Okei, eli mulla on sellanen juttu, että mä haaveilen poikaystävästä, ja siis oon tyttö.
Sellasesta joka aina suojelis mua, puolustais, olis reilu, huomiois mut, olis luotettava, huumorintajuinen, komea, fiksu, mukava jne.. sellanen olis niin unelma boyfriend
Poikaystävä...
28
3305
Vastaukset
- saada
eteläs on yks, ite oon lapis... meillä meni poikki välimatkan takia ja siihen oli yks muuttuja kans :/ se vastas just sun kuvaustas ... mutta kahen vuoden päästä muutan etelään, sillo siihen on mahollisuus... ehkä sillo voipi tulla jotaki :)
- -Tyttööö-
Ahaa, okei. Meillä on "hieman" välimatkaa. :S
- just niin
joo ehkä turhan paljon :(
- somebodd
minkä näkönen sä oot? :D
- Ikuinen Sinkku?
Ihminen ei ole koskaan täydellinen. Mutta itse ainakin suojelisin tyttöystävääni, olisin reilu, huumorintjua minulta löytyy, mutta tuo komeus... Jaa-a näytän pari vuotta vanhemmalta kuin olen mutta silti tuntuu että minua pidetään suht koht rumana...
Olisi mukavaa järjestää yllätyksiä ja vaikka kokata rakkaalleen jotain, ym. ...
Mutta epä ole tuohon ollut mahdollisuutta - -Tyttööö-
somebodd: Siis kumpi meistä ?
Moikka! Muuten kiinnostais tutustua suhun paitsi että asun Hämeenlinnassa ja olen ehkä "hieman" vanhempi (19). Ja todellakin kannattaa etsiä noita poika/tyttöystäviä muualta kuin koulusta. Ekan suhteen alotin tytyn kanssa joka ei edes ollut samalta paikkakunnalta.
Eli lykkyä tykö!- somebodd
-Tyttööö- siis sä
- aikas semi
eli ma vastaisin noita sun kuvauksiis ja asun hameenlinnas. meidan luokan tytot pitaa mua ainakin sopona. ei ulkonaollisesti). oon perus nakone ja oon 13 v. ja sori jos noi kirjainten paalla olevat pisteet puuttu ‹3
- -Tyttööö-
No juu, kouluista ei ehkä kannata.. mutta mutta yleensä kouluissa on niin, että siellä tutustuu tyyppeihin paremmin, kun näkee ne joka päivä, ja oppii tuntemaan.
Ookei, siis ulkonäöstäni:
- hieman yli olkapäiden olevat tumman ruskeat, suorat hiukset, ja myös ruskeat silmät.
- oon n. 162 cm pitkä, ja painan joku 49 kg.
Ja mitäs vielä.. noh, jos haluat tietää lisää ulkonäöstäni tai jostain muusta, niin voit kysellä. :)
Olis muuten kiva tietää myös, että minkä näköinen säkin olet tai jtn. Siis somebodd. - flink B)
oon flinkki ja asun aika lähel hesaa. mikä on sun facebookki. kävisin tsekkaa sen ihan läpällä. mun fb on henri flink. mua on sanottu komeeks ja mun läpille nauraa melkeen kaikki mun luokalla :D.. mut mulla vaan ei tyttöystävää enkä osaa sanoo ihan tarkkaan miks. oon 97 ja naiset alkaa jo kiinnostaa =/
- Näinpä!
Moikka!
Itse olen -95 tyttö ja aina ollut ujo ja hiljainen, kunnes sitten 9-luokan valintakokeissa tutustuin nykyiseen poikasytävääni. Hän asuu 50km omalta paikkakunnaltani ja on aivan ihana. Itse tuskailin yläasteella samoista asioista, tuntui että kaikki pojat ihastuvat kavereihini ja itse olen VAIN kaveri, enkä mitään enempää. Eikä kukaan ollut muutenkaan minun tyyppiäni. Mutta sitten kun en enää ajatellutkaan koko asiaa niin kohtalo saattoi meidät yhteen, nyt ollaan oltu vuosi yhdessä ja tajusin, että ei se kumppani etsimällä löydy. :) Ja kannattaa odottaa, että tulee vastaan sellainen ihminen, joka on oikeasti samankantainen kuin sinä itse.
