mitä mieltä uusista aiheista jotka näyttävät saaneen kokolailla suuren joukon kiinnostuneita kirjoittaja lukijoista puhumattakkaan.
Esimerkiksi homo-keskustelu näyttää vetävän hyvin, samoin, kuin Minne haluaisit matkustaa uudelleen?
Melkein kaikki lomakohteet on lueteltu. Vieläköhän saataisiin listaan jatkoa. Homo keskustelua voitaisiin jatkaa myös keskustelemalla myös Transsuista.
mitä mieltä
37
123
Vastaukset
- Huomaajatar
Ainakin homoketjun suosio johtuu siitä, että joku äärettömän fiksu ylläpitäjä on nostanut sen palvelun etusivulle.
Nyt on kyllä oikeudenkäynti edessä. Olet tällä palstalla luonut väärät käsityksesi ja niiden pohjalta väitteesi esittänyt.
- ketjun lukija
Ruuneperi kirjoitti:
Nyt on kyllä oikeudenkäynti edessä. Olet tällä palstalla luonut väärät käsityksesi ja niiden pohjalta väitteesi esittänyt.
se olisi hyvä juttu tuo oikeudenkäynti. On ne tappouhkaukset vielä selvittämättä. Tuolla lukijan viestissä on arvelu eikä sen kummempaa. Sanotaanhan kuitenkin, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa...
Epäilys toki tietysti on aivan eri asia kuin syyllistäminen. Muutoin homous ei sinällään enää rangaistava teko eikä homolla ole mitään hävettävää kuiten tuolla Homo ketjussa tuodaan useamman kerran julki.
- ???????++
Ainakin pilaat tehokkaasti uusia aloituksia, siinä olet äärettömän lyhytnäköinen.
- suom...
Sama aloittaja kuin muissakin vähemmistöä koskevissa ketjuissa, on samaan suuntaan omia mainitsemalla.
Pilalla on nämä sukupuolisuuntauspalstat jo aloituksessa, ei niitä enää tarvitse pilata.- åi
Pilaatkin juuri niitä aloituksia jotka eivät ole vähimmässäkään määrin sinun sukupuolisuuntauksia koskevia aloituksia.
- yks vain
åi kirjoitti:
Pilaatkin juuri niitä aloituksia jotka eivät ole vähimmässäkään määrin sinun sukupuolisuuntauksia koskevia aloituksia.
Tokihan tällä iällä alkaa jo nämä sukuoliasiat olla menneen talven lumia.....
Nyt ikäihmisinä olaan jo yhdessä enempi hellyyden edoilla. monilla meillä on jo lapsen lapsen lapsia. Eikä nämä perverssit kirjoitukset enää sykähdytä.
Minne ovat taas karanneet täältä hyvät kirjoittaajat ? - ketkä karanneet
yks vain kirjoitti:
Tokihan tällä iällä alkaa jo nämä sukuoliasiat olla menneen talven lumia.....
Nyt ikäihmisinä olaan jo yhdessä enempi hellyyden edoilla. monilla meillä on jo lapsen lapsen lapsia. Eikä nämä perverssit kirjoitukset enää sykähdytä.
Minne ovat taas karanneet täältä hyvät kirjoittaajat ?laitappa nyt ihan lista, jos tulisivat paikalle kun kaipaillaan !
Minun mielestä täällä on tosi hyviä kirjoittajia , eivät tosin ole näistä homojutuista nyt kirjoittamassa. - palstalainen minäkin
ketkä karanneet kirjoitti:
laitappa nyt ihan lista, jos tulisivat paikalle kun kaipaillaan !
Minun mielestä täällä on tosi hyviä kirjoittajia , eivät tosin ole näistä homojutuista nyt kirjoittamassa.Ei ole sopivaa luetteloa ja asettaa palstalaisia mihinkään järjestykseen jos joku ei viihdy palstalla on se tietysti hänen asiansa.
Inhottavaa on on erotella rupusakki taitavista hyvistä kirjoittajista. Tåmmöiset nuoleskelut ovat Ruunan hommia.
Eikä ole sopivaa ketään perään huudella. Kukin palaa palstalle silloin, kun näkee sen aiheelliseksi ilman nuoleskelua tai sitten ei.
- vassacuu
Tässä taas yhden höpöttän kirjoituksia!
- tere tulemas
Onhan tässä ainakin yksi taito niekka palannut palstalle meinaan tämä
"vassacuu"
- vassacuu
Jäi tusta pois tuo mielipite. On se homoketju ihan paikallaan.
- turisti..
enpä ole koskaan ollut hevonpersiis joku on sinnekin toivottanut jonkun palstalaisen. Mimmonen paikka lienee tietääköhän kukaan...
Kanattaisikko käydä katsomassa.
- tere tulemas
osaan minäkin olla homo jos nätti mies tulee tatuoituna ja alasti eteeni
- kerro
missä kohtaa pitää tatuoinnin olla ?
- ihanaa ystäväni
kerro kirjoitti:
missä kohtaa pitää tatuoinnin olla ?
