Ihmetellen

5543

Keitä ne on ne "patsastelijat",sellaiset patsastelija miehet jotka
naisia vain rivissä katselee:Ehkä yksi tai kaksi naisista tanssiin kelpaa.
Vai ovatko miehet huononäköisiä, valinnan vaikeusko hankaloittaa hakua?

48

531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ellinoor30

Tanssimassa käyvien miesten ikärakenne on sitä taso, että luonto tekee tehtävänsä. Se ulkonäkö repsahtaa, kuten myös se näkökykykin muden kykyjen lisäksi.
      Kaiken lisäksi näiden huonokuntoisten, usein vatsakkaiden miesten hiki haisee aivan kamalalle. EI siinä auta vaikka kävisi kuinka siellä pesulla, kun se aineenvaihdunta ei enään toimi normaalisti.
      Olisi hyvä jos tansseissa olisi edes jokin verran tanssivia 30-40 vuotiaita normaalikuntoisia miehiä, vaan kun usein ei ole.

• Nainen 50+

Olet aivan oikeassa,haju on todella paha,hikipisarat virtaa pitkin naista,
        ei todella ole kivaa tanssia haisevan miehenkanssa,pesukaan ei auta,
        laitan laimennetuun etikkaliokseen tanssivaatteet kotona.

Parta on kauhistus tanssivalla miehellä,joka yrittää painaa hikistä
        haisevaa partaa iholleni,johon en suostu.

• Pettynyt miehiin

Eipä taida olla 30-40v hyväkuntoisia miehiä enää tansseissa,uudenlaisten
        harrastusten parissa vietän aikaani 40v nainen.

• Väliinputoajat

Ne on sellaisia, joilla ei rohkeus riitä itseään parempien tanssijoiden hakuun ja itseään huonommat ei kelpaa. Lisäksi varatut ja rumat ei heille kelpaa.

• södklölbsdölk

Omalta kohdaltani voin yhtyä "Väliinputoajat" kommenttiin. Joskus aikoinaan oli useita iltoja, jolloin jäi vain seisoskelemaan oven pieleen ja kymmenen maissa oli pakko luovuttaa.

Aloittaja ja häntä kompanneet eivät ole kaiketi koskaan kohdanneet rimakauhua hakea tuntemattomia ensi kertaa tanssimaan. Tulee tunne että kun on tunninkin seissyt ketään hakematta, ei enää saa itseään mitenkään liikkeelle.

Miksi varatut ja rumat pitäisikään kelpuuttaa haettavien joukkoon, jos ollaan seuraa hakemassa? Useimmat peräkylien miehet ovat vain siinä mielessä liikkeellä, jospa joku kerta saisi jonkun vierelleen...

• Nomen Nescio

Siis ihan oikeesti, tuo oli hyvin määritelty, tunnistin itseni heti. Sen verran puolustuksena sanottakoon, että varatuille ja vähemmän söpöille ei sentään pakkeja koskaan anneta, jos sattuvat hakemaan vuorostaan.

• virva
        södklölbsdölk kirjoitti:

Omalta kohdaltani voin yhtyä "Väliinputoajat" kommenttiin. Joskus aikoinaan oli useita iltoja, jolloin jäi vain seisoskelemaan oven pieleen ja kymmenen maissa oli pakko luovuttaa.

Aloittaja ja häntä kompanneet eivät ole kaiketi koskaan kohdanneet rimakauhua hakea tuntemattomia ensi kertaa tanssimaan. Tulee tunne että kun on tunninkin seissyt ketään hakematta, ei enää saa itseään mitenkään liikkeelle.

Miksi varatut ja rumat pitäisikään kelpuuttaa haettavien joukkoon, jos ollaan seuraa hakemassa? Useimmat peräkylien miehet ovat vain siinä mielessä liikkeellä, jospa joku kerta saisi jonkun vierelleen...

