suomalaiset kreikassa

don Luis

Sain tässä kuulla ,että suomalaisten suosio(kohtelu)esim. kreetalla on mennyt ala-arvoiseksi.Vahvistaneeko joku tämän tiedon.Vaikka en nykyisin Kreikkaan matkustakaan niin tämä olisi hyvä ,kaikkienkin tietää.

29

3471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lietsontaa

      Ei pidä paikkaansa. Panettelua, niinkuin sinunkin avauksesi

      • don Luis

        Ei ole tullut tavaksi puhua muunnettua totuutta,enkä sitä tehnyt nytkään.Jos minulle on näin ,,sanottu niin miksi se siitä muuttuu.Sainpa tähän vielä jonkinlai
        sen lisävahvistuksenkin. Milloin muuten viimeksi kävit Kreetalla?


      • zorbastanssiin tuu
        don Luis kirjoitti:

        Ei ole tullut tavaksi puhua muunnettua totuutta,enkä sitä tehnyt nytkään.Jos minulle on näin ,,sanottu niin miksi se siitä muuttuu.Sainpa tähän vielä jonkinlai
        sen lisävahvistuksenkin. Milloin muuten viimeksi kävit Kreetalla?

        Vähäinen on elämäsi, eikä sitä edes käy sääliksi. Kaipaat ystävää, jota sinulla ei ole ja haet kuten muutamat muutkin edes hetken helpotusta elämääsi. Olet tyytyväinen, koska vastasin sillä katkeruutesi on sitä luokkaa,että tarvitset apua.


    • Luisuu Don

      Vähissä on ihmisten matkailu kun tällaisia aloituksia syntyy. Eikö todella ole muuta elämää.

      • don Luis

        Minulle on aivan sama miten ja missä ketäkin kohdellaan,Kreikan tilantee vaan saattaisi uskoa näkyvän paikallisten käytöksessä.Ei ole edes tarkoitus käydä siellä,kysynpähän ,ikään kuin uteliaisuudesta.Varmaan joku on riittävän ystävällinen ja kertoo totuuden.


      • 13
        don Luis kirjoitti:

        Minulle on aivan sama miten ja missä ketäkin kohdellaan,Kreikan tilantee vaan saattaisi uskoa näkyvän paikallisten käytöksessä.Ei ole edes tarkoitus käydä siellä,kysynpähän ,ikään kuin uteliaisuudesta.Varmaan joku on riittävän ystävällinen ja kertoo totuuden.

        Joo, sinua ei kiinnosta, mutta olet kirjoittelemassa yksinäisyyttäsi kuitenkin? Eikö olisikin hienoa, että sinullakin olisi edes yksi ystävä, jonka kanssa voisit palata aurinkoon (oletan, että olet kerran käynyt ja nyt katkeroitunut). Rohkeutta ja pientä känniä niin kyllä se siitä ja ja liika kriittisyys pois niin saat jonkun mukaan..


      • don Luis
        13 kirjoitti:

        Joo, sinua ei kiinnosta, mutta olet kirjoittelemassa yksinäisyyttäsi kuitenkin? Eikö olisikin hienoa, että sinullakin olisi edes yksi ystävä, jonka kanssa voisit palata aurinkoon (oletan, että olet kerran käynyt ja nyt katkeroitunut). Rohkeutta ja pientä känniä niin kyllä se siitä ja ja liika kriittisyys pois niin saat jonkun mukaan..

        Selvyyden vuoksi voinen kertoa,että olen käväissyt 4 kertaa kreikassa lisäksi kerran kyproksella,joten omakohtaista kokemusta hiukan on.Tämän lisäksi n. 70 kertaa Espanjassa,useassa eri kohteessa.Myös kaikki välimeren pohjoisrannan maat on tullut koluttua,lukuunottamatta ent. Jugoslavian aluetta.(jopa albania on tuttu) En tässä ota lainkaan esiin n.s. kaupunkilomia,joita niitäkin kokemuspiiriin kuuluu..Himpun verran vikaan meni oletus.Saattaa minulla olla jopa muutama ystäväkin,sen puinti ei liity matkailuun,joten se siitä.Miten lienee sinun ystäväjoukko?Jos joku kysyy sinulta vaikkapa ilmoista ,niin antanet selkeän vastauksen.Miksei sitten suoraan kysymykseen tule suoraa vastausta.Tiedon saanti lähiaikoina paikalla käyneiltä lisää n.s. yleissivistystä, joka voisi meillä kaikilla olla täydellisempi.


