Olen Rakastunut naapuriini, joka on naimisissa.
Olemme lähentyneet miehen kanssa jo niin pitkälle, että rakastelemme päivittäin.
Joskus jopa useammankin kerran.
Tämä on ihanaa, mutta nyt minua on alkanut häiritsemään se tosiseikka, että mitä jos tämä mies rakastelee myös vaimoaan. (eli koen sen pettämisenä)
Luulen että olen ainoa, mutta en voi olla varma ja se ahdistaa.
Heillä on myös lapsia, joten asia ei ole mitenkään kevytkenkäinen.
Haluan jakaa kokemuksiani täällä, josko tapaisin samankaltaisessa tilanteessa olevia kohtalotovereita..
-malla-
Minulla on Draama!
4
137
Vastaukset
- teppp98
itse nussin kaikki naapureitani (naispuolisia). ei siinä oo mitään ihmeellistä. aloitan yläkerrasta ja siirryn alemmaksi. Yht 6 kerrosta, urakka kestää noin 4 tuntia, on mieskunto siinä kovilla...
- Sampo-Ukko
Minä olen harrastanut tuota vuosikausia ja tuli erään sortin burn out.
Olen vähentänyt hommia ja keskityn nyt vain eläkeläisiin. Ei ole niin tulipalokiirettä heidän kanssaan. - Puuuhhuh
Naapurinaisten kanssa vehtailu on minunkin mielestäni upea harrastus.
Pitää kunnossa ja mielen virkeänä. - munat taisi olla?
Oikein hieno aloituspostaus Sinulta "Malla". Mutta kurkkaappas seuraavaksi sinne sinun kalsareihisi, etteipä siellä nyt vaan sattuisi roikkumaan varsipillu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921066
- 55732
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49490Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi46475- 31469
- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14441- 38434