Oletteko pesettäneet autojanne ko.paikassa?! Paljon maksaa pesu / vahaus?! Kauan about kestää ja millä systeemillä paikka toimii?! Monesti oon suunnitellut autoni vievän ko.paikkaan mutta on vielä jäänyt väliin...Kiitos kokeneille jo etukäteen ; )
Autonpesu Viipurin Veikkojen vieressä?!
4
599
Vastaukset
- Petroskoin autopesu
Tämä tietoni on suuntaa-antava, ei Vaalimaata koskeva, sillä pesetin viime kesänä autoni kerran Petroskoin esikaupunkialueella.
Pesuhomma hoitui niin, että kaveri ensin huolellisesti suihkutteli auton painepesurin vedellä, sitten vaahdotti ja pesi uudelleen ja lopuksi vahasi.
Samaan pakettiin kuului myös auton kumimattojen pesu. Lisäksi hän olisi pyyhkinyt auton sisäpuolen pölyt säämiskällä, tms., mutta tarjous tuli sen verran yllättäen, etten osannut reagoida siihen, tuli kauhureaktio: ”apua, minulle tyrkytetään palvelua..”
Pesutyön jälki oli erinomainen. Aikaa meni vajaat puoli tuntia, ja hinta oli 250 ruplaa.
Petroskoin pesupaikassa oli mahdollista valita erityyppisiä pesuja samaan tapaan kuin Suomessakin.
Omaan yksittäiseen laatukokemukseeni peilattuna pesuhinnat vaikuttivat edullisilta. - Auton pesupaikat
Esimerkissä hinta-laatu -suhde vaikuttaa olevan kunnossa.
Testaan tuon aloituksessa mainitun pesupaikan ja laitan sitten raporttia palstalle.
Hyvää kevättä, hyvää kesää kaikille lähialuematkailijoille!- pesua vailla
Puhutaanko nyt Torfjanovkasta? Kun tuosta vaalimaalta tullaan yli.
Olen siellä kyllä käynyt viime kesänä useammankin kerran, mutta tuo pesupaikka jäi kyllä huomaamatta. Kiinostaisi kyllä kovasti kun siellä olisi taas tarkoitus käydä.
Pitää yrittää ens kerralla katsella vähän tarkemmin. - parantunut pesu?
pesua vailla kirjoitti:
Puhutaanko nyt Torfjanovkasta? Kun tuosta vaalimaalta tullaan yli.
Olen siellä kyllä käynyt viime kesänä useammankin kerran, mutta tuo pesupaikka jäi kyllä huomaamatta. Kiinostaisi kyllä kovasti kun siellä olisi taas tarkoitus käydä.
Pitää yrittää ens kerralla katsella vähän tarkemmin.Torfjanovkasta puhutaan, pesetin muutama vuosi sitten talvisin autoa välillä siinä autopesulassa.Hinta oli silloin jossain n.8 ekee.En ollut oikein tyytyväinen pesu jälkeen, ei huuhdellut kurakaaria, ulkopuolen huitaisi painepesurilla äkkiä.Jotain pesuainetta käytti, pesuaineen vesi oli ruosteen ruskeaa tai hiekkaista.Onko minkä hintaista nykyään ja pesu jälki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807