Okei. Voin sanoa että minä katson paljon televisiota ja näen sitäsun tätä, mutta kerran kun olin koulussa niin kuulin kun pari tyttöä puhuu jostain bb:stä. Mä itte en ollu koko televisio katselu aikanani kuullukkaan sellasesta ohjelmasta. No, ei menny kauaakaan kun mä sitten törmäsin tähän ohjelmaan......siinä oli pari tatuoitua tyyppiä jotka oli kännissä ja puhui umpi p*****. Sillä hetkellä onneksi kuitenkin tajusin mennä kanavalta pois.
Millasta s****ä noille nuorille tarjotaan? No sellasta alkoholipitosta jossa lukee kyljessä BB. Siis oikeesti aikuistukaa ees vähän.
Joten mitä ootte mieltä tästä BB:stä?
Onko se oikeesti kivaa kattella ku helvetin tyhmät ihmiset törttöilee kännissä? Ei minusta.
BB? .......... Oikeesti! Ei näin!
???????
2
107
Vastaukset 2
- perus hintti
Ei mustakaan -.-
- big bro fan
No hei se on sellast suomalaist tosi teveetä, ja ei siinä vaan olla kännissä, itteasiassa siellä ei saa ees juoda mitää paitsi sitte jos ne on ansainnu juhlat. et kannattaa ekaks perehtyy asiaa ennen ku tuomitset. ja muute et varmaa ees tiiä oikkeeta nimee joka siis on Big Brother......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll16881Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501799- 46737
- 42664
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518