elisa vahtimaton palvelu

ei elisaa ei apua

Otin käyttöön Elisa vahtipalvelun vajaa vuosi sitten suurin odotuksin. Kulut kuukaudessa noin 70 euroa. Palvelua ei ole saatu kunnolla toimimaan kun pieniä hetkiä ja sitten taas ajettiin 40 km ottamaan virtoja pois päältä jotta yhteyttä saataisiin...

Missään vaiheessa ei ole palvelu toiminut kunnolla ja viimeiseen pariin kuukauteen ei kertaakaan edes vähäksi ajaksi. Olen soitellut ja lähettänyt meilejä asiakastukeen ja tehnyt virheilmoituksia koko tämän ajan. Aina ollut uusia neuvoja ja olen niiden mukaisesti vaihtanut piuhoja ja päivittänyt reititintä jne. ja vaihtanut mokkulaa jne. mikään ei ole auttanut, elisa vahtipalvelu ei vaan toimi niinkuin lupaa. Vaihdoimme jopa sähkömiehen toimesta uudet sähköt keskuksesta ettei sekään voisi olla toimimattomuun syy.

Puhelimessa on Elisan vahtipalvelun tuesta luvattu heiltä kahden ihmisen toimesta että jollei saada kohta tätä palvelua toimimaan niin kyllä sitten täytyy tämä kokonaan asiakkaalle hyvittää. Nyt kun ilmoitin sitten viimeisten kaksi viikoa sitten tulleiden ohjeiden pohjalta tuloksetta että en jaksa enää yrittää mitään uusia korjauksia kun aikaa on kulunut tässä hommassa jo miltei vuosi niin nyt Elisan vahtipalvelun asiakassuhdepäällikkö puuttui peliin ja ilmoittikin heidän sopimusehtoihinsa vedoten ettei mitään hyvityksiä tehdä palvelusta johtuen tästä (kts. suora ote heidän vietistään):

"Asiakastapahtumissasi on useita kirjauksia yhteydenotoista liittyen palvelun toiminnan häiriöihin, mutta usein kirjattujen yhteydenottojen välillä on pitkiäkin taukoja, eikä asiaa voida selvittää puuttuvien lähtötietojen vuoksi."

No tottakai on pitkiä taukoja kun ei ihminen jaksa ajaa joka päivä 40 km yrittämään jotain korjausta tai virtojen poisottoa ja kun on aikaa käyttänyt korjaamisiin ja näihin tukipalvelusoittoihin jo satoja tunteja niin oikeasti ei soita enää kuukausien jälkeen jokapäivä ja ilmoita että "yhä on toimimaton....." huh-huh tätä touhua! Eli jos ostat heiltä tuotteita tai palveluiat ja teet vikailmoituksen niin sinun tulisi jokapäivä uudelleen ilmoitta ettei toimi vaikka he eivät mitään edes tee asialle..... ja ei muuta kun laskua maksamaan.

Lisäksi tässä toinen hauska kommentti Elisalta minun tekemiini netin ja puhelimen kautta oleviin häiriö ja vika ilmoituksiin:

"Näin ollen palvelun toiminta on hyväksytty maksamalla sitä koskeva lasku. Kävin läpi aiemmat kontaktisi, eikä niistä suoraan ilmene, että kummankaan tuotteen osalta (Elisa Vahti tai Saunalahti Mobiililaajakaista) olisi vikaa tutkittu häiriöilmoituksena, sillä tietoja ei ole saatu riittävästi asian ratkaisemiseksi luotettavasti. Koska vikaa ei ole selvitetty puuttuvien lähtötietojen vuoksi häiriöilmoituksena, emme ole voineet tehdä korjauksia palveluun ja sitä kautta palvelun laskutukseen. "

huh-huh, tässä on parasta asiakaspalvelua mitä rahalla saa, ostat toimimattomat laitteet ja palvelut, ilmoitat ettei toimi etkä osaa itse korjata, niin myyjä ilmoittaa että koska et osaa kertoa mikä niissä laitteissa on vikana ettei toimi niin ei se ole häiriöilmoitus vaan ilmeisesti ihan tässä seuran puutteessa olen halunnut sinne vika ja häiriöpalveluun soittaa ja käydä liikeessä useita kertoaj saadakseni asiaan apua......

En tiedä pitäisikö nauraa vai itkeä, mutta en annan neuvon, älä astu Elisa vahti miinaan kuten minun perheeni!

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

        Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
        Ikävä
        100
        1879
      2. Suhde asiaa

        Miksi et halua suhdetta kanssani?
        Ikävä
        124
        1420
      3. En tiedä..

        Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
        Ikävä
        106
        1307
      4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

        tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
        Ikävä
        89
        1285
      5. Paras olisi vain unohtaa

        Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
        Ikävä
        70
        1114
      6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

        Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
        Idän uskonnot
        458
        961
      7. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

        Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
        Sanaristikot
        88
        913
      8. Voisitko laittaa

        Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
        Ikävä
        47
        908
      9. Oliko vähä sometettu taas vai?

        Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
        Kauhava
        9
        852
      10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

        Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
        Ikävä
        138
        826
      Aihe