Mitä vielä,toinen toistaan nätimpiä naisia monta rivillistä.Osa lähempänä tyrkkyrivissä ja osa kauempana haettavissa.
        Ja jos sitä on saanut itsensä jo tanssipaikalle asti niin miksi antaa rimakauhulle valta.Ei kai ketään kannata tuomita hakematta.

Tuskin ketään saa vierelleen jos ei edes uskalla hakea.
        Ja eikös kaikilla ole itseään parempia ja huonompia tanssijoita.
        Tietysti voihan kuntosalinkin tms.aloittaa ja vaan katsella kun toiset tekee.

• Eemel123

Joo, kyllähän sitä vientiä ihan riittää tämmöisellä 28-vuotiaalla nuorella miehelle :)

• ????

Ja sitäkö aloittaja kysyi?

• Eemel123
        ???? kirjoitti:

Ja sitäkö aloittaja kysyi?

Ellinoor30 vastasin :)

• tässäkö?

Olisiko niin, että miehissä on myös sellaisia, jotka tanssivat silloin kun haluava ja kenen kanssa haluavat, täysin tietämättöminä siitä itsetunnon romahtamisesta, minkä käyttäytymisensä joissakin riviin jäävissä naisissa aiheuttvat?

• jämptidumti

Sitten on meitä joista tiukka hakurivisysteemi on on ihan p...stä. Jos porukkaa on paljon niin se on tosi hankala systeemi kun pitäisi kiirehtiä ja sitten kun tanssijat ovat lattialla niin monesti ei edes pääse kunnolla hakemaan.
        Minäkin olen tanssinut 30 vuotta enkä vieläkään pidä sitä hyvänä. Useasti haen ihan muualta kuin ruuhkasta sen takia, että en viitsi ryntäillä ja töniä pienempiäni haun takia.

• Vaihda lattialla
        jämptidumti kirjoitti:

Sitten on meitä joista tiukka hakurivisysteemi on on ihan p...stä. Jos porukkaa on paljon niin se on tosi hankala systeemi kun pitäisi kiirehtiä ja sitten kun tanssijat ovat lattialla niin monesti ei edes pääse kunnolla hakemaan.
        Minäkin olen tanssinut 30 vuotta enkä vieläkään pidä sitä hyvänä. Useasti haen ihan muualta kuin ruuhkasta sen takia, että en viitsi ryntäillä ja töniä pienempiäni haun takia.

Lattaialla vaihtaminen vähentää hakuruuhkaa. Siinä on omia ongelmiaan, mutta onko ne ongelmat sellaisia mitä ei voisi sietää, kun hakuruuhka vastaavasti pienenee. Täsmähakijat ovat lattialla vaihtoa kritisoineet ehkä kaikista enemmän, mutta täsmähakijat ovat jo pitkään käyttäneet sivullaoloa/sivustahakua joten täsmähakijoillakaan ei pitäisi mitään merkittäviä syitä olla lattialla vaihtamista vastaan.

• Lumikuu
        jämptidumti kirjoitti:

Olet todellinen humanisti, kun et viitsi pienempiäsi töniä haun takia.

• Nomen Nescio
        Lumikuu kirjoitti:

En tiedä, onko Lumikuun kommentissa vähän sarkasmia mukana, mutta voinpa sanoa, että jämpti puhui asiasta tuon tönimisen suhteen. Kyllä siinä tunnutaan menevän puolilaukkaa suuntaan ja toiseen silmät kiiluen hakukohteeseen, jotta eipä paljon sivuille vilkuilla. Ja pienet heput tuntuvat jo kokonsa takia olevan niitä kaikkein aggressiivisimpia, no muutenhan jäisivät sinne jalkoihin. Kyllä minullekin pari kertaa riitti sitä hupia, ja sitten vetäydyin sivummalle.

