Meillä hääjuhla olis 25.8.12 ja bändi vielä hakusassa.
Kertokaa kokemuksia. Hakusassa kunnon bilemeininki, Ei mitään humppapumppua
Hääbändi Jyväskylästä haussa
2
156
Vastaukset
- Tyytyväinen morsian
Menimme naimisiin mieheni kanssa helmikuun lopussa. Etsimme netistä laulajaa, kunnes tuttumme mainisti tietävänsä mahtavan laulajan ja siksihän se todettiinkin. Anniina tarvitsee taakseen vain jonkun soittamaan pianoa tai kitaraa, muttei pakollinen. Meidän juhliin toi mukanaan kirkkoon koskettavan kappaleen ja illan päälle poppia ja rokkia, suomeksi ja englanniksi eli todella monipuolinen. Tyttö on 16-vuotias ja ei peri palkkaa päätähuimaavia määriä. Olen sopinut Anniinan kanssa että saan laittaa tänne kehuja, vaikka keikkaa riittääkin omastakin takaa. Otahan siis ajoissa yhteyttä jos haluat nauttia tärkeimpänä päivänäsi hyvästä musiikista.
[email protected]
-Taina - myös tyytyväinen
Kohta alkaa varmaan tulla jo kiire jos et ole vielä bändiä löytänyt. Voin kokemuksesta suositella: www.miehentie.fi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842063
- 1321762
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161027- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh299962