Hei!
Oletko ajatellut lastenhoitajaa kesäksi? Etsin au pair -perhettä Saksassa asuvalle suomalaiselle isoäidille!
Riitta on asunut Saksassa jo neljäkymmentä vuotta, ja kasvattanut perheensä siellä, mutta käynyt Suomessa aina kesälomilla ja kokee Suomen omaksi kotimaakseen. Nyt jo eläköitynyt Riitta haluaisi tulla Suomeen kesäksi "au pair mummoksi", eli asumaan perheen parissa ja hoitamaan lapsia työnään. Riitta asuu Saksassa Augsburgissa aivan kaupungin ytimessä, joten hän haluaisi mielellään perheeseen hieman etäämmälle keskikaupungin vilskeestä. Perheen asuinpaikalla ei ole muuten merkitystä, kuten ei lapsienkaan määrällä. Tupakoimattomuus on Riitalle tärkeä asia.
Riitalla ei ole sähköpostia, ja ulkomaille soittelu on kallista, joten hän pyysi jos minä tuttavana voisin olla yhteyksissä kiinnostuneisiin lapsiperheisiin. Minun kauttani saa Riitan valokuvan ja puhelinnumeron, jos kiinnostukset kohtaavat. :)
Jos kiinnostuit niin ota mahdollisimman nopeasti yhteyttä minuun sähköpostilla:
[email protected]
Riitta odottaa jo kärsimättömänä vastauksia! :)
PS. Jos kesä menee mukavasti, ja perheellä on tarvetta, on Riitalla mahdollisuus jäädä pidemmäksikin aikaa perheeseen. :)
Isoäidistä lastenhoitaja/au pair kesäksi!
sur3n3
2
186
Vastaukset
- sur3n3
Ja Riitta siis puhuu suomea! Ja on ollut hoitanut kaikenikäisiä lapsia.
- toinen lastenhoitaja
Vau, mukava idea. Onnea Riitalle perheen etsintään :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892