Pakko laihduttaa!!!

poikkarna

Heips!

Olen 12.v poika ja tarvitsen vinkkejä laihduttamiseen. Ajattelin juuri tänään , että jos mikään muu ei auta niin olen koko päivän syömättä. Tarkoitan ei mitään aamulla muutakuin vettä ja illalla pari leipää. eiköhän ala kilot karisemaan ?? VAI??

-Koen, että minulla ei ole muuta keinoa laihduttaa muutakuin olemalla syömättä. Tietenkin harrastan liikuntaa , että kilot alkaisivat lähtemään.

-Kesällä on pakko olla jo paremmassa kunnossa jotta voin mennä uimarannalle. :D Kiitos kaikille etu käteen

-eetu

3

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama ongelma

Sama ongelma itelläkin mutta neuvona olis että syö säännöllisesti eli n. 6 kertaa päivässä pieniä annoksia, syö terveellisesti eli voit jättää kaikki herkut yms pois ja muista liikkua paljon. Tee vaikka itsellesi liikunta suunnitelma esim: 15 min juoksu tai kuntopyöräily, vatsalihassarja, pibberrussarja, kyykkysarja yms ja tee se alkuu 2-3 kertaa viikossa ettet rasita itseäsi alussa ettei motivaatio mene ja voit kehittää sitä ohjelmaa pikkuhiljaa miten jaksat.
      Aluksi pitää saada se perus kunto kuntoon ja siitä sitten alkaa pikkuhiljaa eri kehon osa-alueita treenaamaan. Tässä tais olla kaikki mitä suosittelen joten onnea laihduttamiseen :)

• onnistunut

Suosittelen hyppynarulla hyppimistä. ite hypein kuukauden eli 30 päivää ja pari päivää jäi väliin ja noin 1000-2000 per kerta .ja laihduin kuussa 5kg ja kiinteydyin vaikka kuinka paljon! Söin myös kanaa ja kasviksia ja kävelin paljon. käytin rappusia en hissiä ja kyykkysarjoja ja treenasin käsivarsia. ja herkut pois! ei mitään mässyä! ja kannattaa juoda JUODA VETTÄ TOSI PALJON!

• poikkarna
        onnistunut kirjoitti:

Suosittelen hyppynarulla hyppimistä. ite hypein kuukauden eli 30 päivää ja pari päivää jäi väliin ja noin 1000-2000 per kerta .ja laihduin kuussa 5kg ja kiinteydyin vaikka kuinka paljon! Söin myös kanaa ja kasviksia ja kävelin paljon. käytin rappusia en hissiä ja kyykkysarjoja ja treenasin käsivarsia. ja herkut pois! ei mitään mässyä! ja kannattaa juoda JUODA VETTÄ TOSI PALJON!

Myöhäinen kiitos vastanneille!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      94
      2294
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      174
      1878
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      179
      1446
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      243
      894
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      68
      816
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      789
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      786
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      692
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      213
      643
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      611
    Aihe