Hei vaan!
Apua tarttisin häälahjan ostossa. Kyseessä on mieheni veljen häät. Hääpariskuntaa en itse tunne juuri lainkaan. Ehkä viitisen kertaa olen nähnyt mieheni veljen ja hänen tulevan vaimonsa ehkä kerran tai kaksi. Miehenikään ei ole tulevaa morsmaikkua nähnyt kun pari-kolme kertaa.. Hääparista en tiedä sen enempää kuin että tykkäävät matkustella jonkin verran, mutta mitään matkaa meillä ei ole heille varaa kustantaa. Mikä olisi semmoinen perus hyvä häälahja? En usko, että hääpari innostuisi hirveästi mistään lakanoista tai pyyhkeistä. Astioitakin on niin hirmu vaikea ostaa, kun ei tiedä keräilevätkö he jotain. Mies ei taas pelkkää rahaa halua antaa, sillä hääparilla ei kuulemma ole siitä puute.. Myöskään en mitään krääsää haluaisi ostaa. Haluaisin lähinnä antaa jotain semmoista, mille olisi varmasti käyttöä tai sitten vastaavasti jonkun asian, mitä he voivat yhdessä muistella pitkän ajan päästäkin. Budjetti maksimissaan 100 euroa.
Kiitos etukäteen vastauksistanne!
Häälahja ongelma
2
396
Vastaukset
- NeitiX3X
Sivustolla www.raamiin.fi on hääpareille pientä ideaa ja vähän suurempaa. Yksilöitävissä pahvikuvissa, jotka pitää itse kehystää on kivoja ideoita hääpareille. Voit tilata kuvan hääparin omilla kirjaimilla ja hääpäivällä. Niitä on erilaislla teksteillä ja eri värisinä jne. Tämän on kiva laittaa esim. sitten sen tulevan hääkuvan kaveriksi makuuhuoneeseen tms. Muistaa mieskin sitten sen hääpäivän :). Ja tuo toinen idea tuolta samaiselta sivulta on akryylitaulut. Uusia sisustustauluja. Mutta niissä hinta menee kyllä yli budjetin.
- jaana21
Upeat hääideoita www.kristallikauppa.com , Hienot Modernit Swarovski Kristalleilla Koristellut Kristalli Kukkamalja ja 2 kristallilasia, tai alkuperäinen Bohemia Kristalli:
Kristallikulho, Kristalliesneet, Kristallikukkamaljakko, Kristallilautanen, Kristallirasia ja paljon muu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513