Hei!
On tullut aika leikata kollikisuni. Onko kokemuksia Joensuun eläinklinikan kollikissan sterilisaatiosta. Paljon on tullut maksamaan? Tyytyväisyys palveluun?
Kiitos jo etukäteen :)
Joensuun eläinklinikka kollin sterilisaatio hinnat
7
2743
Vastaukset
- iloiset kissat
Joensuun eläinklinikasta ei ole kokemuksia vaikka eläinlääkäri Jari Aho onkin tuttu vuosien takaa ja hyväksi havaittu.
Viime vuosina olen käyttänyt kissojani Kirsi Mäkimattilalta joka on todella ihana ja pätevä eläinlääkäri. Tuolta hänet löytää:
http://www.kivuton.fi/etusivu/
Ja samalta sivulta löytyy myös hinnasto. - hyväettäleikkuutat
Itse en kyllä Kivutonta suosittelisi. Joskus vietiin kissanpentu sinne, niin oli lähellä ettei tappanut pöydälle. Oudosti viskeli hereillä olevaa kissaa vaikka kipuja selässä. Oli melkoisen innokkaasti heti antamassa tappopiikkiäkin, johon ei suostuttu, niin antoi sitten ihan vääränlaiset lääkkeet. Vietiin sitten Aholle, jossa Aho pyöritteli silmiään ihmeissään, että miten sellaisia lääkkeitä voi kissalle joku määrätä. Antoi oikeanlaiset lääkkeet ja paljon toivoa, kissa parani ja eli vielä 8 vuotta. Ahon käsiin kyseinen kissa sitten lopulta kuoli eri syistä, mutta voin olla vakuuttunut että tehtiin kaikki mitä tehtävissä oli myös tuolloin.
Hinnat on jotain n. 65 - 80 euron väliltä mahdollisesti, kuopiossa käytettiin 2 kollipoikaa leikkuuttamassa puoli vuotta sitten niin taisi maksaa sen 65 euroa. Jos on monta kissaa niin toisesta sai alennusta kun vei kerralla molemmat.
Kannattaa kyllä varautua olemaan sen ensimmäisen vuorokauden aikalailla kissan lähistöllä ja tarkkailla sitä varsinkin kun vielä nukkuu, on aikalailla tolkku pois ja voi oksentaa ja pahimmillaan jopa tukehtua jos on päästänyt syömään ennen leikkausta :/ meidän poika oksensi nestettä, onneksi ei ollut päässyt syömään mitään.- 88+5
Olen käyttänyt kissojani Kivuttomalla kolmella eri eläinlääkärillä, useimmin Mäkimattilalla jo vuodesta 1996 saakka jolloin klinikka toimi Joensuussa.
Kissoillani on ollut monia sairauksia, vaikeitakin, mutta aina olen ollut 100% tyytyväinen saamaamme palveluun ja kissojen hoitoon joka on mielestäni ensiluokkaista.
Voisin kertoa erinäisiä tarinoita muistakin Pohjois-Karjalassa vaikuttavista eläinlääkäreistä, sillä lemmikkieläimiä minulla on ollut vuodesta 1978 saakka ja kokemuksia, myös todella huonoja on paljon, mutta en halua alkaa ketään dissaamaan yksittäisten tapausten perusteella. Sen kyllä uskallan sanoa että lähitienoon eläinlääkärit ovat kyllä varsin tuttuja.
Edelleen uskallan suositella Kivutonta, sillä siitä minulla on tosiaankin vain positiivisia kokemuksia. Ei se halvin paikka ole, mutta ehkä se paras, ja se riittää minulle ja kissoilleni. - 88+5
88+5 kirjoitti:
Olen käyttänyt kissojani Kivuttomalla kolmella eri eläinlääkärillä, useimmin Mäkimattilalla jo vuodesta 1996 saakka jolloin klinikka toimi Joensuussa.
Kissoillani on ollut monia sairauksia, vaikeitakin, mutta aina olen ollut 100% tyytyväinen saamaamme palveluun ja kissojen hoitoon joka on mielestäni ensiluokkaista.
Voisin kertoa erinäisiä tarinoita muistakin Pohjois-Karjalassa vaikuttavista eläinlääkäreistä, sillä lemmikkieläimiä minulla on ollut vuodesta 1978 saakka ja kokemuksia, myös todella huonoja on paljon, mutta en halua alkaa ketään dissaamaan yksittäisten tapausten perusteella. Sen kyllä uskallan sanoa että lähitienoon eläinlääkärit ovat kyllä varsin tuttuja.
Edelleen uskallan suositella Kivutonta, sillä siitä minulla on tosiaankin vain positiivisia kokemuksia. Ei se halvin paikka ole, mutta ehkä se paras, ja se riittää minulle ja kissoilleni.jk. en ole nimimerkki "iloiset kissat" vaan toinen tyytyväinen asiakas
- K.Ivuton
88+5 kirjoitti:
jk. en ole nimimerkki "iloiset kissat" vaan toinen tyytyväinen asiakas
Minä suosittelen myös tuota Reijolan Kivuton-asemaa. Hyvä palvelu ja erittäin ammattitaitoiset lääkärit ja hoitajat.
- en vaihda Ahoa
Jari Aho paras. Kivuttomassa tekevät paljon tarpeettomia kokeita vain rahastuksen takia. Se on totta että imeliä puhuvat ja lepertelevät mutta minuun ei sellainen vaikuta. Aho edullisempikin ja kun lemmikki saa lääkkeet niin ei tarvitse montaa kertaa käyttää kun paranee.
- Yksi tykkää yhdestä
Jari on pätevä eläinlääkäri ja huippuspesialisti varsinkin koirien kanssa. Valitettavasti klinikalla harjoittelijat ja eläintenhoitajat tekevät ihan liikaa toimenpiteitä kun eläinlääkäreillä on niin tulen palava kiire. Kannattaisi hieman hillitä tahtia.
Kivuttomassa olen käyttänyt koiraani muutaman kerran ja aina on kysytty omaa mielipidettäni kokeitten ja tutkimusten suhteen. Ei asiakkaan ole pakko suostua ihan mihin tahansa ja aina kannattaa pyytää toinenkin mielipide jos asia arveluttaa.
Imelyyttä ja lepertelyä en ole havainnut missään, vaikka ei se varmasti eläintä ja sen oloa pahenna vaikka sille hellä oltaisiinkin myös verbaalisesti.
Sinänsä hullua että todella hyviä eläinlääkäreitä ja eläinlääkäriasemia laitetaan vastakkain, sillä kyllä itäisessä suomessa ihan oikeita konitohtoreita ja puoskareitakin löytyy. Niitä ei kuitenkaan ole edellä käsitellyissä klinikoissa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110