VERONMAKSAJILLE SATOJA MILJOONIA € VUODES, OLIS KORKEE AIKA RUVETA LUOPUUN NÄISTÄ VIROISTA JA LAITTAA NÄÄKIN RAHAT SINNE MINNE NE KUULUU, ESIM TYÖTTÖMIEN ASEMAA PARANTAEN JA PÄIVÄRAHOJA KOROTTAEN,
MAAJUSSIEN TUKIEN VIRKAMIES KONEISTO MAKSAA
9
62
Vastaukset
- ,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.
todella törkeetä!!!!11!
- .,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
maajussien virkamies koneisto maksaa saman kun sossurahat,,,,törkeetä,,,
- Kannatan
Maatalousyrittäjänä kannatan ehdotustasi. Liiallinen virkamieskoneisto rasittaa meitä maajusseja muutenkin kuin vain rahallisesti!!
- ,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.
miten niin kun ette veroo maksele, olekko kuullu että verorahoista virkamiesten palkat maksellaan , aatteleppa ite,,,
- Kannatan edelleen
Olen kuullut ja maksan itsekkin veroja samoin kuin muutkin maatalousyrittäjät. Pelkästään kiinteistöveroja noin tuhat euroa, ennakoita puolison kanssa yhteensä n.12 000 euroa, lisäksi jäännösverot, metsänhoitomaksu ja alviakin piti tänäkin vuonna tilittää muutama tonni valtiolle. Paljonkos itse maksat?
Kumma juttu, että alat solvaamaan vaikka minähän olen kanssasi täysin samaa mieltä! Tämä virkamieskoneisto älyttömine byrokratioineen on kuitenkin huomattavasti enemmän kiusaksi minulle kuin sinulle.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
on se törkeetä ,,,
- vvvvvvvvvvvvvvvvv
niin on,,,,
- ,...................
maataloustuet sama juttu poistettava ja heti,,,
- Halpaa ruokaa
Samalla poistuu n. 6000 virkamiestä , jotka määrävät ja tarkastavat maajussien asioita.
Ympäristöministeriöstä lähtee samalla kertaa 1000 virkamiestä. Mitäs me niillä kun ei ole edes "saastuttajiakaan enää"
Säästetää monta miljardia , mutta samalla Suomen EU maksut tuplaantuu . Mutta mitäs me yhteisen EU:n eteen tehtäisi. Kyllä Kreikka ja Espanija ja Portugali ja Italia tartee nämä kasvavat säästöt mitkä säästyy Suomalaisilta veronmaksajilta.
Eläköön sosialistinen EU Ja samalla kiitos Venäläiselle kuljetuskalustolle ja sille halvalle polttoaineelle , jota he tuovat mukanansa tullessaan Suomeen töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11576Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras951501Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva200948- 123842
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29760Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60693