Kiva , kun olemme saaneet palstalle useita hyviä ketjuja joihin näyttää palstalaiset olevan tyytyväisiä, jatketaan vaan samaan malliin.....
- Makriina ek
Mikä täällä on miksikään muuttunut?
Joku aloittaa ketjun ja toiset osallistuvat keskusteluun.
Tämähän on palstan idea. Se kirjoittaa, joka kiinnostuu.
On vain ikävä piirre siinä, että jotkut heittävät ns. läskiksi koko keskustelun ja alkavat solvata muita kirjoittajia tai rupeavat niin "vitsikkäiksi", että keskustelu kuolee.
Sekään ei ole uutta. Ei puhalla muutoksen tuulet! - gulle gille
Ihan hyvä pidetään vaan keskustelun taso korkealla niin ylläpitokin on tyytyväinen....
- 325/8
sopiihan se.näyttääkin että palstalaiset ovat hyväksyneet nämä homo ketjutkin tänne. Ei meinaan täällä muita purnaajia ole kuin tuo Ruuna ja syykin tiedetään....
- u-atu
Tässä jo alkaa kaivata "väittelyä" ruotsin kielestä.
- kukakuka
Hyviää keskusteluja.......
Ovatko todella hyviä, ihmettelen.
Keskustelut lisääntyneet... sanotaan.
Täynnä nurinaa on tuo homokeskustelukin, aivan samoin kun useimmat turinat.
Höps, sanon minä - Luojan luoma
Yhtä kiinnostavaa puhua homoista, kuin kiistellä mikä aamupuuro on paras, vai onko mikään.
Ihminen on se, miksi hänet on luotu. - kurnaukurnau
Se ikävä totuus ei ole muuttunut että samat nikit vastaavat samoille. Moni uusi kirjoittaja on luopunut nikistään ja vähitellen lopettanut kirjoittelun tästä syystä.
Nikistä luovuin minäkin ja harvinaista on että jottain ilmaisen- vain.minä
Jeps, olet kuin minä. Kun palstailun ainoa halu ei ole tälläytyä nuoleksimaan, tai nuoleksittavaksi, on hyvä paikka olla puskassa.
Siellä saa asiallinen asiallisesti esittää puheenvuoronsa.
Itse en kaipaa hännänkannattajia, vaan mieluummin vaikenen, kuin päästelen turhia puhkailuja ääneen.
Jatketaan hiljaista ilmaisua, ihan isseksemmne.
Kurnauksia sinunkin luoksesi! - kurnaukurnau
vain.minä kirjoitti:
Jeps, olet kuin minä. Kun palstailun ainoa halu ei ole tälläytyä nuoleksimaan, tai nuoleksittavaksi, on hyvä paikka olla puskassa.
Itse en kaipaa hännänkannattajia, vaan mieluummin vaikenen, kuin päästelen turhia puhkailuja ääneen.
Kurnauksia sinunkin luoksesi!Minun puskassani hyörii pelkästään hyväntuulista väkeä ja ihan isseksemme pärjäämme ilman suukopua ja ilkeyksiä.
Olin kuulolla, kuten huomasit.
""Viisauden lisääntyminen voidaan mitata tarkasti sen mukaan kuinka sapekkuus vähenee.''" tiesi Friedrich Nietzshe - saa arvailla
vain.minä kirjoitti:
Kurnauksia sinunkin luoksesi!Ei se vallan vaikeata ole. Ketjun saat syntymään asettamalla asiasi kysyvään muotoon, provosoimalla tai pikku ilkeilyllä. Kuten haukkumalla kaikki valtaa pitävät vähintäinkin roistoiksi...
Eihän kaikkiin avauksiin kanata mennäkkään mukaan. Täällä oleva toinen toisilleen etupäässä vastaileva porukka on varsin sivistömätöntä, typerää ja yksinkertaista, jos he ei ota kantaa kirjoituksiisi niin ne menee heiltä yli hilseen...
Tuo lipevyys ei tietysti sovi miehiselle miehelle, se on akkain tapa "Voi rakas ... se etoaa..
Jatketaan vaan kurnuttelua.... - vain.minä.
kurnaukurnau kirjoitti:
Minun puskassani hyörii pelkästään hyväntuulista väkeä ja ihan isseksemme pärjäämme ilman suukopua ja ilkeyksiä.
""Viisauden lisääntyminen voidaan mitata tarkasti sen mukaan kuinka sapekkuus vähenee.''" tiesi Friedrich NietzsheKurnaukselle!
Hips!
Samoin on minunkin puskieni laita. Kauniisti, kukkien, oletan, ne taas kerran pihani sulostuttavat.
Inhoan ihmisiä, jotka asettautuvat muiden yläpuolelle. Heiltä puuttuu kyky inhimillisyyteen ja ystävällisyyteen.
Siksipä puska on laiselleni omituisuudelle nappi paikka. - vain sinulle
kurnaukurnau kirjoitti:
Minun puskassani hyörii pelkästään hyväntuulista väkeä ja ihan isseksemme pärjäämme ilman suukopua ja ilkeyksiä.
