l.kujmyefrd 18.4.2012 07:36 0 Sulje Venerekisteri kehitettiin va

64646456154

l.kujmyefrd
18.4.2012 07:36
0
Sulje
Venerekisteri kehitettiin vain siksi, että Katainen saa lähettää verolapun ensivuonna! Siitä on suunnitelma. Veron nimi on polttoaineen haittavero.

VASTAA
Jaa viesti

17

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikös rekisteröinnin keksinyt Vanhasen punamulta-porukka ja ministeriössä pääppäsmäreinä oli demarien kukkahattutädit Luhtanen, Huovinen.

      Joten kaatakaa edes ne likasankonne oikeisiin komposteihin.

      • ho hooooo..hoooo

        Verotuksen keksi Katainen tuppilauta-Vanhasen valtiovarainministerinä! Siitä on pöytäkirjapäätös! Sosiaaliministeri ei Suomessa veroja keksi valtioneuvostossa!

        Sun edkki pitää vain välttää sillä veneelläsi veden alla lentäminen yli 4 G, kun se hävittää maan vertovoimankin. hi hiiiii....


      • No mutta ?
        ho hooooo..hoooo kirjoitti:

        Verotuksen keksi Katainen tuppilauta-Vanhasen valtiovarainministerinä! Siitä on pöytäkirjapäätös! Sosiaaliministeri ei Suomessa veroja keksi valtioneuvostossa!

        Sun edkki pitää vain välttää sillä veneelläsi veden alla lentäminen yli 4 G, kun se hävittää maan vertovoimankin. hi hiiiii....

        Rekisteröintilaki nuijittiin v. 2006.

        Katsokaa itse ketä oli astialla.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Vanhasen_I_hallitus


      • Voi , voi, voi
        No mutta ? kirjoitti:

        Rekisteröintilaki nuijittiin v. 2006.

        Katsokaa itse ketä oli astialla.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Vanhasen_I_hallitus

        Nytpä punaista hohottajaa kalvaa kyykkypaine. He h, kun syylliset löytyikin omista joukoista.


      • he heee heeee heeeee
        Voi , voi, voi kirjoitti:

        Nytpä punaista hohottajaa kalvaa kyykkypaine. He h, kun syylliset löytyikin omista joukoista.

        Missä sinä edki-välittäjä-a.k.o linkissäsi näet, että sosiaaliministeri on veron määrännyt? Pitäisi tietää valtioneuvoston toiminasta edes ne ala-asteen oppimäärät, ennen kuin hilluu. Valtiovarainministeri yhdessä pääministerinkanssa Suomen verotuskannan määrittelee.
        Lennä sinä vain niitä negatiivisia gravitaatioistasi ja huijaa asuntovälityksessä, niin sitten a.k.o.n:n mielipide tähän perään.

        ja taas ha haaaa haaa hee heeeee haaaa aja hooooo


      • Politrukki
        he heee heeee heeeee kirjoitti:

        Missä sinä edki-välittäjä-a.k.o linkissäsi näet, että sosiaaliministeri on veron määrännyt? Pitäisi tietää valtioneuvoston toiminasta edes ne ala-asteen oppimäärät, ennen kuin hilluu. Valtiovarainministeri yhdessä pääministerinkanssa Suomen verotuskannan määrittelee.
        Lennä sinä vain niitä negatiivisia gravitaatioistasi ja huijaa asuntovälityksessä, niin sitten a.k.o.n:n mielipide tähän perään.

        ja taas ha haaaa haaa hee heeeee haaaa aja hooooo

        Johan oli oikein asiantuntijan tekstiä !

        Huh huh

        Eikö edes hävetä ?


      • minä lennän
        he heee heeee heeeee kirjoitti:

        Missä sinä edki-välittäjä-a.k.o linkissäsi näet, että sosiaaliministeri on veron määrännyt? Pitäisi tietää valtioneuvoston toiminasta edes ne ala-asteen oppimäärät, ennen kuin hilluu. Valtiovarainministeri yhdessä pääministerinkanssa Suomen verotuskannan määrittelee.
        Lennä sinä vain niitä negatiivisia gravitaatioistasi ja huijaa asuntovälityksessä, niin sitten a.k.o.n:n mielipide tähän perään.

        ja taas ha haaaa haaa hee heeeee haaaa aja hooooo

        Ehkä Wikipedia ei ole luotettava lähde, mutta näin siellä sanotaan:

        "8. syyskuuta 2005 SDP päätti vaihtaa ministereitään puolueen puheenjohtajaksi nousseen Eero Heinäluoman aloitteesta siten, että hallitukseen nousivat Heinäluoma itse (valtiovarainministeriksi) ja kansanedustaja Susanna Huovinen (liikenne- ja viestintäministeriksi) ja aiempien SDP:n ministerien (Antti Kalliomäki, Tuula Haatainen ja Leena Luhtanen) salkut vaihtuivat. Vanhoista ministereistä Johannes Koskinen ja Sinikka Mönkäre jättivät hallituksen. Nimitykset astuivat voimaan 23. syyskuuta."


