Kätkevä koiruus!

PiiloNiiloo.o

Mietiskelin tuossa, että oliskohan täällä koiruuden omistajaa jolla samanlaisia kokemuksia..

Elikkäs, oma reilu puolivuotias koira piilottelee herkkujansa/ luitansa.
Tökkii ne kuonolla jonnekkin soffan rakoon, ja huolellisesti peittelee jollain lelullansa tms. mitä nyt sattuu löytämään.:)

Ei ole suojeleva ruokaansa kohtaan muuten, antaa ottaa esim.suusta, jos tarvetta on, ja yleensä tulee viereen luuta järsiin.

Kissoja se pitää silmällä, etteivät mene liian lähelle apajia, ja ruokaillessa saattaa pienesti varottaa jos katti pyrkii liian lähelle.

Ei minua siis haittaa tämä piilottelu, ois vaan kiva kuulla vastaavanlaisista tapauksista!:)

13

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --------------------

      Aivan normaalia koiran käytöstä, ei mitään erikoista. Paitsi että tuo pitää opettaa pois koiralta, ei sohviin haudata ruokia.

    • hyvä tuoksu

      Eikö sittenkään haittaa kun löydät matoja kuhisevan mädäntyneen luun sohvasi tyynyjen välistä :((

    • AntakaaJoOlla!!!!!!!

      Jestas että on pikkumaista sakkia..... HOHHOIJAA!
      Jos ei omistajaa haittaa, ei pitäis teitäkään!

      • Etkö kestä totuutta?

        Omistajahan saa kasvattaa vaikka minkä tunkion sohvaansa, mutta tämä on keskustelu palsta ja jokaisella on vapaus omaan mielipiteeseensä. Ja kyllä olisi väärin aloittajaa kohtaan jos hän ei itse ymmärrä mitä ylimääräisiä elukoita voi saada noista sohvajemmoista, jos kukaan ei häntä asiasta valista.


      • Relaappa vähän
        Etkö kestä totuutta? kirjoitti:

        Omistajahan saa kasvattaa vaikka minkä tunkion sohvaansa, mutta tämä on keskustelu palsta ja jokaisella on vapaus omaan mielipiteeseensä. Ja kyllä olisi väärin aloittajaa kohtaan jos hän ei itse ymmärrä mitä ylimääräisiä elukoita voi saada noista sohvajemmoista, jos kukaan ei häntä asiasta valista.

        Voi lässyn lässyn lää! Löysää sitä nutturaas ja ota halko pois hanuristas.


      • Totuus oli taas kova
        Relaappa vähän kirjoitti:

        Voi lässyn lässyn lää! Löysää sitä nutturaas ja ota halko pois hanuristas.

        Voi lässyn lässyn lää! Löysää sitä nutturaas ja ota halko pois hanuristas.


      • Että olet lapselline
        Totuus oli taas kova kirjoitti:

        Voi lässyn lässyn lää! Löysää sitä nutturaas ja ota halko pois hanuristas.

        Hei etkö ihan aikuisten oikeasti osaa yhtään mitään muuta kuin kopsailla muiden kirjoituksia???

        Tuollainen käytös on normaalia n. 4v:ee lapsella mutta ei aikuisella ihmisellä eikä edes teinimöllöllä!


    • farmari

      Sitä sohvan välissä kasvavaa matofarmia voi lihottaa esim. ruokkimalla niitä vehnäjauhoilla. Myöskin kaurahiutaleet aika terveellisiä niille. Tosin osa niistä lähtee oma-aloitteisesti ruokaa etsimään ja jossain vaiheessa kuolevat sohvan täytteisiin tukehtuessan.

      • Eikö niille

        riitäkään ne pullanmurut mitä soffalla syötäessä sinne varisee?


      • ei sohvalla
        Eikö niille kirjoitti:

        riitäkään ne pullanmurut mitä soffalla syötäessä sinne varisee?

        Ehkä riittää - paha sanoo. Meillä kun ruokaillaan vaan ruokapöydän tai ruokailupöydän ääressä - ei siis sohvalla.


      • Kovinpa
        ei sohvalla kirjoitti:

        Ehkä riittää - paha sanoo. Meillä kun ruokaillaan vaan ruokapöydän tai ruokailupöydän ääressä - ei siis sohvalla.

        No kovinpa Teillä ollaan vanhanaikaisia ;D Kuka hiisi sitä nyt missään keittiön pöydän ääressä syö kuin jossain vanhan ajan suomileffassa? Nykyaikaan kuuluu että keittiössä valmistetaan ruoka, yleensä mikrossa, ja vedetään nopeasti naamaan soffalla ja jatketaan kaunareiden katsomista. Nuorempi väki toistaa saman tempin aamuyöstä kun kotiutuvat baarireissuiltansa tai pussikaljoiltansa Ja yleensä palauttavat safkat joko soffalle (tai persialaismatolle).


      • Nykynuorisoa.
        Kovinpa kirjoitti:

        No kovinpa Teillä ollaan vanhanaikaisia ;D Kuka hiisi sitä nyt missään keittiön pöydän ääressä syö kuin jossain vanhan ajan suomileffassa? Nykyaikaan kuuluu että keittiössä valmistetaan ruoka, yleensä mikrossa, ja vedetään nopeasti naamaan soffalla ja jatketaan kaunareiden katsomista. Nuorempi väki toistaa saman tempin aamuyöstä kun kotiutuvat baarireissuiltansa tai pussikaljoiltansa Ja yleensä palauttavat safkat joko soffalle (tai persialaismatolle).

        No nyt ymmärrän ettei ne matosetkaan häiritse sinua siellä sohvassa, sieltähän te varmaan syöttekin niitä, elävää ravintoa.


      • Yx Tollo kai
        Nykynuorisoa. kirjoitti:

        No nyt ymmärrän ettei ne matosetkaan häiritse sinua siellä sohvassa, sieltähän te varmaan syöttekin niitä, elävää ravintoa.

        Voe Voe? Taas ihan asiallinen alotus,mutta "Kaikkitietävät",toisia tollona pitävät,aina sekoilevat..Olis mukava,vaikka lukea,niistä kätkijöistä ja niiden parhaista piiloista?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe