liikkeesi pitää olla tiedossa. Kauhean intohimoista ja romanttisia suhteita niiltä ei kannata odottaa.
        Normaalisti sen huomaan heti ensikatsomalla onko joku kiinnostava vai ei ja vähänkin älyä omaava tajuaa että jos toinen ei osoita kiinnostusta niin ei siitä jutusta mitään tule. Että siitä sitten lähe esittämään vaikeasti tavoiteltavaa, huomaat vain kuinka kaiken maailman stalkkerit perässä roikkuu.

• Derkkaffu

Itsellänihän oli kiikarissa joskus eräs tyttö, jonka tiesin pitävän minusta, mutta siiten rupesi esittää välinpitämätöntä...
      Sanoin sille suoraan että en mä rupee sun perässä juoksee.
      Parin viikon jälkeen seurusteltiin jo, kun tajus että juoksutus ei onnistu :D

• gejdiskshdh

ei kyllä tosiaankaan pidä paikkaansa. päinvastoin

• Sdfhköä

Hyvää ei saa helpolla, mutta ei mekään kaikkee jakseta

• omaitsesi

Olepa kuule vaan oma itsesi! ;)

• älkää esittäkö ! Vittu

vittu mua ainaki ottas päähä jos tyttö tekis noi ! E kattelis pitkää tommost.

• dömdöm

Kyllä kiinnostaa ;). Matka on tärkeä.
      Muutenki huomannu että vastakohat todellakin kiihottaa. Mä oon ite kuin avoin kirja.
      Joku sellane vaikeesti tavoteltava pahistyttö olis täydelline ;))

• Olet asian ytimessä, aloittaja :)

• brunetinetc

no jos tyttö on oikeasti rakastunut rakastunut niin ei siinä pahemmin "olen vaikeasti saatava" esitys onnistu:D.. ehkä hieman kiinnostunut tyttö/ihastunut saattaa pitää niin (muka)fiksuna ideana jtn kuminauhatakstiikkaa, jota jätkät eivät tosiaankaan ymmärrä. itse yritän väkisin (vaikka miten rakastunut olisinkin) esittää ei kiinnostunutta - siis välttelen katsekontaktia etc. vain jos luulen ettei pojalla ole kiinnostusta minua kohtaan. muuten olen läpinäkyvä. ja rakastunut.

• Hasdfz

No mä en kyllä rupeis semmosen kanssa seurustelemaan joka esittää koko ajan jotain vaikeesti lähestyttävää ja on olevinaan niin viehättävä niin viehättävä. Mieluummin ottaisin semmosen joka uskaltaa alusta alkaen olla oma ittensä eikä vedä mitään roolia. Jos ei se tyttö onnistu olemaan kiinnostava näyttelemättä mitään niin ei kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      2
      1625
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1587
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      229
      1104
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1068
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      909
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      846
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      817
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      815
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      47
      807
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      68
      777
    Aihe