Ahdistaa uimahallissa

Plöö

No mua ahdistaa uimahallissa kun kaikki pojat möllää ! Musta tuntuu kuin olisin alasti kaikkien edessä :( auttakaa !

10

523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ou jeeee

No ne vaan tuijottaa sun mahtavaa bikinikroppaa.

• joku

Joo,mä ymmärrän kyllä!Itteäni kans pojat töllöttää,ja se ahistaa:(eikä oo kiva olla.Jotkut mun kamuista ajattelee,et ne on niin seksikkäitä.Ne saa joskus munki uskoon niin,mut sit ku mä katon ite itteäni peilistä,niin en oo kyl yhtään seksikäs.Jotku vaan osaa pitää itteään siinä uskos,et ne on tosi seksikkäitä ja ei oo pömppövattaa.Oikeesti varmaan kaikilla tytöillä on joskus jonkulainen pömppövatta:D

• Plöö
        joku kirjoitti:

Joo,mä ymmärrän kyllä!Itteäni kans pojat töllöttää,ja se ahistaa:(eikä oo kiva olla.Jotkut mun kamuista ajattelee,et ne on niin seksikkäitä.Ne saa joskus munki uskoon niin,mut sit ku mä katon ite itteäni peilistä,niin en oo kyl yhtään seksikäs.Jotku vaan osaa pitää itteään siinä uskos,et ne on tosi seksikkäitä ja ei oo pömppövattaa.Oikeesti varmaan kaikilla tytöillä on joskus jonkulainen pömppövatta:D

Mulle kaverit vaan sanoo että miten mua voi oikeen ahdistaa se. Mut mua vaan ahdistaa :(

• Plöö

Mut ei mulla ole mikään hyvä kroppa :(

• joku
        Plöö kirjoitti:

Mut ei mulla ole mikään hyvä kroppa :(

No ei mullakaan,mut silti.Joskus mä aattelen et ne kattoo mun 'makkaroita',vaik mä itekki tiän et mul ei oo oikeesti koko makkaroita mut ku mun kamut sanoo et se on itserakasta jos sanoo et on laiha=O:-(

• Plöö
        joku kirjoitti:

No ei mullakaan,mut silti.Joskus mä aattelen et ne kattoo mun 'makkaroita',vaik mä itekki tiän et mul ei oo oikeesti koko makkaroita mut ku mun kamut sanoo et se on itserakasta jos sanoo et on laiha=O:-(

Ei se ole itserakasta ! ! !

• Plöö !
        Plöö kirjoitti:

Niin onko kellään hyviä neuvoja ettei siellä ahdistas ?

• Plöö !
        Plöö kirjoitti:

Niin onko kellään hyviä neuvoja ettei siellä ahdistas ?

• girli

Aattele vaa et oot siel vaatteet pääl ja et ne ei kato sun kroppaa vaa sua muuten vaa...:D ja jos ne töllää vaa ni voit kysyy niilt iha pokkana vaa et "Mitä???" Eiköhä tölläys lopu ku sen kyseenalaistaa ykskaks vaa;)

• Girl12

Mul ei ole enää sitä ongelmaa :) annan niitten nykyään vaan töllätä :) nyt olen tyytyväinen kroppaani. Ei kukaan ole siitä valittanut :) kaikki pojat vain hymyilee mulle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      91
      1052
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      732
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      604
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      546
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      480
    6. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      31
      469
    7. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      46
      465
    8. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      447
    9. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      38
      434
    10. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      431
    Aihe