""Viisauden lisääntyminen voidaan mitata tarkasti sen mukaan kuinka sapekkuus vähenee.''" tiesi Friedrich Nietzshe"kurnaukurnau"
Sinulle" kurnaukurnau" haluan kirjoittaa jonkun sanan näin torstai aamun nousussa.
Aamu on ollut poutainen, mutta muuten aika on sujunut kevään lämpöä ja kauneutta odotellessa. Huomennahan tuo lämpö meille saapuu.
Kiitos Sinulle ystävä, että olet olemassa! Sinä uskallat sanoa aina mielipiteesi ja olla eri mieltäkin, annat minullekin tuon mahdollisuude. Aina osaat olla ystävällinen ja iloinen ja suuttumyksen tai jopa pienen vihan keskellä olet ihminen.
Minä muistan Sinua usein yksinäisyydessäni, öisin valvoessani, arjen ankeudessa ja myös iloisina hetkinä. Taidat olla aina mielessäni vaikka en sitä aina tule kertoneeksikaan.
Olet tärkeä ihminen paitsi minulle myös koko ihmiskunnalle ja maailmalle. Ilman Sinua ei elämä olisi elämisen arvoista.
Kirjoitin tämän Sinulle kertoakseni kuinka merkittävä olet.
Ellei joku Sinua sanoistani tunne, sanon, että olet IHMINEN suurella Iillä.
Ilmoittaudun minäkin ystäväksesi, ikään kuin vastavuoroisesti
"
Sinulle" kurnaukurnau" haluan kirjoittaa jonkun sanan näin torstai aamun nousussa.
Aamu on ollut poutainen, mutta muuten aika on sujunut kevään lämpöä ja kauneutta odotellessa. Huomennahan tuo lämpö meille saapuu.
Kiitos Sinulle ystävä, että olet olemassa! Sinä uskallat sanoa aina mielipiteesi ja olla eri mieltäkin, annat minullekin tuon mahdollisuude. Aina osaat olla ystävällinen ja iloinen ja suuttumyksen tai jopa pienen vihan keskellä olet ihminen.
Minä muistan Sinua usein yksinäisyydessäni, öisin valvoessani, arjen ankeudessa ja myös iloisina hetkinä. Taidat olla aina mielessäni vaikka en sitä aina tule kertoneeksikaan.
Olet tärkeä ihminen paitsi minulle myös koko ihmiskunnalle ja maailmalle. Ilman Sinua ei elämä olisi elämisen arvoista.
Kirjoitin tämän Sinulle kertoakseni kuinka merkittävä olet.
Ellei joku Sinua sanoistani tunne, sanon, että olet IHMINEN suurella Iillä.
Ilmoittaudun minäkin ystäväksesi, ikään kuin vastavuoroisesti - kiitos ystävä
saa arvailla kirjoitti:
Ei se vallan vaikeata ole. Ketjun saat syntymään asettamalla asiasi kysyvään muotoon, provosoimalla tai pikku ilkeilyllä. Kuten haukkumalla kaikki valtaa pitävät vähintäinkin roistoiksi...
Eihän kaikkiin avauksiin kanata mennäkkään mukaan. Täällä oleva toinen toisilleen etupäässä vastaileva porukka on varsin sivistömätöntä, typerää ja yksinkertaista, jos he ei ota kantaa kirjoituksiisi niin ne menee heiltä yli hilseen...
Tuo lipevyys ei tietysti sovi miehiselle miehelle, se on akkain tapa "Voi rakas ... se etoaa..
Jatketaan vaan kurnuttelua....Kaikkihan mahtuu tähän ystävärinkiin niin homot kuin transsutkin.
- kurnuttelija
saa arvailla kirjoitti:
Ei se vallan vaikeata ole. Ketjun saat syntymään asettamalla asiasi kysyvään muotoon, provosoimalla tai pikku ilkeilyllä. Kuten haukkumalla kaikki valtaa pitävät vähintäinkin roistoiksi...
Jatketaan vaan kurnuttelua....kiitos kaunis "vain sinulle "
- ihanaa
kurnuttelija kirjoitti:
kiitos kaunis "vain sinulle "
Eipä kestä Rakkaani
- elukoitako
kaikki muut täällä ?
- miukumauku
Tunneälyn puute vaivaakin monia täällä.
- hellästi...
Tunne äly löytyy kun vähän nipistää pakarasta.
- sillä näet nimittäin
hellästi... kirjoitti:
Tunne äly löytyy kun vähän nipistää pakarasta.
Jäi epäselväksi...?
Omasta vai naapurin pakarasta...?
- kurnaukurnau
Herkistyyhän tässä kaiken kiireen keskellä ja vielä kevät tuo omat mausteensa
sokeille kanoillekin.
Tuollaisen simsalabimtempun kun osaisin, niin kaikkien surut iloksi muuttaisin,
kaikkien yksinäisyyden onnella värittäisin, jokaisen piikittelyn rakkausrunoksi vaihtaisin ja jokaiseen rintaan huumorin kukan istuttaisin.
Käymään vain, sanoi sokeri hiivalle. - niinkö on...
Kaikki loppuu aikanaan armonsa ei milloinkaan........
Niuukkuutta on taas luvassa.......
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv302385Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
- 271389
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025