VERONMAKSAJILLE SATOJA MILJOONIA € VUODES, OLIS KORKEE AIKA RUVETA LUOPUUN NÄISTÄ VIROISTA JA LAITTAA NÄÄKIN RAHAT SINNE MINNE NE KUULUU, ESIM TYÖTTÖMIEN ASEMAA PARANTAEN JA PÄIVÄRAHOJA KOROTTAEN,
MAAJUSSIEN TUKIEN VIRKAMIES KONEISTO MAKSAA
9
61
Vastaukset
- ,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.
todella törkeetä!!!!11!
- .,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
maajussien virkamies koneisto maksaa saman kun sossurahat,,,,törkeetä,,,
- Kannatan
Maatalousyrittäjänä kannatan ehdotustasi. Liiallinen virkamieskoneisto rasittaa meitä maajusseja muutenkin kuin vain rahallisesti!!
- ,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.
miten niin kun ette veroo maksele, olekko kuullu että verorahoista virkamiesten palkat maksellaan , aatteleppa ite,,,
- Kannatan edelleen
Olen kuullut ja maksan itsekkin veroja samoin kuin muutkin maatalousyrittäjät. Pelkästään kiinteistöveroja noin tuhat euroa, ennakoita puolison kanssa yhteensä n.12 000 euroa, lisäksi jäännösverot, metsänhoitomaksu ja alviakin piti tänäkin vuonna tilittää muutama tonni valtiolle. Paljonkos itse maksat?
Kumma juttu, että alat solvaamaan vaikka minähän olen kanssasi täysin samaa mieltä! Tämä virkamieskoneisto älyttömine byrokratioineen on kuitenkin huomattavasti enemmän kiusaksi minulle kuin sinulle.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
on se törkeetä ,,,
- vvvvvvvvvvvvvvvvv
niin on,,,,
- ,...................
maataloustuet sama juttu poistettava ja heti,,,
- Halpaa ruokaa
Samalla poistuu n. 6000 virkamiestä , jotka määrävät ja tarkastavat maajussien asioita.
Ympäristöministeriöstä lähtee samalla kertaa 1000 virkamiestä. Mitäs me niillä kun ei ole edes "saastuttajiakaan enää"
Säästetää monta miljardia , mutta samalla Suomen EU maksut tuplaantuu . Mutta mitäs me yhteisen EU:n eteen tehtäisi. Kyllä Kreikka ja Espanija ja Portugali ja Italia tartee nämä kasvavat säästöt mitkä säästyy Suomalaisilta veronmaksajilta.
Eläköön sosialistinen EU Ja samalla kiitos Venäläiselle kuljetuskalustolle ja sille halvalle polttoaineelle , jota he tuovat mukanansa tullessaan Suomeen töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881561
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1171441Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras701295- 301192
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1171010Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422981Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46938- 19892
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66818- 46743