• 9898

En usko naisten itsetunnon romahtavan,ottaen huomioon että naisia on aina huomattavasti enemmän kuin miehiä.Vaikka jokainen tanssipaikan mies veisi daamin parketille jäisi joku daami aina ilman hakijaa.
        Jos suhteutetaan tanssitut kpl:eet pääsylipun hintaan niin yksi tanssi on kalliimpi kuin 10 tanssittua kpl:tta.Ja vastineeksi saisi vastahakuja naistentunnilla.
        Olivat ne haettavat sitten rumia,varattuja,söpöjä tms.

• innuxi
        Lumikuu kirjoitti:

En minäkään haluaisi tuoda vapaa-ajalle illanviettoon sellaista minä-ensin meininkiä. Tuota kyynärpäätouhua on tässä ajassa jo tarpeeksi.

• Hakupäälläkin

Juuripa niin! Kun menen tanssimaan tanssin tuntemuksieni ja tahtojeni mukaan sekä haen aivan omasta näkövinkkelistä. (En käsitä mitä muuta tulisi olla kriteerinä?) Tanssin myös haettaessa ellei ole täysin "mahdoton tapaus". Juopunut tai muutoin päälletunkeva.

Riviin jäävien tai siellä olevien aivoituksia en voi tosiaan tietää ja tuskin kumaan muukaan joten on täysin turhaa alkaa sitä vatvomaan mielessään. (velvollisuus /oirehakuja).

• Patsastellen

Ainakin osa loppuillan patsastelijoita on tyrkyllä sekahaun aikana, jos joku sattuisi hakemaan. Eli se on vain yksi tapa rajoittaa tanssimistaan.

• Vähän syrjästä

Onkohan ne niitä "sankareita" ihan jokainen? Tosin tuo sama "pytsästely" ilmenee naisrivistössäkin , vaikka on sekahaku tai jopa naisten haku niin sama jatkuu myös.

Näkeminen on tosiaan yksi syy kylläkin sillä hyvin monissa paikoissa on hämärää sekä että on jokin lamppukin vielä vasten. Kun on ruuhkakinos daameja siitä on aika vaikea havaitakkaan. Eli pitäsikö vaan hakea ns: ketävaan?

Valinta eli päättäminen ketä hakee kai lienee aika luonnollista myös hakemattomuus.

Kovin on suunnattuja haut daameillakin ja hyvä niin..

• viereinen

Kiireisen ruuhkaisella naistenhaulla yritin hakea erästä joka oli hakenut minua.Päästyäni hänen luokseen oli hänet jo viety ja pikaisesti otin viereisen vapaana olleen miehen.
        Hieman loukkaantuneena mies tosin lähti mutta mainitsi että hän oli minun varahaku.
        Olisiko ollut parempi palata riviin kuin ottaa vierestä.
        Kun tanssimaan on tultu

• tangon huumaa
        viereinen kirjoitti:

Kiireisen ruuhkaisella naistenhaulla yritin hakea erästä joka oli hakenut minua.Päästyäni hänen luokseen oli hänet jo viety ja pikaisesti otin viereisen vapaana olleen miehen.
        Hieman loukkaantuneena mies tosin lähti mutta mainitsi että hän oli minun varahaku.
        Olisiko ollut parempi palata riviin kuin ottaa vierestä.
        Kun tanssimaan on tultu

No näiden "varahakujen" varassa siä tavis tanssija tanssiikin.

Outolava, ei tuttuja, eikä luoja ole suonut kauneutta tai miehelle komeutta. Tanssitaito keskinkertainen. Ei juuri tunkosta ole tanssihaun aikana.

Jää monet kappaleet tanssimatta.

Jos tanssimaan on tultu, miksei sitten haeta tanssiin. Ainakin 8/10 biisistä täytys tanssia.

Minä olen ainakin mielummin se varahaku, kuin vaan seisoskelen lavan reunalla.

• lattarimän

Ymmärrän naisia jotka jäävät kerta toisensa jälkeen seisomaan, syystä tai toisesta. Ulkonäössä ei tarvitse olla vikaa, riittää että on esimerkiksi ekaa kertaa sillä tanssipaikalla. Tosin ilmeetkin saattavat vaikuttaa, uusikin tulokas pääsee varmasti pian tanssimaan iloisella ja myönteisellä asennoitumisella.

