Siis tietääkö kukaan mitä tietoja lääkärit näkevät minusta tietokoneeltaan ?
Osoitteeni ainakin ja muut lääkkeeni ja sairauteni, mutta mitä muuta sieltä koneelta näkee ? työpaikkani ? elämäntilanteeni ? Kuinkalaaja rekisteri tiedoistani on siellä vastaanoton tietokannassani ? Kiitos asiallisista vastauksista
lääkärit näkevät koneelta elämäni ?
5
225
Vastaukset
- potilas...
Jos olet käynyt terkkarilla, lääkäri näkee edellisten lääkärissäkäyntien diagnoosit ja lääkärin mielipiteen sinusta ja sairaudestasi.
Näkyy myös työpaikka, perhesuhteet, jopa ulkoinen olemus. Pääsin kerran lukemaan, lääkäri oli kirjoittanut, kalpea, hermostunut ym... ihmekö tuo, perheessä oli kuolemantapaus. sitä ei kyllä mainittu.
Lääkärin tekemät havinnot käytöksestäsi ja ulkoisesta olemuksestasi kirjataan usein.
Omat potilastiedot saa halutessaan luettavaksi. - erererere
Ne kaikki tiedot, mitä olet itsestäsi kertonut ja lääkärin tekemät dg:t. Sekä kaikkien otetut kokeet.. eli sen kaikki mitä olet siitä terkkarissa käynyt ja sanonut, noin suunnilleen..
Erikoissairaanhoidossa saa käynnistäsi lausunnon postitse, pyytämättä, ainakin meidän sotepiiirissä.
Jos lääkäri tahtoo muualta lausuntoja, siis pyydetään sinun lupa. Eli annat luvan tiedon siirtoon tai ei.
Yleenäsä niissä todellakin määritellän potilaan olemus, väsynyt, itkuinen, asiallinen tms - ererererer
Jos mietit, mene terkkariin ja pyydä että saat lukea tietosi, ei tartte miettiä, mitä siellä on ja mitä ei..
- 1+1
Et nyt kerro tarkoitatko julkista vai yksityistä sektoria? Julkinen ei tiedä yksityssektorin käynneistäsi ja päin vastoin...
- ttyyuuii
Harmi, että joku on niin töykeä, että laittaa tämän aloittajan kohdella negan..
älä välitä, täällä liikkuu kaikenlaisia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49487
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482