Kyllä vain, hän haluaa jumalan kaverikseen, ikuisen elämän, taivaan ja ylemmyydentunteen. Hän haluaa pahat tekonsa muiden (=jumalansa) hyvitettäväksi.
Uskovainen ahnein ihminen?
13
67
Vastaukset
- us - kis
Jep. Kaiken muun paitsi ylemmyydentunteen. Nimittäin jos saa nuo muut, ylemmyydentunne häviää. Ne eivät mahdu samaan pakettiin.
Ylemmyyden tunteen skippaan, se jäi uskoontulo prosessin jalkoihin ja on pysyny poissa. Kaikki muu kelpaa ja on kelvannutkin hyvin. Toisaalta jos meinaa itse selvitä ja klaarata nuo kaikki, se se vasta ahneutta ja ylemmyydentunnetta onkin.
- Kristinusko
Kristinuskoon on kaikki ihmiset tervetulleita, jotka haluavat tuntea Jumalan, Jeesuksen, Pyhän hengen ja raamatun.
- jippiijuhuu
Pakko myöntää että minä ainakin olen ahnehtinut Jumalan hyvyyttä, armoa ja siunauksia omaan elämääni enkä minä edes häpeä yhtään.
- Nasse.
Aivan. Uskovainen uskoo satuunsa, pitää sitä totena, joten hän ei kykene analyyttisesti tilanteeseen suhtautumaan.
"Aina pitää olla pää täynnä" - byyy
Ateisti ei voi ymmärtää uskon olemusta.
- Nasse.
"Ateisti ei voi ymmärtää uskon olemusta. "
Aivan kuten psykiatrikaan ei voi ymmärtää potilaansa harhaista kuuppaa :D
Olet oikeassa, aikuinen ihminen jolla on omnipotentti mielikuvitusystävä on hiukan haasteellinen ilmiö ymmärrettäväksi.
- byyy2121
Hirvittävä on se pimeys joka pitää ateisti-ihmisiä vankinaan. Tätä minä tarkoitin. Sääliksi oikein käy.
- oikeinnurin
Uskonnoton ei ole enempää pimeydessä kuin uskovaisetkaan, ellei todellisuutta
katsota pimeydeksi.
Uskomalla muinaisten huru-ukkojen kirjoituksia,ei "vailaise" tietämystä edes
sydämen ja aivojen toiminnasta.
Taivaaseen piletin luvanneet eivät eroittaneet edes planeettoja tähdistä .Säteilyn
vaarallisuudesta tai hapenpuutteesta eivät ymmärtäneet mitään.
Tähdet putoavat maahan kuin kypsät viikunat joita tuuli ravistaa, ettei nyt vallan
olisi vitsiksi tarkoitettu?
Miksi raamattu ei aukene uudestisyntymättömälle:
1. Kor:14
Ihminen ei luonnostaan ota vastaan Jumalan Hengen puhetta, sillä se on hänen mielestään hulluutta. Hän ei pysty tajuamaan sitä, koska sitä on tutkittava Hengen avulla.- pöyristys!
teresa-aseret, Olivatko muinaiset Raamatun kirjoittajat Jumalia?
Katolinen kirkko Nikean kirkolliskokouksessa päätti Raamatun sisällöstä,
päättivät mitkä kirjoitukset hyväksytään ja mitkä ei. Hyväksymättömien
kirjoitusten esm.Barnabaan evankeliumin lukeminen ja hallussapito kiellettiin
kuolemanrangaistuksen uhalla.
Katolinen kirkko kaikkine inkvisitioineen ja maailmanlaajuisen pedofilian
harjoittajana on viimekädessä sanellut teille Jumalan sanan.
Täytyy todellisuuden olla pahasti vinksahtanut jos tuollaisesta lumoutuu. - Pyöristys!
pöyristys! kirjoitti:
teresa-aseret, Olivatko muinaiset Raamatun kirjoittajat Jumalia?
Katolinen kirkko Nikean kirkolliskokouksessa päätti Raamatun sisällöstä,
päättivät mitkä kirjoitukset hyväksytään ja mitkä ei. Hyväksymättömien
kirjoitusten esm.Barnabaan evankeliumin lukeminen ja hallussapito kiellettiin
kuolemanrangaistuksen uhalla.
Katolinen kirkko kaikkine inkvisitioineen ja maailmanlaajuisen pedofilian
harjoittajana on viimekädessä sanellut teille Jumalan sanan.
Täytyy todellisuuden olla pahasti vinksahtanut jos tuollaisesta lumoutuu."Täytyy todellisuuden olla pahasti vinksahtanut jos tuollaisesta lumoutuu."
Oma lauseesi sopii hyvin myös sinulle. Sinä lumoudut siitä, että vääristelet Jumalan sanaa ja olen saa´tanan vallassa.
- kiijuuhiiloopuu
Raamattu on säilynyt sekä katolisen että ortodoksisen haaran kautta jälkipolville. Raamatun kirjoituksia voidaan verrata alkuperäisiin teksteihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444348Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1222802Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412562Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861546Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1171488- 491209
- 851154
- 45996
- 59993
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En179984