Eka kerta?:o

VanhusSsssss

Eli Minkäikäsenä pussasitte ekan kerran ja minkäikäsenä harrastitte ekan kerran seksiä?:o Itse olen jo 17 ja en ole vieläkän harrastanut seksiä..

33

1941

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neiti-19v

      noh totuus itsestäni on se että kerran seitsemännellä luokalla olin juhlimassa joululomalla.. siellä sitten kännissä menin sänkyyn jonkun pojan kanssa. ei ehkäisyä->raskaus... tein abortin kertomatta vanhemmilleni ja (nyt jonnet sitten hiljaa sillä se onnistuu siten että lääkäreillä on vaitiolovelvollisuus) kadun vieläkin tapahtumaa vaikka olen jo 19. vanhemmilleni kerroin noin ½vuotta sitten.

      • potari

        Cool story bro.


      • gorianderi
        potari kirjoitti:

        Cool story bro.

        yleensä ilmauksella "bro" tarkoitetaan miespuolista henkilöä.


      • potari
        gorianderi kirjoitti:

        yleensä ilmauksella "bro" tarkoitetaan miespuolista henkilöä.

        Ja?


      • anxiety19

        Itselläni vähän sama juttu mutta koulun vessassa kasilla


      • gorianderi
        potari kirjoitti:

        Ja?

        olet luuseri wnb rölli uushomo


      • mato mato ;)
        anxiety19 kirjoitti:

        Itselläni vähän sama juttu mutta koulun vessassa kasilla

        Koulun vessoissa ei saa lisääntyä muutku bakteerit :D eikö porukka ymmärrä?


    • kerkeäää...

      Riippuu paljon kauanko olet seurustellut... ja siis kyl sen ite tietää sit onko valmis!
      Ihan tarpeeksi sitä kerkee harrastaa kyllä varmasti!
      Ja ite oon 17v poika :D

      • :D

        :D


      • :DDDDDDDD
        :D kirjoitti:

        :D

        ei vittu tota anxietyä vittu miten kehtää koulussa :DDDD


      • hahhaha:D
        :DDDDDDDD kirjoitti:

        ei vittu tota anxietyä vittu miten kehtää koulussa :DDDD

        niimpä:D


    • troll wnb?

      tosta neiti19:sta saattais uskoa et on totta ku tunnen ite pari saman tapasta mut käytti kumia mut anxiety on varmasti troll

    • duku0m8ö

      Älä huoli, täällä on 16v tyttö ja poikaystävän kanssa ollaan seurusteltu reeeilusti yli puoli vuotta, eikä kertaakaan vielä olla harrastettu seksiä. Vaikka molemmat siihen toki pystyttäisiinkin, ei vaan ole ollut oikeaa tilannetta..

      • 98tyttö

        ekaa kertaa pussasin 13v ja ekaa kertaa harrastin seksiä 14v:d


      • millokolo
        98tyttö kirjoitti:

        ekaa kertaa pussasin 13v ja ekaa kertaa harrastin seksiä 14v:d

        teinihoro


      • potari
        millokolo kirjoitti:

        teinihoro

        Neitsythomo.


      • apua tästä?
        millokolo kirjoitti:

        teinihoro

        Itsen ensimmäinen suudelma oli noin 13w täyttämisen jälkeen ja viime keväänä rupesin seurustelemaan itseäni 3vuotta vanhemma miehen kanssa! Ja ollaan nyt oltu vuosi ekakerta oli taas viime kesäloman loppu puolella kai jos oikein muistan? Sitä ennen kylläkin oltii jo suuseksiä harjoitettu ja käsillä myös pelattu jo kolmisen kuukautta! Ollaan vieläki yhdessä ja onnellisia :D kuulosti varmaa joltakin mummon selostuksilta


      • sama tyyppi
        apua tästä? kirjoitti:

        Itsen ensimmäinen suudelma oli noin 13w täyttämisen jälkeen ja viime keväänä rupesin seurustelemaan itseäni 3vuotta vanhemma miehen kanssa! Ja ollaan nyt oltu vuosi ekakerta oli taas viime kesäloman loppu puolella kai jos oikein muistan? Sitä ennen kylläkin oltii jo suuseksiä harjoitettu ja käsillä myös pelattu jo kolmisen kuukautta! Ollaan vieläki yhdessä ja onnellisia :D kuulosti varmaa joltakin mummon selostuksilta

        niin siis täytän syksyllä 15eli 13w se neitsyys meni tosin oon aina tuntenut olevani vuotta vanhempi henkisesti :p


    • nainen26vee

      oon kohta 27, mutta seksiä en oo harrastanu vielä kertaakaan, pussaillut ekaa kertaa joskus 13 vuotiaana.

    • lol?

