Ohoh, tulin tänne avautumaan,kun tuntuu että joka puolella on "täydellisiä äitejä" vai eikö asioista puhuta ääneen.. eli olen 3kk poikavauvan äiti.
Palasin taas tupakan polttoon,tyhmä minä!! Mutta nautin siitä silti..
Kaipaan omaa aikaa..
Kaipaan myös juhlimista ja haluaisinkin pian juhlimaan(kamalaa,eikö??)
Siltikin täysi-imetän lastani,mutta odotan jo kovasti imetyksen lopettamista!!!
No niin sainpahan purkaa tuntojani!
juurikin näin
5
163
Vastaukset
- khylläh :)
et varmaa ole ainut muka huono äiti.. itse olen vähä yli 5kk ikäsen tytön äiti ja itse alotin kans taas tupakan polton 3viikkoa sitte... itse en tosin imetä mutta siltiki.. mutta en pidä itseäni yhtään sen huonompana äitinä ku muutkaa on.. ei sun tarvi potea syyllisyyttä jos haluut vähä omaaki aikaa vaikka nyt sen tupakan ääressä :)
- mom_power
Sama. Täällä 7kk pojan äiti. En polta mutta kaipaan juhlimista! Kerran olen käynyt ja parin kuukauden päästä toisen kerran kun menen juhlistamaan synttäreitä.
Enkä pode huonoa omaatuntoa vaikka välillä haaveilen siitä millaista elämä oli ennen lasta. Kun sai mennä miten tahtoi ja milloin. Se ei tee minusta huonoa äitiä eikä tarkoita sitä että en rakastaisi lastani. Sillä lapseni on minulle maailman tärkein asia!
Tuskin nämä "täydelliset äiditkään" voivat väittää etteivät muka ikinä mieti millaista elämä oli ennen lasta ja sen tuomaa vastuuta. Ja kyllä varmasti jokainen halajaa välillä juhlimaan, tai ihan vaan vaikka syömään ja elokuviin, eli irti siitä vauva-arjesta.
Se ei tee KENESTÄKÄÄN huonoa äitiä! - äitiminäkin
Äläpäs huoli, et ole huono äiti, vaan äitiyden rinnalla ihan erillinen ihminen, nainen. Sekin puoli itsessä tulee muistaa.
Itselläni melkeinpä samanikäinen tyttö ja imetyksellä hänkin. Minäkin päädyin jälleen tupakoitsijaksi, mutten todellakaan jaksa soimata itseäni siitä.. muutakin mietittävää :) Eihän se hyväksi ole, mutta...niin. Ja kyllä nyt melkeinpä vuoden päivät viikonloput "rauhassa" viettäneenä olisi mukava päästä tyttöporukalla ulos.. :) Kyllä se sieltä tulee.. ja ei nämä asiat meistä huonoja tai vastuuttomia äitejä tee :) - äiti-nainen-vaimo
ihanaa että teitä on muitakin :) itsekin palasin tupakoitsijaksi, mutta toisaalta kyllähän ihan ilmansaasteistakin saa pahaa (enkä puolusta nyt tupakkaa)
Ja kun äiti ei stressaa niin lapsikin on rauhallinen :)
Itse olen 4kk pojan äiti ja kyllä,poltan :D ja juu, lapsi ollut hoidossakin kun lähdin ulos, siltikin rakastan ylikaiken lastani ja hoidan häntä hyvin.
Parempi näin kun tiukkapipona arvostella muita!! - äitikin
todiskelkaa mitä haluatte... mutta väärin teette
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18613767
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454960Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1563734Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402873Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201811Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3731714Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525