Mielestäni 10-14v o ihan turha kirjottelee tänne mitää et oon rakastunut vuotta vanhempaa yms...
Elääkää nyt hyvät ihmiset sinkkuna kyl sit "vanhempana" kerkee ihan tarpeesks seurusteleee.. Ihastua voi olla mut seurustelu o kyl aika suuri juttu jolleki 12v...
Ite oon 17v poika ja kaks kertaa seurustellut
Palstan nuoret!
4
85
Vastaukset
- Hehhe:D
Hei! Itse olen kohta 13 ja itse oon vaa ollu ihastunut ja kerran oikeen kunnolla ihastunut yhteen poikaan, mutta hänellä oli myös kiusallinen puoli... nimittäin yhtenä päivänä kun me oltiin meillä niin se poika vaan otti kiinni mun kädestä ja pussas mua oikee pitkään. Se oli ihan kivaa ,vaikkka oon aika nuori viä.. No en mää siitä pahakseni pistäny ,mut sitte se sano mulle et avaa suus ja mä olin vähä sillee WTF!? sit se veti mulle kielarin ja jos toisenkin.. Se oli ihan kivaa,mut olisin halunnu säästää sen myöhemmälle iälle...:D Mitä mieltä ootte? Onko toi poika ihan järkevä viä tähän ikään?:o Ite jätin sen ,koska en halunnu viä mitään vakavaa ja oon ihan tyytyväinen päätökseeni:)! Siskoni on 16 ja sano että oikein teit ku jätit ja sulla ei oo mitää kiirettä viä ja sen mää tiiänki!:]
- keskustelunaloittanu
Teit aivan oikein! Sen ikäiset pojat eivät ole kypsiä seurusteluun. Haluavat vaan pussailla kokoajan ja panna...
Toki poikkeuksia voi löytyä... - ootko kerenny?
Elääkää nyt hyvät ihmiset sinkkuna kyl sit "vanhempana" kerkee ihan tarpeesks seurusteleee..
- Pojanjättänyt
Eheeeei en ole tehnyt mitään vakavampaa! :D Nyt aijon olla yksin niin kauan kunnes olen koulutkäynyt loppuun!(:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996174
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv993072Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302892Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262135Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?881053Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311006- 48784