No mua ahdistaa uimahallissa kun kaikki pojat möllää ! Musta tuntuu kuin olisin alasti kaikkien edessä :( auttakaa !
Ahdistaa uimahallissa
10
523
Vastaukset
- Ou jeeee
No ne vaan tuijottaa sun mahtavaa bikinikroppaa.
- joku
Joo,mä ymmärrän kyllä!Itteäni kans pojat töllöttää,ja se ahistaa:(eikä oo kiva olla.Jotkut mun kamuista ajattelee,et ne on niin seksikkäitä.Ne saa joskus munki uskoon niin,mut sit ku mä katon ite itteäni peilistä,niin en oo kyl yhtään seksikäs.Jotku vaan osaa pitää itteään siinä uskos,et ne on tosi seksikkäitä ja ei oo pömppövattaa.Oikeesti varmaan kaikilla tytöillä on joskus jonkulainen pömppövatta:D
- Plöö
joku kirjoitti:
Joo,mä ymmärrän kyllä!Itteäni kans pojat töllöttää,ja se ahistaa:(eikä oo kiva olla.Jotkut mun kamuista ajattelee,et ne on niin seksikkäitä.Ne saa joskus munki uskoon niin,mut sit ku mä katon ite itteäni peilistä,niin en oo kyl yhtään seksikäs.Jotku vaan osaa pitää itteään siinä uskos,et ne on tosi seksikkäitä ja ei oo pömppövattaa.Oikeesti varmaan kaikilla tytöillä on joskus jonkulainen pömppövatta:D
Mulle kaverit vaan sanoo että miten mua voi oikeen ahdistaa se. Mut mua vaan ahdistaa :(
- Plöö
Mut ei mulla ole mikään hyvä kroppa :(
- joku
Plöö kirjoitti:
Mut ei mulla ole mikään hyvä kroppa :(
No ei mullakaan,mut silti.Joskus mä aattelen et ne kattoo mun 'makkaroita',vaik mä itekki tiän et mul ei oo oikeesti koko makkaroita mut ku mun kamut sanoo et se on itserakasta jos sanoo et on laiha=O:-(
- Plöö
joku kirjoitti:
No ei mullakaan,mut silti.Joskus mä aattelen et ne kattoo mun 'makkaroita',vaik mä itekki tiän et mul ei oo oikeesti koko makkaroita mut ku mun kamut sanoo et se on itserakasta jos sanoo et on laiha=O:-(
Ei se ole itserakasta ! ! !
- Plöö !
Plöö kirjoitti:
Niin onko kellään hyviä neuvoja ettei siellä ahdistas ?
- Plöö !
Plöö kirjoitti:
Niin onko kellään hyviä neuvoja ettei siellä ahdistas ?
- girli
Aattele vaa et oot siel vaatteet pääl ja et ne ei kato sun kroppaa vaa sua muuten vaa...:D ja jos ne töllää vaa ni voit kysyy niilt iha pokkana vaa et "Mitä???" Eiköhä tölläys lopu ku sen kyseenalaistaa ykskaks vaa;)
- Girl12
Mul ei ole enää sitä ongelmaa :) annan niitten nykyään vaan töllätä :) nyt olen tyytyväinen kroppaani. Ei kukaan ole siitä valittanut :) kaikki pojat vain hymyilee mulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911052
- 55732
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35604Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49480- 31469
Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi46465- 34447
- 38434
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14431