Sellasta kyselisin,
Mulla on Huawei nettitikku,siinä on muistikorttipaikka,
-mihin tarkoitukseen nettitikussa käytetään muistikorttia?
Nettitikku/mokkula,mikä lie
12
583
Vastaukset
- Se toimii..
muistikortin lukija, esim. jos sulla kännykässä micro-sd kortti niin sillä voi siirrellä vaikkapa kuvat tietokoneelle. muuta käyttöä en ole ittekään mokomalle keksinyt.
- muistikortti?
No jestapodeera,tuohan oliski hyvä homma.
Mulla on micro-simkortti puhelimessa,puhelin on Lumia 710, mutta nyt on onkelma,mitenkä ne kuvat siirretään Lumiassa mikro-sim kortille?
Aivan uusi asia minulle. Mikro sim kortille ei voi siirtää kuvia tai muita tiedostoja.. Sinne voi siirtää vain nimiä.
- saivartelija.
Saa sinne numeroitakin tai kirjainyhdistelmiä jotka ei ole nimiä
- muistikortti?
No sitämieltä minäkin kyllä vähän olen,mitähän tää nimimerkki Se toimii.. sitte houruaa.
Mutta,onko sulla Vapunen parempaa tietoa,mihin sitä muistikorttia nettitikussa käytetään/tarvitaan? Nimimerkki Se toimii. kertoi ihan oikein. Pitää erottaa 1. micro sd kortti 2. Micro sim-kortti. SD kortti on se, mihin voi tallentaa vaikkapa kuvia tai tiedostoja. Micro sim on taas normaalista tavan sim-kortista pienennetty versio.
Mokkulaan Micro sd korttipaikan idea on se että jos laitat siihen oman micro sd kortin niin mokkula toimii sen jälkeen myös usb muistitikkuna.- jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
nopeuttaako se netin nopeutta
- ytrytytrytrytrtrry
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:
nopeuttaako se netin nopeutta
Ei nopeuta.
- muistikortti?
Heps kukkuu,nyt mä syön oman häntäni.
Anteeksi Se toimii.. nyt vasta luin tuon sun vastauksesi niin että YMMÄRSIN mitä sanoit.
Sinä puhuit micro-SD kortista ja minä micro-SIM kortista.
Anteeksi typeryyteni. - <<<
Re: Huawei E230 muistikorttipaikka?
Kirjoittaja anttu » 03 Elo 2009 20:11
Muistikortti korttipaikassa hoitaa saman homman kuin esim. muistitikku. Voit tallennella sille musiikkia, kuvia, työtiedostoja ja kuljetella mukana tai kopioida koneelta toiselle. Näkyy siis tietokoneella ulkoisena levyasemana.
Etuna siis, että jos joka tapauksessa käyttelet mokkulaa, et tarvitse kannella mukana erillistä muistitikkua. - Kalakkuna
Toimii usb tikkuna ja toimii monesti myös verkkolevynä.
Elikkä voi vaikka paikassa a netn kautta kaivaa kuvia paikasta b jossa on tämä tikku. - EdwardSnowden
Sinne voi piilottaa salaisia asiakirjoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770