Eräs kaverini alkoi selitellä miten hyvä hän on kaikessa, sen jälkeen hän alkoi puhua hänen älykkyydestään koska näki etten voinnut ottaa häntä oikein tosissaan. Hän alkoi selitellä miten monissa testeissä hän on käynyt mittaamassa hänen ÄO:n mikä on hänellä kuulma 150! .. En sanonut siihen mitään. Mietin vain että onko kaverini tosiaan huippuälykäs, en osaa sanoa! Mutta kehuu kyllä aika paljon itseään :P
Selitti mulle että joku voi netin kautta mennä minun tietokoneelleni ja jne.
Sitten hän taas alkoi puhumaan miten hieno ihminen hän oli ja mitä hän voisi tehdä jos haluaisi kuten: Hakkeroida kokomailman, Tuhota suomen xD en ottanut tosissaan näitä. Mutta jos olisin nauranut hän olisi ottanut nokkiinsa joten en viittinyt.
Mitä mieltä te olette voisiko hänen ÄO olla 150? :/
HUOM!
Hän on sanonut ohjelmoimansa 10 eri kieltä :O!!!
Eli se kyllä selittäisi..
Mutta en ole hänen koskaan nähnyt ohjelmoivan tai tekevän mitään elektroniikkaan littyvä hommelia.. Olen nähnyt hänet ainoastaan katsomassa tvtä ja poltamassa röökiä.
!!!Eikä hän myöskään ole koskaan osannut selittää enempää kuin: "Nykyään on mahdoton saada viruksia."
En osaa itse sanoa onko vai eikö..
Huippuälykäs kaveri..? Vai..
17
281
Vastaukset
- poisto/siirto
avaus ei liity lainkaan ongelmiin tietokoneiden tai ohjelmien kanssa
älykkyydestä voi keskustella, ylläripylläri, älykkyyspalstalla
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3762 - .....
Ei se mitenkään hirveän harvinaista ole että jollakin on 150 ÄO, teoriassa kun yli 148 saavia on Suomessakin n. 100000 hlöä.
- Äh ja Öh
Älykkäitä on kai erilaisia. Minulla ÄO 97 ja pelaan usein sakkia kaverin kanssa joka sanoo omaavansa ÄO:n 139. Useimmiten voitan hänet mennen tullen.
- No sehän on....
Kaverisi taitaa olla M-Kar.
- ...
turpa kiinni jo ääliö. sun on turha muita herjata, häpäiset vain itsesi ja saat turpaasi (jos livenä uskallat uhota). m-kar on asiantunteva ja asiallinen henkilö.
- höpöhöpö...
... kirjoitti:
turpa kiinni jo ääliö. sun on turha muita herjata, häpäiset vain itsesi ja saat turpaasi (jos livenä uskallat uhota). m-kar on asiantunteva ja asiallinen henkilö.
M-Kar väittää sodat-palstalla, ettei Windowsissa toimi PDF-tiedoston avaaja (adobe reader) joka tulee Winukkaan lähes automaattisesti ja on toiminut siinä ennenkuin koko linuxia oli keksittykään! Asiantuntijako?
- hhhhhhghhhgh
höpöhöpö... kirjoitti:
M-Kar väittää sodat-palstalla, ettei Windowsissa toimi PDF-tiedoston avaaja (adobe reader) joka tulee Winukkaan lähes automaattisesti ja on toiminut siinä ennenkuin koko linuxia oli keksittykään! Asiantuntijako?
mistä lähtien adobe reader on tullut (lähes) automaattisesti? Joka ikinen kerta se kyllä pitää erikseen asentaa, jos sen roskan haluaa koneelleen, ja hyvä niin.
- ompa tosiaan
... kirjoitti:
varsinainen asiantuntija se M-Kar, mulle on vähän vaan se jäänyt epäselväksi että mikä on se asia jonka se siis ehkä osaa ?
- 88
Täytyy uskoa, jos mies itse niin sanoo.
- 154
Voihan sitä olla vaikka kuinka älykäs mutta se ei takaa pärjäämistä elämässä. Ihminen voi olla vaikka kuinka nero mutta samalla niin käsi ettei osaa keittää edes kananmunia.
- kahtakauheemmintakas
Kaveris uhoo, ei se saa mitään kaadettuu tai tuhottuu, tais pissii silmään pahemman kerran.
- ====
Vain tyhmät poskesoittajat kehuvat itseään peitelläkseen juuri sitä tyhmyyttään.
- kissanhäntä
Osamäärää liittyy usein myös JAKOJÄÄNNÖS.
- Mike Rosoft
Älykkyyttä on monenlaista eikä noi testit mitään kerro. Olen tehnyt testejä ja saanut yli 130 joka kerta joten en pidä niitä luotettavina muussa kuin että hoksottimet riittää ratkomaan pulmia (ei mikään Mensalainen kuitenkaan :DDDD). Ne mittaa yhtä sektoria älykkyydestä. Tietty jos saa alle 100 niin se ei pidemmän päälle ole hyvä asia, onneks nämä ei yleensä tajua olevansa tyhmiä. Valtaosa kansalaisista pyörii siellä 100-130 tasolla jolla tämä yhteiskunta pysyy riittävän hyvin pystyssä.
- :D
Valtaosa pyörii suunnilleen siellä 70 ja 130 välissä jos käyttää tätä vakiintunutta SD=24...
Olikohan se Nixon joka järkyttyi saatuaan tietää että puolet amerikkalaisista on keskivertoa tyhmempiä...?
- veikkaan että
on tullut pilkku-virhe siinä ÄO-asiassa, oikea luku ehkä onkin 0,150 !
- ÄLYÄLYÄLY!
Ihmisten täytyisi ymmärtää, ettei Mensan testeistä saatava ÄO-arvo ole absoluuttinen vaan suhteellinen. Se arvo riippuu aineiston ( testiin osallistujat) suorituksen suhteen ja Mensan testi mittaa vain yhtä älykkyyden osa-aluetta - älykkyyttähän on niin monenlaista. Mutta jos tyyppi kehtaa kehua "älykkyydellään", niin tyhmähän se on ja voit jättää sen jutut omaan arvoonsa.
Itse kävin testeissä joskus 80-luvun lopulla, kun yli vuorokauden valvomisen jälkeen kävin ylikierroksilla eikä muutakaan tekemistä lauantai-aamuna ollut. Sain tulokseksi jotain 170 ja risat, mutta silti mitenkään ihmeen "älykkäänä" en itseäni pidä - pitkäaikaistyötön ja silleen.
Tosin, kun katsoo elämän aikana tehtyjen palikkatestien tuloksia (koulut, intti jne...), niin tietty suunta tuloksista kyllä löytyy. Mutta onko se todellista älykkyyttä vai jotain, mitä yhteiskunta haluaakin.
Todellinen "älykkyys" taitaakin olla, että ymmärtää oman vajavaisuutensa ja silti nauttii tekemisistään muita vahingoittamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837