      • kuis don
        don Luis kirjoitti:

        Selvyyden vuoksi voinen kertoa,että olen käväissyt 4 kertaa kreikassa lisäksi kerran kyproksella,joten omakohtaista kokemusta hiukan on.Tämän lisäksi n. 70 kertaa Espanjassa,useassa eri kohteessa.Myös kaikki välimeren pohjoisrannan maat on tullut koluttua,lukuunottamatta ent. Jugoslavian aluetta.(jopa albania on tuttu) En tässä ota lainkaan esiin n.s. kaupunkilomia,joita niitäkin kokemuspiiriin kuuluu..Himpun verran vikaan meni oletus.Saattaa minulla olla jopa muutama ystäväkin,sen puinti ei liity matkailuun,joten se siitä.Miten lienee sinun ystäväjoukko?Jos joku kysyy sinulta vaikkapa ilmoista ,niin antanet selkeän vastauksen.Miksei sitten suoraan kysymykseen tule suoraa vastausta.Tiedon saanti lähiaikoina paikalla käyneiltä lisää n.s. yleissivistystä, joka voisi meillä kaikilla olla täydellisempi.

        Olen kuullut että Kanarian saarilla kohdellaan suomalaisia turisteja huonosti, huudellaan hävyyttömyyksiä yms.
        Voitko vahvistaa tämän?


      • don Luis
        kuis don kirjoitti:

        Olen kuullut että Kanarian saarilla kohdellaan suomalaisia turisteja huonosti, huudellaan hävyyttömyyksiä yms.
        Voitko vahvistaa tämän?

        Voin hyvinkin,joskin omalla käytöksellä "haittaa"voi minimoida.pikkukäniissä uhoaminen tai hitojen tinkiminen ilman ostotarkoitusta,ärsyttäisi jopa minutkin ilmaisemaan mielipiteeni ääneen.Muunlaista huonoa käytöstä ei juuri esiinny.Ajoin takaa katkeruutta ,jotka johtuisivat maan velkatilanteen heijastumisesta palveluihin.Kun näin vielä minulle on kerrottu.
        Perään huutamiskokemuksia on minulla kyllä esim. Rhodokselta,ettei kreikka juurikaan sen somempi tässä asiassa ole.


      • oleander
        don Luis kirjoitti:

        Selvyyden vuoksi voinen kertoa,että olen käväissyt 4 kertaa kreikassa lisäksi kerran kyproksella,joten omakohtaista kokemusta hiukan on.Tämän lisäksi n. 70 kertaa Espanjassa,useassa eri kohteessa.Myös kaikki välimeren pohjoisrannan maat on tullut koluttua,lukuunottamatta ent. Jugoslavian aluetta.(jopa albania on tuttu) En tässä ota lainkaan esiin n.s. kaupunkilomia,joita niitäkin kokemuspiiriin kuuluu..Himpun verran vikaan meni oletus.Saattaa minulla olla jopa muutama ystäväkin,sen puinti ei liity matkailuun,joten se siitä.Miten lienee sinun ystäväjoukko?Jos joku kysyy sinulta vaikkapa ilmoista ,niin antanet selkeän vastauksen.Miksei sitten suoraan kysymykseen tule suoraa vastausta.Tiedon saanti lähiaikoina paikalla käyneiltä lisää n.s. yleissivistystä, joka voisi meillä kaikilla olla täydellisempi.

        Lähiaikoina Haniasta palaneena voin kertoa että ei pidä paikkaansa, pelkkää propagandaa.


    • asdrdes

      Tulin eilen Pafokselta ja voin sanoa, että kohtelu oli ala-arvoista. Ei hymyjä, ei palvelua. Kallista ja likaista. Vuosi sitten olin Rhodoksella, ja oli kuin olisi eri maassa ollut. Siellä kaikki toimi, ja ihmiset olivat ystävällisiä.

      • rodostrianta

        Niinhän sä olitkin eri maassa, Pafos on Kyproksella ei Kreikassa :)


      • ellinika jineka

        Kypros ja Rodos=Kreikka ovat todellakin eri maita.


    • Huh!huh!