      27 ja neitsyt? ei pahal mut se on jo säälittävää..

    • MR TUNTEMATON

      olin kotona ja vanhemmat risteilyllä vikaa päivää. olen siis 15 v. Joten kyllästyin yksin kotona ja soitin sitten tyytöystävälleni että pitäisi minulle seuraa. kello olijotain seitsemän maissa kun hän ilmestyi ovelleni.aukaisin oven ja päästin hänet sisään ja istahdimme sohvalle juttelemaan.kuitenkin noin puolen kahdeksan aikaan rupesimme huomaamatta pussailemaan. kaaduimme ka jälkeen rupesi sohvalle ja tyttöystäväni riisui toppinsa pois. pussailimme ja hieroimme toissiamme sohvalla.kun siirryimme huoneeseeni lukitsimme oven(en tiedä edes miksi) muttta kaaduimme sängylle. Riisuin paidan ja housut ja tyttöystäväni riisui housut ja liivit kaadaimme makaamaan sänkyyn ja vedimme peiton päälle sain juuri ja juuri kurotettua kondoomi pakettiin ja sain yhden. Tyttöystäväni sukelsi peittoni alle ja laittoin kondomin jonka jälkeen hän rupesi huulillaan lipomaan kulliani.hän nousi päälleni kuitenkin 5 min päästä. se oli elämäni paras hetki kun tyttöystäväni ja minä pidimme hauskaa!!!!
      KUITENKIN VANHEMPANI HUOMASIVAT RINTALIIVIT SÄNKYNI ALLA

    • höhöhööh

      Molemmat 17v kännissä tuntemattomalle, en suosittele =)

    • poeka96

      Omani meni (ja kyllä, näin jälkikäteen kadun) tuossa 15 vuotiaana silloisen tyttöystäväni kanssa viikon seurustelun jölkeen... erosin 3 viikon päästä koska en jaksanut kyseisen naikkosen valheita yms. :(
      Nyttemmin olen ruvennut seurustelemaan taas ja tälläkin kertaa päädyimme suht koht nopeasti (2 viikon seurustelun jälkeen) sänkyyn. nykyinen tyttöystäväni oli silloin vielä neitsyt ja itsekkin olisin mielummin hänelle antanut poikuuteni mutta tehty mikä tehty, turha sitä on jälkikäteen murehtia. Kohta 6kk päivä meillä ja onnellisena olemme yhdessä :) seksikin on vain parantunut ajan kanssa, alkuun se oli semmoista koheltamista pimeässä peiton alla. Nyt olemme jo ruvenneet kokeilemaan eri asentoja, suuseksiä, käsillä hyväilyä yms.
      Suosittelen kaikille samaa mitä isäni aina yritti minulle selittää (Eipä auttanut minua, ehkä joku muu on viisaampi) että seksiin ei ole valmis ennen kuin voi partnerinsa kanssa puhua asiasta estoitta, sopia ehkäisystä yms.

    • Heavenispalceonearth

      En oo koskaan ees suudellu. Ikää 16 ja flikka.

    • Esko ja Paula

      Ekakerta on aina hankala juttu, ja jotkut eivät harrasta IKINÄ seksiä... Joten ekakerta on aina ekakerta ! Turha huolehtia tässä mitään.

    • Oli hyvää :P

      Taisin pussata 13.v
      Ja ekan kerran seksiä 14.v

    • Pojkkennen

      Oon 15v poika ja vielä poikuus turvallisesti tallessa. Tosin ollaan vähän siihen malliin poikaystävän kanssa puhuttu että alkais molemmat olemaan valmiita ;) Mutta en ole suudellut, sillä muutaman vuoden takainen tyttöystäväni ei sellaisesta piitannut =/

      • Pojkkennen

        Ja poikaystäväni täyttää 17 tänä vuonna ja hänkin neitsyt. Ei tuo minullekkaan paineita, kun kumpikin ekakertalaisia :P


      • Senatsakaisin

        Siis olet poika ja sinulla on poikaystävä? Onko se kirjoitusvirhe?


      • Senatsakaisin kirjoitti:

        Siis olet poika ja sinulla on poikaystävä? Onko se kirjoitusvirhe?

        Oletko kuullut homoista?


    • Anonyymi

      Jaajuu! Siinä luki että sulla olis poikaystävä ja et olit ennen sitä tyttöystävän kanssa suudellut?

      • Anonyymi

        Mitä ihmeellistä siinä on?


    • Anonyymi

      Olen yli 2 x sua vanhempi mutten koskaan muista pussanneeni eikä muakaan ku 21 v sitten viimeksi. minkäänlaisia seksejä ennoo tuottanu, en vaatteet päällä enkä alasti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1515
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      990
    Aihe