Tsemppiä! Oot muutenki sen verran nuori vakavaan seurusteluun, että ei sulla oo vielä mikään kiire! Itsekään en seurustelisi vieläkään jos en OIKEASTI olisi löytäny kumppania, jonka kanssa pystyn jakamaan kaiken ja joka on kanssani kuin paita ja peppu! :) mis päin suomee asut? ;)
- poju
on niitä sellaisiakin...
ite en piittää juurikaan koneella olosta ja itteä ärsyttää muitten lapsellinen käytös mutta on niitä sellaisia killttejäkin joitten elämässä on jotain elämisen arvoista ja kyllä minusta se kovana poikana olo siis jos vänkää vaikka opelle vastaan ja luulee olevansa kova niin kostautuu itelle.
joten ole oma itsesi kyllä joku sinua arvostaa
Itse toivoisin tyttökaveria....;) - HALUUSEURAA
tossa oli yhes diskos tuli jotai kärhäkkää ja eiku mukaan (järjestyksenvalvojana)
niin tuli siin vedettyä turpaa parii vitun runkkarii joittenkaa on ollu ennekin ongelmii.
tuli heitettyä myös kolme pihalle riehumisesta - jeesh
Joo no kyllä sä sen oikeen tapaat, ei oo mikään kiire. Ite oon 14, elokuussa 15 vuotias tyttö, en oo ikinä seurustellu enkä siitä oo hirveet stressii ottanukaan. Kaikki tapahtuu ajallaan ;)
- tamacotsi
olette epätoivosia
- MyLifeIsNow
Sulla on vielä aikaa paljon! Eipä kuule kaikilla meillä "vanhemmillakaan" aina ole sitä kumppania. Mietipä, että on olemassa niitä keski-ikäisiäkin joilla ei ole ketään. Sitä ajatellen sulla on aikaa! :D
- Kärsivä
mulla on poikaystävä mut se huutaa mulle viesteillä ISOILLA kirjaimilla aina ja laittaa kaikkee sou what se ärsyttää mua ja sitte se lähentelee mua mitä mää teen ja se on pussannu mua kaks kertaa ja kiusottelee mua sillä jos en osaa tehdä jotain mitä seosaa tehdä kerran se vei puistossa mun laukun sellaselleniiku katolle ja mä en päässyt sinne sanoin sille siitä nii se sano että mun pitää pussata sitä et se antaa sen ja pussasin sitä
- pliis apua!
Hei, olen 13v tyttö ja minulla on 16v poikaystävä. Hän haluaa jo seksiä, mutta olen luultavasti liian nuori. En edes saisi orgasmia siitä, luulisin. Rakastan häntä mutta täytyykö minun antaa periksi ja avata haarat hänelle niin että hän pääsisi tekemään pikapanon. Pelkään myös sitä että hänen munansa on liian iso sinne minun kolooni.
Vastatkaa pliis tarviin tietoa!- gkckvckcj
Puhu aikuiselle tosta sillä olet liian nuori
ps. saisit kyllä orgasmin.
- onneaetsintään
Kannattaa ettiä sellanen poikaystävä, joka on ainakin 4v vanhempi, mielummin 6v. He ovat henkisesti samalla tasolla kuin sinä. Peruskoulussa pojat ovat vielä aivan lapsellisia kakaroita. Itseäni hävettää nyt kuinka käyttäydyin yläasteella. T: 20v. poika :)
- kiitos vastauksesta!
Kiitos että vastasit. Mutta kun sanoit että pitäisi olla 4-6vuotta vanhempi poikaystävä, niin eikö juuri silloin 19v poika halua sitä. Onhan hän jo täysikäinen.
Nukuin hänen kanssaan yön mutta hän puhui vain että se ei olisi paha asia ja veti minua kokoajan häntä päin ja liikkutti vyötäröään minua vasten.
- aada 11
moi mä oon aada 11 vuotias haminasta mä etsin poikaystävää mulla on ollu kerran yks jonka kanssa me pussatiin noin 4 kertaa ja se jäi sitte siihe ku se muutti tampereelle mul on rintoihin asti olevat blondit hiukset mä tykkään rommantisista pojista ja hitaista sekä discoista
- gggggggggggg
Mee roskiksee
Itel oli tommone, mut me erottiin 🥺 Se oli mun koko elämä, se oikee tulee kyl viel vastaan. Oon itsekkin nykyään sinkku :(
- Anonyymi
Ihmettelen nimitystä poika-
ystävä... miesystävä ehkä... olisi siis parempi... minulla on ns poikaystävä, minua 29 v nuorempi... silti hän on mies eikä poika.... iältään melkein 40 v... en ole vanha jos sitä tuumitte, olen timmissä kunnossa ja suht jees näköinen, en semmoinen plösö ämmä joka laahustaa ja ontuu lonkkiaan... olen urheilullinen hoikka pimu...
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875