Minä, ja minun hyvä kaverini oltiin meillä kokeilemassa spiritismiä, kunnes minä menin vessaan ja kunnes tulin takaisin kaverini poissa? kynttilät paloi spiritismi laudan vieressä mutta minnekkä minun kaverini hävisi? Kaverini on ollut kateissa jo yli 2 viikkoa eikä sitä löydä mistään! ajattelin kysyikö minun kavereni hengeltä jotain sopimatonta kun pelasi sillä välin yksin kun (kun olin vessassa) spiritismiä???
Kaverini kuoli???
10
2137
Vastaukset
- Minä
Et taida nyt olla ihan tosissasi. Lapsi on terve kun se leikkii ja sitä rataa...
- tkm
kai se on tosissaan. Mäkin jätin kaverini yksin ja se tunki TnT:tä yösilmäänsä ja räjäytti itsensä... ja kuoli!!!! samanlaista soopaa, Spiritismikin on tarkoitettu vain heikkomielisille joilla ei ole tahtoa olla uskomatta.
- satvom
tkm kirjoitti:
kai se on tosissaan. Mäkin jätin kaverini yksin ja se tunki TnT:tä yösilmäänsä ja räjäytti itsensä... ja kuoli!!!! samanlaista soopaa, Spiritismikin on tarkoitettu vain heikkomielisille joilla ei ole tahtoa olla uskomatta.
kaverisi uskoi spiritismiin, jäi yksin laudan kanssa, naps!, paniikki kohtauksen saamana katosi yöhön, löytynee meren pohjasta joku päivä
- hugazaka
tkm kirjoitti:
Joillakin on taipumusta itsensä pettämiseen. Jotkut taas pelaavat spiritismiä ja kokevat asioita.. kuten minä. Ei mitään ihmeellistä tai uutta maanpäällä tai tuolla jossain. Minulla ei ole taipumusta itseni huijaamiseen enkä varmasti "heikkomielisenä" pärjäisi näinkään hyvin.
Antaa ihmisten pelata jos luulevat olevansa tarpeeksi vahvoja ettei pää sekoo. - Vitun saatana paska!
tkm kirjoitti:
Tkm: vittu mitä paskaa! Mun norsu kuoli ku vittu räjäytin se kuolemaa !!!!
- Örkki
Kaverisi kyllästyi tuohon sairaan tylsään (lue oikealla äänenpainolla, sairaaaan tylsään) pikkulasten leikkiin ja lähti ryyppyreisulle bailaamaan. Eikä sitä sun seura enää kiinnosta, hyvä kun luulet, että se on vainaa.
- Surullinen
no örkki se minun kaverini halusi itse pelata sitä peliä!
- Örkki
Surullinen kirjoitti:
kyllästyi samantien ja tuli järkiinsä
- *Silver*
Surullinen kirjoitti:
Luulenpa, että kaveris kyllästy, ja lähti jonnekin..varmaan se on ihan kunnossa :)
Tai ainakin toivotaan niin!
- Minä
Saadaankos kuulla sun ja sen kaverin iät? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982