Olen huomannut, että tällä palstalla puhutaan lapinkoirasta. Kysynkin että, kuinka moni tietää tai tuntee paimensukuisen suomenlapinkoiran?
Paimensukuinen lapinkoira
9
1048
Vastaukset
- Hilla
Itselläni on paimensukuinen lappalainen ja tunnen
kymmeniä paimensukuisia, sekä niiden kasvattajia.- Lappalaisten emäntä
...paimensukuisesi on?
- Eena
Lappalaisten emäntä kirjoitti:
...paimensukuisesi on?
Paimensukuinen rötköttää paraikaa jaloissa nukkumassa. Runotar-kennelistä on omani.
- Hilla
...paimensukuisesi on?
Minun paimensukuiseni on Nennikka kennelistä.
- Lappalaisten emäntä
Hilla kirjoitti:
Minun paimensukuiseni on Nennikka kennelistä.
Mulla on Tiitiäisen kennelistä kaksi Tiitiäistä. Ovat sukua keskenään. Toinen on eno ja toinen sitten tietysti se siskonpoika :)
- jonna
Mulla on Tiitiäisen kennelistä kaksi Tiitiäistä. Ovat sukua keskenään. Toinen on eno ja toinen sitten tietysti se siskonpoika :)
Meillä on kaksi lapinkoiraa, mutta ne ei ole paimensukuisia.. Tai no vanhemman koiran sukutaulussa niitä löytyy paljonkin.. Olen kyllä lukenut ja nähnyt paljonkin paimensukuisia lapinkoiria.. Sellaista jopa harkitsin, mutta toisaalta sattuman kautta päädyimme tähän, miksi näitä nyt sanotaan, "tavalliseen" lapinkoiraan.
- pepper
...paimensukuisesi on?
formans kennelistä koko nimi formans tierdi
- pepper
omistan suomenlapinkoira uroksen. syntynyt 1992 ja on kelmanruskea vaalein merkein..
- janni...
meijän oma veijari on kennel villi-joikhusta, jos paimensukuisen lapinkoiran haluaa niin sieltä kannattaa hakea on muuten sitte paras paikka (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦595718Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.2064687En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v164152Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k633671- 513631
- 823348
- 113341
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah603187- 332860
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia342531