      "Pafokselta..." Saaresta sanotaan näin. Ok, Pafos on saarella, murra tullaan Pafiksesta ja sitäpaitsi Pafos ei ole Kreikassa vaan Kyproksella. Muuten oikein.

      • lahovika

        Vai täällä taas ylläpidon palkattu palstantäyte aloittelee turhia ketjuja ja yrittää mollata Kreikkalaisia.

        Sotkee valtiot mutta kirrailee turhien käänteiden kimpussa.


      • Äikkäkäikkä

        Ihan selvyyden vuoksi; Paphos on lomakohde kuten Limassol ja Agia Napa Kyproksella. Siis Kypros on saari ja siellä ollaan Kyproksella, Paphoksessa Limassolissa, Agia Napassa jne.


    • Kreeta Agia Marina

      Viikko sitten tultiin Kreetalta Agia Marinasta. Meitä kohdeltiin ihan asiallisesti ja tiesivät kyllä että ollaan Suomesta. Meno ja kohtelu oli samanlaista kuin missä tahansa muissa kohteissa. He elävät siellä turismilla, mitä hyödyttäisi alkaa osoittaa mieltään ??? Ateenassa voi toki olla vähän eri meininki...

      • jflzjfjkzfslfldj

        "Ateenassa voi toki olla vähän eri meininki... "

        Miksi olisi? Annapa jokin viite, äläkä mutuile asiasta josta et oikeasti mitään tiedä. Ainahan ne siellä vähän lakkoilevat ja mellakoivatkin, mutta kyllä turistit saavat olla rauhassa ja käydä ihailemassa nähtävyyksiä ihan kuten muutenkin.


    • matkamirkku

      Tämä on kuultu omin korvin ihan kreikkalaiselta"emme vihaa suomalaisia",sama asia vähän jos kreikkalaiset pohtisivat että suomalaisten poliittinen tilanne on meidän kansalaisten vika.Kohta menossa kreikkaan ja ihan levollisella mielellä :)

    • rmtob

      Ateenassa meinasi tulla väkivaltaongelma, mutta kerroin olevani Norjasta. Muualta Kreikasta en tiedä, mutta suomalaiset eivät ole suosittuja Ateenassa.

      • Nana__

        Olen menossa sinne kuunvaihteessa. Laitan raporttia tulemaan tilanteesta.


      • s

        Höpönlöpön. Ateenalainen kadunnulikka ei erota Norjaa ja Suomea-saati tietäisi vakuuksista.


    • AAdonitsi

      Ei takuulla tule väkivaltaongelmia,en tajua mitä manipulaatiota täällä yritetään harrastaa?

    • Yiannis

      Olen paraikaa Ateenassa ja ihmiset ovat ystävällisiä niinkuin ennenkin.

      • 29

        Täytyy tähän viestiketjuun jatkaa, kun en jostain syystä päässyt vastaamaan siihen ketjuun kun olisin halunnut.

        Minulla on matka varattuna Kreetalle lokauussa ja aion sinne matkustaa sikäli mikäli matka järjestetään. Kukaan ei voi tietää tässä vaiheessa, miten Kreetan käy, joten en ymmärrä sellaisia ihmisiä, jotka matkatoimistoon tässä vaiheessa soittelee, että miten matkamme käy, kun vasta vaalit tulossa? Miten matkatoimiston väki voi tietää, peruuntuuko joku matka vai ei? Jos matkoja nyt järjestetään normaalisti ja kauppa käy, niin miksi ihmeessä pitää nyt tässä vaiheessa lisää lietsoa tätä tilannetta`?

        Kyllä ne matkatoimistosta ottavat yhteyttä, jos matkat peruuntuu. Ei kai matkatoimistot mitään ennustajia ole? En yhtään hmettele, jos tiuskivat siellä, kun tuommoisista asioista soittelee.


    • Anonyymi

      Jo toinenkesä kun ei oke päässyt Kreikkaan joten ei mitään tietoa tilanteista

    • Anonyymi

      Suomalaisia pidetään ehkä kaikkein helpoimmin kusetettavista kansoista. Saadaan huonoimmat huoneet hotellista, maksetaan ylihintaa jne…

      • Anonyymi

        Varmaan sinun kohdalla, mutta ei kannata yleistää.


      • Anonyymi

        Sitä saa mistä maksaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3036
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3034
    Aihe