Enää ei voi tv-ohjelmaa olla, ettei siinä olisi ainakin pari homoa, mieluummin enemmän.
Minusta nykyiset tv-ohjelmat ovat ihan täynnä homoja
18
95
Vastaukset
- missis-sippi
Miksi sinun pitää itsesi siihen pakottaa?
Meidän telkun saa auki, mutta myös kiinni.
Siinä näkyy myös momem monta eri kanavaa.- Leena Kaisa
Yleensä katson vain uutiset. Niissä on homoja vähemmän. Erityisesti kympin uutisissa on kiva loppukevennys. Minun mies, Eevertti, ei ole koskaan homostellut.
Siinä on kunnon mies ja ei sotkeudu lakanoihin. - Ortopeti.
Leena Kaisa kirjoitti:
Yleensä katson vain uutiset. Niissä on homoja vähemmän. Erityisesti kympin uutisissa on kiva loppukevennys. Minun mies, Eevertti, ei ole koskaan homostellut.
Siinä on kunnon mies ja ei sotkeudu lakanoihin.Paljonhan tuota asiaa on tutkittukin.
Oiskohan teidän kohdalla tapahtu-
nut näin.
http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2012041115434324_se.shtml - Kaarlo..
Leena Kaisa kirjoitti:
Siinä on kunnon mies ja ei sotkeudu lakanoihin.Kuuleppas nyt Leena Kaisa. Kyllä minä jyystän Eevertti pari kertaa kuukaudessa perse reikään, Et kai kuvittele ,että Eevertti sulle sitä kertos.
- amanda77v
TURHAA vaivaitua sellaisia mietiskelemään, ne luoja on luonut .Uskokaa ne itse ei haluasi mutta on tilanne niin. Tunnen muutamia joiden on oillut tehtävä itse murha ,kun ei kaapista ulos uskalla tulla. Uskokaa se ei ole heidän oma valinta.
olen pahoillani ,mutta puolustan säälistä,koska läeisyydessä on joitakin,kun on laaja tuttavapiiri. - krooohhh!
Hohhoijaa, alkaa sama jankutus jo kyllästyttämään, eikö mitään uutta auringon alla.
Taitaisi jokaisen läheisistä heitä löytyvän ihan livessäkin, jos vaan näkevin silmin osaa katsella.
Menen ettoneelle!" - muotiako ?
Luulen,että tuo on jokin kummallinen muoti-ilmiö,ei ole nykyisin todellakaan yhtään elokuvaa,ettei siinä homot pyörisi!
En usko oikein,että tuo on aitoa,täytyy vain olla jotain erikoista!- Kaarlo..
Ihanaa onkin katsoa näitä nuoria homo miehiä, joilla on oikein namu pylly...
- **
Ihan jokaisella kanavalla yhtä aikaa? Vai vainko yksi kanava näkyy telkkarissasi?
- murmurmeli
Onko tällä ketjun aloittajalla joku mahdoton mania noista homoista. Hän on aloittanut toisen ketjun samasta aiheesta.
Eiköhän yksi ketju riitä tästä aiheesta. Sehän on jo käsitelty tuossa ensimmäisessä homo-aiheisessa ketjussa. - oisko tuttuja
nyt onkin hyvä asia kun aivan päivittäin voi lukea uusien homojen ilmaantumisesta
- Kaarlo..
Kuuleppas nyt taas Leena Kaisa. Kyllä minä jyystän Eevertti pari kertaa kuukaudessa ***** reikään, Et kai kuvittele ,että Eevertti sulle sitä kertos.
Sano ny sille Eevertille että se ottaa meijän seuraavalle reffeille tummeli purkin mukaan oli meinaan viimeksi Eevertillä kuiva reikä. Tais siinä perä pukamakin puhjeta oli mulla paidan helmssa jotain töhjöä. - Homoko siisti ??
Sain hyvät naurut,kun Leena-Kaisa kertoi,että hän telkusta katsoo yleensä
vain uutiset,niissä on homoja vähemmän!! hah hih!
Luulen,että tämä muoti-ilmiö menee pian ohi,on ne niin outoja. - pyllyt tyynylle
Tuskin mistään muoti ilmiöstä. Kyllä nää kaapista ulos tyleet homot on homoja iän kaiken......
- huomenta
Teille rakkaat ystäväni haluan kirjoittaa jonkun sanan näin torstai päivän aamusta. Toivon mukaan olettenukkuneet hyvin ja olette heränneet virkeinä.
- justiinsa sitten
alkaa jo tympiä teidän homostelut...
- että silleen
kyllä ihmisiä tarvitsee kohdella tasavertaisesti paitsi Ruuneperiä'
- 897 78
Näyttää tämäkin vaatimaton ketju årsyttävän joita kuita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984832Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113860Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801376- 1371344
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1691319En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5741242- 531135