auttakaa ny!!

tolloooooo

olen huono englanninkielessä ja menin sitten lataamaan kännykkääni spotifyn. Olen tietoinen, että spotify prerium on maksullinen, mutta maksaako tämä Mobile versio? Latasin sen täältä (sivun alalaidassa pitää syöttää puhelin numero jne)http://www.spotify.com/fi/mobile/overview/

tuleeko mulle ny se pirun 10€ kk maksu kännykkä llaskun mukana?

mistä saan peruttua tämän palvelun, että jatkossa mulle ei tule laskua jos tämä ny on maksullinen?!!

Kiitos.

18

1188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mobile versio vaatii spotify prerium tilin, jotta sitä voi käyttää. Ja se maksaa.

    • tollooooo

      ei multa kysytty mitään tilin perustamisesta missään vaiheessa..kummaa...?? laitoin sen puhelin numeron nii mulle tuli puhelimeen sovellus ja sit sen aukaisin nii spotify alkoi toimimaan...onkohan tässä joku kokeiluaika??

      • 15+2

        jos sä käytät spotifyä, sulla on siellä käyttäjätili.

        http://www.spotify.com/fi/help/faq/account/

        sulla saattaa vielä olla kokeiluversio ja sen jälkeen pitää maksaa kortilla / paypalilla premiumista tai käyttö loppuu.

        ei sitä puhelinlaskuun lisätä, tai muuten karhuta, mutta jos et kokeiluajan jälkeen peru tilausta, niin tottahan ne pyytää sua maksamaan jotta voit jatkaa käyttöä.


    • 15+2
      • tolloooooooo

        15 2 kiitos. Voiko tuolta m,yös perua koko homman??


    • tollooooooo

      mun spotifyn sivuilla sanotaan näin:

      "You are registered for Spotify Premium until 2012-04-20. After this period your account will become a Spotify Free account unless you choose to renew your subscription. "

      MITÄ pitää tehä että saan poistettua tilin?

      Kiitos

      • YLÖSULOSJALENKILLE

        Heitä vittu seinään ne vehkees, et sinä niitä tarvi..


      • Computerhope

        Ei hemmetti millaisia vastauksia täällä saa!

        No tässä vapaa suomennos mitä tuo tarkoittaa:

        "Olet rekisteröinyt Spotify Premium 20.4.2012 saakka. Tämän jakson jälkeen tilisi muuttuu Spotify Free tiliksi ellet valitse uudistaa tilaustasi."

        Eli tili pysyy ilmaisena ellet tee mitään.


    • hhhjjj
    • "olen huono englanninkielessä..."

      MIKSI? Tässä maassahan luetaan englantia JO kolmannesta luokasta alkaen seuraavan 6 vuoden ajan! Ja jos menet lukioon (mitä et liene käynyt) vielä 3 vuotta lisää...

      Nukutteko oikeasti enkun tunneilla vai eikö vain kiinnosta?

      • harvinainen tapaus

        kolua käyny linkkura-urpo, väittää vielä jotakin sielä opineensa ..


      • kmeoir...

        Jos ei ole aikomustakaan auttaa kysyjää, niin älä kirjoita mitään urpo.

        Kasvattaako esim lukio tuollaisia urpoja vain onko tuo vain linux-käyttäjien ominaisuus?


      • yyyyrrrljööö

        Nimimerkki 'linuxrules'
        On todella oksettavaa lukea sinun kommenttejasi.


      • gffsdf

        -1


      • kimir

        linuksrules ei kuitenkaan suomentanut tekstiä. "You are registered for Spotify Premium until 2012-04-20. After this period your account will become a Spotify Free account unless you choose to renew your subscription. ".
        "olen huono englanninkielessä...".
        Mutta siis onko linuksrupes vielä huonompi englanninkielessä kuin "tollooooooo" jonka kysymystä et pystynyt/osannut suomentaa.


    • vaari 49

      ihan vaan tiodoksi,ei kaikki ole lukenut englantia suomessa.Ikä 63 vuotta,ei koskaan englantia koulussa.

    • Mervi69
      • Aina yhtä neuvoton

        Osaisko joku auttaa seuraavassa tilanteessa:
        Mulla on Spotify Premium ja se toimii kotikoneilla Mac pc hyvin ja se toimii myös siviilipuhelimessa Samsung Galaxy 2, mutta työpuhelimella Nokia c7 en pääse sinne kirjautumaan.
        Kirjaudun yleensä FBn kautta. Olen yrittänyt fb tunnuksilla ja jollain Spotifyn 113**** -käyttäjätunnuksella....
        Millään en sinne pääse. Mitä nyt? :-(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      291
      19791
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      99
      4089
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2336
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      198
      2041
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1940
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      307
      1805
    7. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      94
      1454
    8. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1452
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1237
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      273
      1189
    Aihe