sain muutamia vuosia sitten tuliaisena Kiinasta, valtion virallisesta turistikaupasta ostetun cd:n, klassista musiikkia. Se ei toimi normaalissa cd-soittimessani.
Nyt kokeilin sitä tietokoneeni cd-soittimessa, ja kappas vain se toimiikin hienosti, ja lisäksi on vielä filmi mukana !
Haluaisin kuunnella sitä kuitenkin normaalisoittimessa, ja yritin polttaa siitä uuden levyn, mutta eivät onnistu tallentaminen eikä poltto.
En usko, että cd :ssä on kopionesto.
Alkuperäisessä levyssä lukee:
VCD2.0
ISRC CN-E19-97-418-00/V.J6(1)
loput on kiinaa
Kiinalainen cd
7
546
Vastaukset
- Jamppa
Mikäköhän mahtaa olla tiedostojen tyyppi?
- kiintolevylle
Niin kokeile tallentaa raidat kiintolevylle ja polttaa sieltä cd:lle. Tarkenpia ohjeita en voi antaa kun en tiedä mitä polttosoftaa käytät.
- TheYellowRivers
Windows Media Player
En saa juuri tallennettua sitä, voin vaan kuunnelle (ja katsella)
- TheYellowRiver
kysymyksessä MPEGAV tai DAT, nämä tulivat esiin jossain vaiheessa
Windows Media virhe on 0xC00D1199
Tietokoneeni on 1 kk vanha, ja opettelen vasta... - Tuuletin
...tarkoittaa Aasiassa yleistä, meillä harvinaisempaa video-cd -formaattia. Normaali cd-soitin valitettavasti pysty sitä soittamaan, jotkin dvd-soittimet kylläkin.
Lisätietoa esim. http://www.videohelp.com/vcd- TheYellowRiver's
tämäkin juttu, siis Aasiassa ne ovat VCD.
Se kopiointiongelma on edelleenkin vain olemassa...
- TheYellowRiver's
asensin jonkun VCDEasyn, mutta ei ei onnistu poltto vieläkään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706804
- 594572
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323768- 633081
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271646- 171630
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431187