Eikö nais-enemmistö juuri ole omiaan luomaan tilanteita, joissa aina joku jää "seinäkukkaseksi"? Me miehet olemme useimmat vähän arkoja hakemaan sieltä hakurivistön takaa, joskaan ei ole mitenkään varmaa että takimmaiset edes haluaisivat tulevansa haetuiksi.

Pakkeja ei ole kohteliasta antaa, mutta ei niitä ole kovin mukava saadakaan! Vaatii jonkin verran itseluottamusta pystyä kokoomaan itsensä pikaisesti ja hakemaan jotain toista. Tässäkin tilanteessa on koomisuutensa, kuinka moni teistä naisista lähtee mielellään tanssimaan nähtyänne olevanne se toiseksi paras haku?

Miehelle saattaa olla helpompaa vetäytyä kokonaan siltä tanssilta saatuaan pakit, eihän voi olla sata-varma että se viereinenkään nainen lähtee lattialle.

Joskus olisi parempi saada rukkaset, jos vaihtoehtona on jäätävä kohtelu lattialla, puhumattomuus ja katsekontaktin välttäminen.

Onneksi paljon tanssivilla muodostuu nopeasti vakiotanssitettavien joukko, jossa pakkeja ei juuri tunneta ja jokainen haku on onnistunut!

• takarivistä

Mistä moinen käsitys että naiset hakurivistön takana eivät haluaisi tanssia. Itse en halua ryysiä eturivin ruuhkaan koska kaikki eivät kuitenkaan mahdu eturiviin,koska on naisia joiden on ihan pakko aina päästä etummaiseksi.Ja mielummin yritän katsoa etten seiso kenenkään itseäni lyhyemmän edessä rivissä.On niitäkin jotka törkeästi pidempänä tulevat lyhyemmän eteen.Kunhan minä vaan pääsen eturiviin periaatteella.Luulisin että jokainen nainen haluaisi päästä tanssimaan:-)

• Nousee se
        takarivistä kirjoitti:

Mistä moinen käsitys että naiset hakurivistön takana eivät haluaisi tanssia. Itse en halua ryysiä eturivin ruuhkaan koska kaikki eivät kuitenkaan mahdu eturiviin,koska on naisia joiden on ihan pakko aina päästä etummaiseksi.Ja mielummin yritän katsoa etten seiso kenenkään itseäni lyhyemmän edessä rivissä.On niitäkin jotka törkeästi pidempänä tulevat lyhyemmän eteen.Kunhan minä vaan pääsen eturiviin periaatteella.Luulisin että jokainen nainen haluaisi päästä tanssimaan:-)

Eturivissä tyrkylläolevat naiset kierrätetty useampaan kertaan,aina joku
        mies löytyy yhdenillan juttuun,pimeässä ajatella olikohan tämä Viivi
        p,jos ei muuten ota eteen.

• Täsmätakarivi

Takarivissä lienee joitakin epävarmoja aloittelijoita ja myös "pidän taukoa jos kukaan ei hae" tyyppejä.

Takarivissä ovat usein myös ns. täsmähakua odottavat haettavat. Täsmähakijoilla on tieto siitä että niitä täsmähakua odottavia sieltä takarivistä saattaa löytyä.

• Ei hae eturivistä
        Nousee se kirjoitti:

Eturivissä tyrkylläolevat naiset kierrätetty useampaan kertaan,aina joku
        mies löytyy yhdenillan juttuun,pimeässä ajatella olikohan tämä Viivi
        p,jos ei muuten ota eteen.

"Nousee se" taitaa itse olla se kierrättäjä pahimmasta päästä.
        Ei kai ihmetellen kirjoitus edes ollut kirjoitettu kierrätys asiasta.

• VP
        Ei hae eturivistä kirjoitti:

"Nousee se" taitaa itse olla se kierrättäjä pahimmasta päästä.
        Ei kai ihmetellen kirjoitus edes ollut kirjoitettu kierrätys asiasta.

