kuka voi antaa mulle runescape ukon niin annan sille sitten vaikka mitä kun olen antanut muillekkin ihmisille ja kehittänyt niiden ukkoja niin nimiä ja saliksia tähän kiitos niin tulee teille vaikka esimerkiksi santahattuja tai maskeja tai partyhattuja
ja toinen asia kuka voi antaa mulle ilmaisia ukkoja niin nimet ja salikset tähän ja 3 asia kuka ei pelaa enään runea nii antaa nimen ja salikse tähän kiitos ja tähän kommenttii pitää sit laittaa viestiä en halua pettyä muute oon surullinen ja vihainen niin pyydän teiltä olkaa kilttejä älkää olko tuhmia
pyydän teitä antamaa jos voitte kun mä haluisin kun mulla on vaa 3 levunen enkä jaksaisi botata sitä tai kehittää nii kertokaa kuka voi nii nimi ja salis tähä ei muuta asiaa ollut kiitos ja jos tulee asiaa nii kirjoitan lisää tänne
moi
rs-hoast
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv302385Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
- 271389
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025