Satuin Bangkokinn Songkran aikaan viikonloppuna odotellessa lentoa kotiin. Paikallisilla oli hauskaa nakellessa jääkylmää vettä ja jotain kalkkilientä ohikulkijoiden niskaan. Itse en nauttinut aivan yhtä aidosti
Lentokentällä lähdön immigration oli muutettu jonotuksen osalta nauhoilla erotetuksi yhdeksi kiemurtelevaksi jonoksi. Kulki aika mukavasti mutta ehkä joskus olen ollut siellä kiireempään aikaan.
Songkran
Sushi Lover
6
218
Vastaukset
- kieli klitorikselle
minä ollut songranin aikaan pankokissa myös. sain vaatteilleni sitä lientä, jossa on jonkinlaista taikinaa kai. sotki vaatteet tehokkaasti.
- wdoifjwek
Kiemurteleva jono menee pienempään tilaan kuin pitkä 'pötkö'.
Et ilmeisesti liiku usein maailman lentokentillä ?- tosiaan joo
näin se on
- Kuuleppa,
eikös kiemurteleva jono ole isommalla lattia-alalla kuin pitkä pötkö?
- it was
powder my dear
- 2+3
Baby powder.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163391
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit202126En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321895- 181861
- 821788
- 261582
- 291430
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361387Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91384Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111324