Ei vaan puikkoperämiehen seikkailut jatkuvat tässäkin keskustelussa. :D

Herra "Nousee se" on jutuistaan päätellen pahassa puutteessa. Kierrätyshommat eivät ole tainneet viime aikoina, jos koskaan, sujua. :)

• niinjoo
        Täsmätakarivi kirjoitti:

Takarivissä lienee joitakin epävarmoja aloittelijoita ja myös "pidän taukoa jos kukaan ei hae" tyyppejä.

Takarivissä ovat usein myös ns. täsmähakua odottavat haettavat. Täsmähakijoilla on tieto siitä että niitä täsmähakua odottavia sieltä takarivistä saattaa löytyä.

Takarivissä on myös hieman pidempiä naisia, jotka kohteliaisuudesta lyhyempiä kanssasisaria kohtaan eivät halua olla edessä.

• rumuudesta

Ei. Olet vain liian ruma tanssiaksesi kanssani.

• Mistä löytynee

"Ihmettelee" Ei tarvi paljoa ihmetellä naisrivistöä,ei siinä montaa naista
      ole jotka minulle kelpaa edes.

Kannattaa vaikka yksi nainen tulla miestenpuolelle vilkaisemaan miltä
      näyttää rivistö.

• ei helppo aloitus

Kun aloitin vähän varttuneena lavoilla käymisen, en tietystikään osannut tanssia. Seisoskelin siinä aktiivisten miesten takana tolppaan nojaten ja aprikoin kunpaa on, foksia vai tangoa. Välillä kysyinkin samankaltaiselta, ehkä vain osallistuakseni. Seurailin tanssijoita ja katselin askelkuvioita, aika vaikeaa. En ollut se haiseva viiskymppinen, vatsakas, hieltä haiseva, vaan yli kuusi jalkaa ja paino, alle neuvolassa punnittavien ( yli 100 kg.). Seisoskellessani kuuntelin musiikkia ja katselin ihmisiä. Ennen pitkää olin selvillä, kuka seurustelee kenenkin kanssa, kuka antaa useasti pitkiä, ( vältän ). Kuka vaihtaa paria kolmen viikon välein, kuka lähtee aina eri miehen, ( naisen ) kanssa. Kuka kännissä, kuka polttaa. Millaiset vaatteet pitää olla, puku vai pikkutakki, paita ja solmio, mainospaita, villapaita, teryleenit, paikkataskuhousut, monta asiaa ? Joskus uskalsin hakea jonkun,kun tuntui siltä, ettei sekään osaa. Naapurin tyttöjen ansiosta opin sitten humpan ja valssin. Tangoa tanssin, kuten ravintolassa, paikallani ja ihmettelin, miksi kaikki tönivät. Jalat eivät vaan totelleet. Joskus taas ahkerasti parketilla ollut nainen tuli hakemaan minua, sieltä tolpan takaa sanoen, että hän hakee kerran illassa takarivistä ujolta hissukalta vaikuttavan miehen. Ei päästänyt pois, vaan kertoi elämäntarinansa. Yllättyi, kun en ollutkaan mykkä.

• semmosta se on

edellinen kirjoitti lähes kuin minun suusta ,jokainen on aloittelija joskus

• tangon huumaa

Minulla on vakipari (avovaimo) ja kun joskus pääsen tanssiin yksin tai muuten vaan tanssi-iltana tanssittaa muita naisia.
      En kyllä jää patsasteleen, vaikka muuten olen ujo ja hiljainen.
      En tunne lavoilta juuri ketään ennestään, se saattaa helpottaakin tätä hakua. Jos siä jäis katteleen tuttuja ja odottaan koska olis "oma" vuoro hakee, jäis tanssit tanssimatta.

Ellei tee niitä uusia hakuja, ei niitä tuttujakaan tule.

En etsi lavoilta ketään erityistä, tietysti tanssitaito on iso
      Ikä /- 10vuotta mun iästä.

