Menemme heinäkuussa naimisiin kihlattuni kanssa. Maistraatti on varattu, ja pienet juhlat vietämme sukulaisten kesken. Ongelma on hääkuvaus. Haluaisimme käydä studiokuvauksessa heti vihkimisen jälkeen, mutta koko Helsingistä ei tunnu löytyvät yhtä ainoaa kunnollista valokuvausstudiota! Tai ainakaan minä en osaa niitä internetistä etsiä.
Neuvoja siis kaivataan! Mistä (mieluiten keskustasta) löytyy asiansa osaava valokuvausliike? Atelje Nyblinin löysin Keskuskadulta, ja paikan päälläkin kävin, mutta en vakuuttunut heidän kuvistaan (esillä vain vanhanaikaisia "pönäköitä" hääkuvia).
Jokainen vinkki on kaivattu!
Missä studiohääkuvat Helsingissä?!
sur3n3
2
209
Vastaukset
- SamMe
Haluatteko varmasti studiossa kuvat, ettekä miljöössä? Esimerkiksi minulta kyllä löytyy ns. studio kotona, jossa otan kuvia. Otan myös miljöössä kuvia. Jos kiinnostuit ota yhteyttä minuun: sampo.merilainen(at)gmail.com
- Paljon tarjontaa
Valokuvausta Helsinki haulla löytyy vaikka kuinka paljon erilaisia kuvaajia. Lisäksi kannattaa katsoa kaikki valokuvausliikkeet. Useimmilla on näytteitä kotisivuilla/näyteikkunassa. Lisäksi monelta kuvaajalta löytyy kansio.
Kuvaajat ovat nyt aktiivisia, koska pian on myös ylioppilaskuvausten aika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671242- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574