Katuhiekan imuroijilta, harjaajilta, jalkakäytäviä pyöräteitä putsattu jo jonkin aikaa mutta työn laatu ei häikäise. Toki enimmät hiekat on saatu poies, mutta paljon on jäänyt lähinnä pyöräilijöiden riesaksi. työ tehty todella huolimattomasti huiskien hällä väliä tyylillä, mutta sehän on niin kovin tuttua tämän päivän Lappeenrannassa. Ihmetyttää missä laadunvalvoja on ? Eikö tiemestarit hoida todellakaan tehtäviään. Itse loin työuraani yrityksessä jossa laatu oli tärkein kriteeri siitä muistutettiin päivittäin. Työpaikka ei ollutkaan Lappeenrannassa, etelä-karjalassa.
Mihin laatu unohtunut ?
5
164
Vastaukset
- raharatkaisee
tule itse tekee näilä liksoilla töitä niin puhutaan sitten työn laadusta
- lakasinkoninkulj.
Ota sie rikkalapiolla loput pois, myö ei aleta nuolee joka murua.
- kävelijä :)
sulavan lumen alta paljastuu aina lisää hiekkaa ym. kas kun puhdistujset on aloitettu jo hyvissä ajoin, eli heti kun lumet alkoi sulaa. eiköhän ne ajele vielä uudelleen sitten kun kaikki on sulanut. hyvä kun on saaneet jo nyt enimmät pois. suuri kiitos sen työn tekijöille.
- P. Himmi
Samaa mieltä! Työ todella ala-arvoista, meidänkin talon asfaltin reunaan oli jäänyt paljon sepelin murusia, koetin laskea ne, mutta menin laskuissa sekaisin kun olin päässyt yli kolmenkymmenen.
- auramies-Jarmo
Kuule jos ei miellytä, niin herra (?) on hyvä ja putsaa itse! Hyvää kevään jatkoa kaikille, paitsi kyseisen kaltaisille nirppanokille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117