onko laukaassa vai jyväskylässä peli paikkoja laittakaa linkki
KANNATTAA KÄYDÄ HÄMEENLINNAN HIIHTOMAAHAN :D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D::D:D
pelipaikka
12
106
Vastaukset
- AlluW6
juu,mietin tuota itsekkin voisiko joku kertoa??
mikä kanttis ostaa pääaseeks joku 50-150 euroo maksava ei tarttii olla iha hirveesti tehoja joku vaikka jolla lähtee 90-100 kilometrii sekunnis
- Spol 1/10
En ole tiennykkään että aeissa on noin kauheita tehoja :O Yleensä puhutaan metreistä sekunneissa... Noin halvalla ei saa hyvää pääasetta oikeen.
Spol 1/10 kirjoitti:
En ole tiennykkään että aeissa on noin kauheita tehoja :O Yleensä puhutaan metreistä sekunneissa... Noin halvalla ei saa hyvää pääasetta oikeen.
paljolla sitte saa?
- Spol 1/10
otto.leppanen kirjoitti:
paljolla sitte saa?
Mitä etsit Rynkkyä kivääriä konepistoolii?
oho tuli pien virhe siinä nopeures
- airsoft hullu
vastakkaa kysymykseeni!!!!! :D:D:D
- Spol 1/10
Eihän vastata :D
- airsoft hullu
jaa jaa en sit kysy sult spol1/10 kun et kuiten kaan tiedä mistään mitää
- Spol 1/10
Suomen airsoft paikkoja en kauheasti tiedä, Koska olen Scotlannissa tai Usassa softaamassa Joskus Jyväskylässä oli joku sisä softi paikka mutta en tiedä onko enään siitäkin on jo 8v aikaa :D
Rynkkyä etin mikä ois hyvä ja halpa
- hohoo ala
kyrpägun ak-47 o halpa ja aik hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli439678Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.684788"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn584304Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1372806Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1272634Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji1672425Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait211780- 201557
Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.361530Älä nyt ainakaan pelkää
että enää yritän lähelle. Kyllähän toisen rajoja on kunnioitettava. Olen ymmärtänyt täysin, että en kiinnosta sillä tava72960