Näille "patsastelijoille", ei muuta kuin joka kappaleella haete jotakin tanssiin.
      Tosin kynnys voi olla iso, ainakin tutulla lavalla, jossa on ennen vain patsastellu.

Joten suuntakaa hiukan kauemmaksi jossa on eriporukka tanssimassa, siä porukassa on helponpi tehdä muutos tanssitapoihinsa.

Saatte siä varmuutta ja tulee siä omalla lavallakin haettua helpommin daameja tanssiin.

• Nomen Nescio

En nyt lukaissut ketjua läpi, josko asia olisi ollutkin jo esillä, mutta yksi syy tanssipaikalla seisoskeluun voi olla sekin, että ei vaan huvita tanssia kaikkia tai edes suurinta osaa kappaleista.

Minulle riittää illan mittaan vain muutaman kappaleen tanssiminen. Muun ajan voin katsella ja kuunnella ja seurailla tanssipaikan touhua ylipäänsä.

Tämän johdosta en seisoskele hakurivissä vaan hieman sivummalla, mutta kuitenkin yleensä aina ollen haettavissa. Omat hakuni ajoitan niiden ensimmäisten hakuvyöryjen jälkeiseen hetkeen, jolloin kappale on jo alkanut. Tämä senkin vuoksi, että kuulen mielelläni ensin, mitä soitetaan, koska sillä on omaan tanssimiseen tosi suuri vaikutus. Monia, voisi sanoa jopa useimpia kappaleita, ei edes kauheasti huvita lähteä tanssimaan.

Joten pääsylipun lunastamalla olen ostanut oikeuden olla tanssipaikalla, mutta en velvollisuutta tanssia tai tanssittaa.

• tangon huumaa

Tosi, voihan se noinkin olla. Toi ei vaan mulla ole tullut edes mieleen.

Mää kun saan avovaimolta luvan hakee muita, niin silloin mennään tanssiin tuli mitä tuli :-D

Jokuset kappaleet ei tosiaankaan sytytä ja ehkä kappale on viä tärkeenpi viejälle.
        Toiset biisit taas on aivan pakko päästä tanssiin. Ravintolassakin kun istuu ihan vaan seurustelemassa ja tulee joku määrätty kappale, on aivan pakko päästä parketille.

• Mr. Kugelfisher

Edellinen puhuu asiaa. Lisäisin vielä. Olen tullut juttelemaan ja syömään kavereitten kanssa. Kuten myös eilen Riutalla tein. Ja sitten tarkka valikointi ja haku naistenrivistä. Siinä on taattu nappiin onnistunut tanssi-ilta.

• Valitaan tarkasti

Kannattaa katsella varmat antajat ettei tarvi turhaa tanssittaa kokiltaa,
      yksi riittää iltaakohti minulle.
      Haukan katse jaloista pepunseutuun,yläpäällä ei niin väliä ole muutaman
      ryypyn jälkeen.

• Se on tärkein

Ja puikkoperä pitää olla.

• 33

Jokaisen tulee saada itse päättää ketä hakee ja milloin. Et omista niitä patsastelijamiehiä, joten sinulle ei ole oikeutta heitä mollata.

