Kaverini kuoli???

Surullinen

Minä, ja minun hyvä kaverini oltiin meillä kokeilemassa spiritismiä, kunnes minä menin vessaan ja kunnes tulin takaisin kaverini poissa? kynttilät paloi spiritismi laudan vieressä mutta minnekkä minun kaverini hävisi? Kaverini on ollut kateissa jo yli 2 viikkoa eikä sitä löydä mistään! ajattelin kysyikö minun kavereni hengeltä jotain sopimatonta kun pelasi sillä välin yksin kun (kun olin vessassa) spiritismiä???

10

2157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä

Et taida nyt olla ihan tosissasi. Lapsi on terve kun se leikkii ja sitä rataa...

• tkm

kai se on tosissaan. Mäkin jätin kaverini yksin ja se tunki TnT:tä yösilmäänsä ja räjäytti itsensä... ja kuoli!!!! samanlaista soopaa, Spiritismikin on tarkoitettu vain heikkomielisille joilla ei ole tahtoa olla uskomatta.

• satvom
        tkm kirjoitti:

kai se on tosissaan. Mäkin jätin kaverini yksin ja se tunki TnT:tä yösilmäänsä ja räjäytti itsensä... ja kuoli!!!! samanlaista soopaa, Spiritismikin on tarkoitettu vain heikkomielisille joilla ei ole tahtoa olla uskomatta.

kaverisi uskoi spiritismiin, jäi yksin laudan kanssa, naps!, paniikki kohtauksen saamana katosi yöhön, löytynee meren pohjasta joku päivä

• hugazaka
        tkm kirjoitti:

Joillakin on taipumusta itsensä pettämiseen. Jotkut taas pelaavat spiritismiä ja kokevat asioita.. kuten minä. Ei mitään ihmeellistä tai uutta maanpäällä tai tuolla jossain. Minulla ei ole taipumusta itseni huijaamiseen enkä varmasti "heikkomielisenä" pärjäisi näinkään hyvin.
        Antaa ihmisten pelata jos luulevat olevansa tarpeeksi vahvoja ettei pää sekoo.

• Vitun saatana paska!
        tkm kirjoitti:

Tkm: vittu mitä paskaa! Mun norsu kuoli ku vittu räjäytin se kuolemaa !!!!

• Örkki

Kaverisi kyllästyi tuohon sairaan tylsään (lue oikealla äänenpainolla, sairaaaan tylsään) pikkulasten leikkiin ja lähti ryyppyreisulle bailaamaan. Eikä sitä sun seura enää kiinnosta, hyvä kun luulet, että se on vainaa.

• Surullinen

no örkki se minun kaverini halusi itse pelata sitä peliä!

• Örkki
        Surullinen kirjoitti:

kyllästyi samantien ja tuli järkiinsä

• *Silver*
        Surullinen kirjoitti:

Luulenpa, että kaveris kyllästy, ja lähti jonnekin..varmaan se on ihan kunnossa :)
        Tai ainakin toivotaan niin!

• Minä

Saadaankos kuulla sun ja sen kaverin iät? :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      211
      9148
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      5838
    3. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      102
      4808
    4. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      58
      4803
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      80
      3849
    6. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      74
      3443
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      53
      3394
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2906
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      50
      2802
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2681
    Aihe