      • voi paha kurki
        ho hooooo..hoooo kirjoitti:

        Verotuksen keksi Katainen tuppilauta-Vanhasen valtiovarainministerinä! Siitä on pöytäkirjapäätös! Sosiaaliministeri ei Suomessa veroja keksi valtioneuvostossa!

        Sun edkki pitää vain välttää sillä veneelläsi veden alla lentäminen yli 4 G, kun se hävittää maan vertovoimankin. hi hiiiii....

        Tökkäsikö Edki vähän arkaan asiaan joidenkin idealistien harmiksi.
        Liikenneministeriön demaritytöthän ne valmistelivat tuon venerekisterin ja saivat vielä väläyksensä kirjoitettua laiksi.
        Asetus ei riittänyt, niin katkeraa porvariviha oli, ne hyväkkäät kun varastivat itselle kuuluvia ääniäkin vähän joka vaaleissa.
        Siitäs saivat He he !


      • tewyw5nrw
        Politrukki kirjoitti:

        Johan oli oikein asiantuntijan tekstiä !

        Huh huh

        Eikö edes hävetä ?

        A.K.O?


    • Kun aloitin veneilyn -84 niin oli "varmaa tietoa liikkeellä" että venevero tulee ensi vuonna.
      Näissä kateusveroissa on onneksi ollut se hyvä puoli toistaiseksi että "valtiovalta" on tähän saakka tyrmännyt veneveron sillä että periminen tulee kalliimmaksi kuin verotuotto, suurin osa mökkiruuhia, eikä kukaan pysty valvomaan.

      Milloin joku on tavannut pikkujärvellä ratsian kun ei niitä merilläkään näe edes kerran kesässä vaikka pääkaupunkiseudulla liikkuukin.

    • jalka veneessä

      Älkää pellet ja vajakit liikaa riehuuko!

      Niin kyllä 5.8 litrainen kone tekee saman saastemäärä autossa ja veneessä. Sikäli vero on oikeutettu.
      Aikaisemmin se rekisteri oli ainoastaan merivartiostoa varten, että merkitsivät paperiin mikä liikkui missäkin. Tuppasi huviveneitä aina olemaan sotilasalueiden sisällä ja merikuuntelun aroilla paikoilla.

      Mitä verolainsäädäntöön tulee, niin on yksi lysti kuka sen laittaa voimaan. Tämä nykyinen rekisteri ei palvele "saasta-arvoja mitenkään" Eihän niitä mitatakaan.
      Siksi saastavero tulisikin laittaa polttonesteeseen, mutta tulisimme silloin maailman kalliimmaksi maaksi, joten jokin muu jekku Kataisella tässä on juuri hautomossa.

      • Ei huolta

        Liikenneministeriössä valmistellaan oman alansa verotus ja lainsäädäntö.
        Onneksi nyt on ministerinä "oma mies", joten todennäköisesti valtio aloittaa kaikkien liikennemuotojen runsaskätisen tukemisen.
        Eihän ystävät meitä rankaise,
        eiväthän ?


      • Håkanit rules
        Ei huolta kirjoitti:

        Liikenneministeriössä valmistellaan oman alansa verotus ja lainsäädäntö.
        Onneksi nyt on ministerinä "oma mies", joten todennäköisesti valtio aloittaa kaikkien liikennemuotojen runsaskätisen tukemisen.
        Eihän ystävät meitä rankaise,
        eiväthän ?

        Hah, kylläpä nyt höpistään asian vierestä. Totuushan on se etttä niin kauan kuin RKP on hallituksessa niin mitään veneveroa ei tule. Eli siis ei ikinä...


      • lillukanvarsia

        En oikein usko tuohon veneveroon koska sen kerääminen olisi älyttömän kallista. Pitäisi olla joku oma katsastusviranomainen yms.


      • Håkanit rules kirjoitti:

        Hah, kylläpä nyt höpistään asian vierestä. Totuushan on se etttä niin kauan kuin RKP on hallituksessa niin mitään veneveroa ei tule. Eli siis ei ikinä...

        Eli RKP:n oleminen joaisessa hallituksessa on loppujen lopuksi hyvä asia :D

        Vaikka suomenruotsalainen olenkin, niin muuta hyvää en tosin pysty näkemään. Yksikään puoleue ei voi pitkän päälle olla niin oikeistolais-vasemmistolais-vihreä-liberaali-suvaitsevainen kansallispuolue :D Siksi äänestänkin Kokoomusta.


      • polttoaineverotauluk

        Polttoaineverossahan on alakohta hiilidioksidivero moottoribensiini 14 c/l, diesel 15,9 c/l . Kaikkaan veroja menee bensiinistä 60,52 ja dieselistä 46,92 c/l arvonlisävero veilä päälle, eli kyllä 5,8 litran koneella on onnellinen veronmaksaja joka tapauksessa.


    • Viron rekisteriin

      Olisihan se hyvä tapa saada Viron venekanta kasvamaan räjähdysmäisesti :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe