olen huono englanninkielessä ja menin sitten lataamaan kännykkääni spotifyn. Olen tietoinen, että spotify prerium on maksullinen, mutta maksaako tämä Mobile versio? Latasin sen täältä (sivun alalaidassa pitää syöttää puhelin numero jne)http://www.spotify.com/fi/mobile/overview/
tuleeko mulle ny se pirun 10€ kk maksu kännykkä llaskun mukana?
mistä saan peruttua tämän palvelun, että jatkossa mulle ei tule laskua jos tämä ny on maksullinen?!!
Kiitos.
auttakeee
4
97
Vastaukset
- Kalakkuna
Varmaan omasta Spotify tilistäsi, luonnollisesti.
(Spitfyn kotisivulta)
Jos nyt yleensä olet tilannut sen kokoversion. - tolloooooo
Mun Spotify tilillä lukee näin...."You are registered for Spotify Premium until 2012-04-20. After this period your account will become a Spotify Free account unless you choose to renew your subscription. "
Eli pitääkö mun tehä jotain ennen pvm 20.4?
Minä en siis halua, että minulla on spotify PRERIUM käytössä.
Jos en tee mitää, niin eihän ne mua voi laskuttaa, koska en ole mhinkään mitään luottokorttitietoja yms antanu.
Onkohan näin, että annan asian olla nii ei mee maksua. - musiikkimies82
"Spotify Premium käyttöoikeutesi on voimassa 20.4.2012 saakka. Tämän jälkeen tilistäsi tulee Spotify Free -tili, ellet uusi tilaustasi." Sinun ei siis tarvitse peruuttaa tilausta, vaan se loppuu automaattisesti tuolloin 20. päivä.
Ilmeisesti olet kuitenkin jonkin määräaikaisen tilauksen tehnyt - ehkä se on ollut jokin ilmainen kokeiluversio, jos et kerran luottokorttitietoja ole antanut? En usko, että Spotify voisi sitä esim. kännykkälaskulla laskuttaa.
Spotifyn voi kyllä ladata kännykkään ilman Premiumia, mutta musiikkia siitä ei voi kuunnella eli ilman tuota Premium-pakettia se on kännykässä aika turha ohjelmisto. - tolllloooooooo
juuh. tämä selvä..niin ajattelin itsekkin, että pakko sen on olla joku kokeiluversio..
Kiitos vastauksista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928