olen huono englanninkielessä ja menin sitten lataamaan kännykkääni spotifyn. Olen tietoinen, että spotify prerium on maksullinen, mutta maksaako tämä Mobile versio? Latasin sen täältä (sivun alalaidassa pitää syöttää puhelin numero jne)http://www.spotify.com/fi/mobile/overview/
tuleeko mulle ny se pirun 10€ kk maksu kännykkä llaskun mukana?
mistä saan peruttua tämän palvelun, että jatkossa mulle ei tule laskua jos tämä ny on maksullinen?!!
Kiitos.
auttakeee
4
98
Vastaukset
- Kalakkuna
Varmaan omasta Spotify tilistäsi, luonnollisesti.
(Spitfyn kotisivulta)
Jos nyt yleensä olet tilannut sen kokoversion. - tolloooooo
Mun Spotify tilillä lukee näin...."You are registered for Spotify Premium until 2012-04-20. After this period your account will become a Spotify Free account unless you choose to renew your subscription. "
Eli pitääkö mun tehä jotain ennen pvm 20.4?
Minä en siis halua, että minulla on spotify PRERIUM käytössä.
Jos en tee mitää, niin eihän ne mua voi laskuttaa, koska en ole mhinkään mitään luottokorttitietoja yms antanu.
Onkohan näin, että annan asian olla nii ei mee maksua. - musiikkimies82
"Spotify Premium käyttöoikeutesi on voimassa 20.4.2012 saakka. Tämän jälkeen tilistäsi tulee Spotify Free -tili, ellet uusi tilaustasi." Sinun ei siis tarvitse peruuttaa tilausta, vaan se loppuu automaattisesti tuolloin 20. päivä.
Ilmeisesti olet kuitenkin jonkin määräaikaisen tilauksen tehnyt - ehkä se on ollut jokin ilmainen kokeiluversio, jos et kerran luottokorttitietoja ole antanut? En usko, että Spotify voisi sitä esim. kännykkälaskulla laskuttaa.
Spotifyn voi kyllä ladata kännykkään ilman Premiumia, mutta musiikkia siitä ei voi kuunnella eli ilman tuota Premium-pakettia se on kännykässä aika turha ohjelmisto. - tolllloooooooo
juuh. tämä selvä..niin ajattelin itsekkin, että pakko sen on olla joku kokeiluversio..
Kiitos vastauksista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406365Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711