Hei kaikki Hämeenlinnan Katumalla asustelevat!
Rivitaloalueella (Kanervapolku/Kanervatie) liikuskelee hämärän/pimeän aikaan noin 50-vuotias vaaleatukkainen nainen hypistelemässä pihoissa muiden omaisuutta, mm. laittaa virrat päälle mökijöihin tms laitteisiin. Jäi valvontakameran kuvaan ja mm. tutkii toisten postilaatikoita. Olkaahan tarkkana omaisuutenne kanssa. Eräs naapuri tämän rouvan omalla pihallaan bongasi ja kysyi mitä tämä toimittaa hänen pihallaan, nainen kuulemma vain seisoi ja tuijotti.
Itse ajattelin kyllä soittaa poliisille, jos omasta pihastani tai tavaroideni kimpusta rouvan yllätän.
Katuman alueella hiippari!!!
16
452
Vastaukset
- hiipparin kaveri
Vähiin on käyneet Katuman hiipparit, jos niitä on nykyisin vain yksi,
eikä ne ole mönkijöitä, vaan isät tulee kotiin konttaamalla..- katuman aktiivi
kyllä nyt täytyy sanoa, että lukuunottamatta tuota hiipparia, on ollut ihan turvallinen olo asua täällä Katumalla. Järvi on kaunis katsella ympäri vuoden ja vaikka täällä välillä noita juoppoja näkee, niin ei ole koskaan ollut harmiksi asti. Uimaranta on ihan vieressä ja asuu täällä ihan fiksua porukkaa, ainakin rivarialueella. Olen nyt asunut 4 vuotta enkä kyllä ihan ymmärrä Katuman mainetta, tuntuu olevan kovasti paisuteltua. Mutta eipä näin edullisesti pääse asumaan juuri missäänniin, että omasta saunasta pääsee polkua pitkin uimarantaan ja uimaan.
Jos joku jotain tietää tuosta hiipparista, että oliko tsekkailemassa murtokoteita jne, vai oliko "tavallinen hullu" niin kertokaas tietävät.
- Mä meen ysiin
Joo, kävin tänään ennen duuniin lähtöä siellä Katuman alueella lenkillä...kovasti oli parkkipaikat täynnä autoja vielä klo 08 jälkeen. Koko alueen väestö ilmeisesti vuorotöissä ja kaikilla tänäänkin iltavuoro?!
- psotiivi katumalla
En ymmärrä tätä muiden pitämistä huonompana kuin itseä. Jos itse menet ysiin, niin mistäs tedät, miten moni muu on vuorotöissä tai poikakuksellisessa työvuorossa tai talvilomalla?
Rivarialueella ainakin asuu ihan akateemistakin sakkia ja kaikki käy meidän taloyhtiössä töissä, osa on yrittäjiä, joten tekevät kotona töitä. Silloin autokin voi olla kotona, vaikka olisi töissä.
Vähän positiivisempaa ajattelua. :D - D584
psotiivi katumalla kirjoitti:
En ymmärrä tätä muiden pitämistä huonompana kuin itseä. Jos itse menet ysiin, niin mistäs tedät, miten moni muu on vuorotöissä tai poikakuksellisessa työvuorossa tai talvilomalla?
Rivarialueella ainakin asuu ihan akateemistakin sakkia ja kaikki käy meidän taloyhtiössä töissä, osa on yrittäjiä, joten tekevät kotona töitä. Silloin autokin voi olla kotona, vaikka olisi töissä.
Vähän positiivisempaa ajattelua. :DKuinka iso taloyhtiö teillä on, jos siellä kaikille katumalaisille on töitä?
Olen joskus taannoin kuullut jutu kaverista, joka kertoi kirjeessä kotiväelleen olevansa töissä suuressa firmassa nimeltä "Kela" ...
- hahhhahaHahaaaa
No Katumallahan niitä yrittäjiä on ihan pilvin pimein kaikki talot pullollaan ja talvilomatkin on tosi pitkiä
- paluumuuttaja.......
Katuma on H:linnan kaunein asuntoalue luonnon puolesta.
Ikävä vaan, että asukkaat muutamassa kerrostalossa eivät arvosta sitä.
Ainakin jokunen vuosi sitten olivat autonromut vallanneet pihapiirin ja rappukäytävissä sähkökatkaisijat järjestään rikki ynnä seinät töhritty.
Melkein tekisi mieli sanoa, että samanlaista sikailua kuin enimmäkseen HML 24 foorumin kirjoitukset.
Kanervatien seutu on kylläkin hyvä paikka asua!
- kotipeikko
olen itsekin katsellut asuntoa Katumalta, kaunista seutua ja tuttujakin asuu siellä. Mitä ny vähän naapurikerrostalossa välillä rähinä päällä, mutta muuten rauhallista. hinta/laatusuhde mielestäni kohdallaan.
- Pitkä musta hame
Komeet on näkymät vuokrakerrostaloista.....kun vaan kaikki osaisivat arvostaa "palvelua" minkä me työssä käyvät heille kustannamme. Nykypäivänähän tuommoinen alue olisi ilman muuta mennyt "kovan rahan" rakentamiseen. Ryhdistäydy KATUMA..!?
- Zim af Ewdcdelss
Munkin mielestä katuma on ihan ok, mutt tohon hiippariin. Ei kai oo mahdollista et hän olis kaupungin ykkösvirkamies valepuvussa. Ei muuten mutta käytökseltään ajattelin vaan kun hypistelee muiden omaisuutta ym....
- aasakki
Siellä mitään hiipparia ole, Lulu ja Kari siellä vaan ovat syksyn kunnallisvaalityötään aloittelemassa. Oikealla alueella ovat, tuoltahan se persujen potentiaalinen kannattajakunta juurikin löytyy. Keskiolutbaarin porukka ja muut alueen kioskin seinän töhrijät.
- Oikeusvoittakoon
Vai salanimellä liuhuletti täällä, tai hei olisit jättänyt "akk" pois niin sit olis kuvannu hyvin purkin tuijottajaa.
- aasakki
Minun pälvikaljuani ei nyt valitettavasti oikein voi liehuletiksi kutsua. K:n & L:n ja heidän palvojiensa jutut nyt nautattavat muitakin, kuin pitkätukkaisia. Kaikenlisäksi vielä huumoritajutonta porukkaa nämä tänne nimimerkillä kirjoittavat pölhöpersut.
- Katumalainen
Asun Katumantien alkupäässä. Joskus yöllä/illalla tullu kotiin, niin joku on tonkinut roskiksia ja sitten poistunut nopeasti paikalta. Liekö sama hiippari kyseessä?
- Hippa hei
Jospa se on Tampereen hiiparikunnan lähettämä lähetystyöntekijä?
- Wilhelm Tell
Onko iisakilla jo pälvikalju, no ikä tekee tehtävänsä jokaisen kohdalla. Taitaa itselläsi olla huumori hukassa mutta ei se mitään. Aasakkikin varmasti yllättyy syksyn vaaleissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3245632- 745139
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484206- 523881
- 433534
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1353259Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv923095- 432229
- 492158
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami282125