• yhteiset askeleet

Siinä Hän on. Keskellä naisten riviä, kauniissa mekossaan. Pitkät hiukset kehystävät kasvojaan, tavoitellen hoikkaa uumaa. Hän ei huomaa minua, joka seison kievarin miesten rivin taaimmaisella paikalla, osittain pylvään takana. Olen seurannut häntä pitkään, puolitoista vuotta. Pylväs on kiilloittunut nojaamisesta ja muutaman kerran päällä ollut, t-paitani olkapää on jo nukkainen. Hän tulee yksin, lähtee yksin. Kaunis, pitkätukkainen. Miksi hän ottaisi minut, tavallisen timpurin. Pakotan jalkani liikkeelle, EI, taas hänet vietiin edestäni. Jatka matkaa kuin baariin mennäkseni. --
      Salskea nuorimies tanssittaa häntä, suu jatkuvasti papattaen, pitääkö täällä jotain puhuakin ? Mistähän ne puhuvat? Olen jo vähän mustasukkainen. Eikö tänne tultu tanssimaan. Vasen jalka ja olkapää puutuvat tolppaan nojaamisesta. Joskus pakottaudun hakemaan jonkun toisen, mutta seuraan Hänen tanssiaan.
      Nyt onnistun. Hän tuli juuri juomasta, kaikki muut on haettu. Puutuneilla jaloillani köpötän Hänen eteensä, saanko pitkät. Köhin kurkkuani ja katson pyytävästi. Hän hymyilee isoilla silmilään ja sanoo kiitos mielelläni. Vasen jalka ei tahdo totella, sanon sen olevan vähän kipeä. Hyvää syy tanssitaidottomuuteeni. Hän sanoi huomanneensa minut tolpan takana ja ihmetteli, miksen aiemmin hakenut. Huomanneensa minut ? Nyt pitää sanoa jotain kohteliasta. Sinulla on kaunis mekko, oletko itse tehnyt sen ? Kyllä, hän vastaa. No, se oli varmaan helppo tehdä, kun ei ole hihaistutuksia. Mitä sanoin, purin kieleeni, mutta se oli jo myöhäistä. Hänen kauniit silmänsä tummuivat, loput tahdit olivat tuskaa. ---Myöhemmin Hän sanoi, että menetit vuoden lausahduksellasi. -- Täsmähaku tuotti tuloksen.

• Miss- valikoitsija

Napaperseiset muijat, tytöt älkää vaivautuko tanssilattialla hakemaan. Teille voisi suositella rasvaimua, lihavuusleikkauksia, ym. Palataan aiheeseen kun teidän perät on ok =sopusuhtaisia. Rinnat oli syytä myös olla kunnossa = muodokkaat. Lautoja saa puutavara-liikkeestä.

• Mies

Jospa hommaisit itsellesi paremman itsetunnon ja kyvyn solmia ihmissuhteita, niin voisit edes haaveilla, vetävän näköisistä mimmeistä. Tommosta naperoa ei kukaan huoli. Koulutus on mennyt haaskuun.

• joopa joo

Keskusteleepa täällä mistä aiheesta hyvänsä,niin aina miehet alkavat esittämään mitä ihmeellisempiä vaatimuksia naisista.Mitä saa olla ja mitä ei.Jotenkin myös aina jutut kääntyvät myös navan alapuolle.
      Tuskin aloittajan ihmettely edes koski kyseisiä asioita.

• Taso ok.

Luomut on parhaimmat. Kunhan ne on riittävän isot. En voi ymmärtää näitä siilareiden käyttäjiä. Jokainen ottaa oman mielen mukaan naisen. Ja minä oman. Tavoitteista en tingi yhtään. Piste.

• oppinut

Jospa oppisit sen, että sinä et ota ketään. Kun kasvat, niin huomaat, että se on nainen, joka päättää, kenet haluaa. Sinä voit esittää mitä tahansa, ja olla kovaa jätkää, mutta silti nainen valitsee. Sinusta vaan tuntuu siltä, että sinä iskit, koska nainen antaa sinun ymmärtää siten. Tuollaisilla kannanotoilla, saat vain oman arvoisesi naisen, et yhtään parempaa. Rima näyttää olevan nyt aika matalalla.

• Play.boy Hämeestä

Anteeks nyt "Oppinut". Olen tähänkin mennessä ottanut Naisen. Ei mitään ongelmia. Sinulla on. Kun et ole Osannut!!! Et ole pelimiehiä. Näin se menee!

• Ukkonnahjus

Turhaa täälä on kehua "osaamistaan"

Mene sinne lavalle vaan hakeen seuraa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      140
      10506
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5393
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      40
      4070
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3612
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2664
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1906
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      359
      1582
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1567
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      73
      1428
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1386
    Aihe