jo rappuihinkin ja matolle tietenkin, eikä tunnu siivoaminen kuuluvan kenellekkään. Tietenkin siivoaminen kuuluisi koiran omistajalle, mutta ei tunnu kiinnostavan.
Minä soittelemaan siivousfirmalle joka sanoo ettei kuulu heille ja että soita huoltofirmalle. Soitin huoltoon joka sano että soita maton vuokrausfirmaan.
Miksi oikeestaan mun pitäisi soitella mihkään jos siivooja kuitenkin jo kävi rapussa siivoamassa muuten. Eiks sen siivoojan pidä informoida pomoaan et matto on törkynen ja sen pomon soittaa sinne kenen se matto on.
Ajattelin lähinnä et miksi joku yksinkertainen asia tehdään niin monimutkaiseksi ja monen puhelinsoiton päähän. Myöskin monesti jos soitat viimevuonna toimivaan numeroon se ei ehkä nyt toimikkaan ja uutta numeroa saa hakea kissojen ja koirien kanssa.
Koirat paskoo
55
93
Vastaukset
Useimmat eläimet paskovat.
Aavikkoeläimet eivät pissi, koska vettä ei ole, ne saavat vetensä syömällä kasveja.
Kotikissa kyllä pissii, vaikka heinää natusteleekin.
Rääkkäämätön kolli haisee luonnolliselta.
Halosellakin oli jokunen kissa ja joku Arajärvi.
Niinistökin otti jonkun rakin imagokseen.
Laitahan heidät kuriin ensin, ehkä sitten mukaan tulevat pikkupoliitikot ja heidän mukanaan Kaupunginhallitus ja sitä myöten taloyhtiöiden johtajat.
Sateiden jälkeen olen useasti huomannut kuinka Kastemadot vaeltavat Asfaltilla verenhimoisin hampain, tai mitä niillä nyt on.
Koiranpasha on niillä tavoitteena, ilmiselvästi.
Kait tää kommentti oli yhtä fiksu kuin aloituskin?
H.Onneksi meidän rappusille ei pasko kukaan, mutta naapurin kennelin ohi pitää keväisin kulkea ripeästi ja mielellään pelkästään ulos hengittäen.
Heh, kysehän olikin rappuun eikä rappusille. :) Yhtä kaikki, silti inhottavaa ja kun ne paskot kulkee sit jaloissa joka kerrokseen. Äkkinäinen joka tulee portaikkoon ei välttämättä huomaa mihin astuu ja siinä sit leviää kaikki. :(
"Anceli"
Minä vähän luulen että nittaxi halusi henkilökohtaisempaa voivotusta.
Joteskin niinku: Ottakaa nyt minuun kantaa ja olkaa samaa mieltä,
pliis.
Tosin Nitan aloitus oli ikivanha kopio ikivanhoista aloituksista, samasta aiheesta.
Luulenpa: Ihanaa nix, kun otit asian esiin, vihdoinkin joku joka uskaltaa aloittaa kaikka askarruttavasta ongelmasta...
Tai sit jotain.
Olisi hänelle kiva.
H.hunksz kirjoitti:
"Anceli"
pliis.
Tosin Nitan aloitus oli ikivanha kopio ikivanhoista aloituksista, samasta aiheesta.
Luulenpa: Ihanaa nix, kun otit asian esiin, vihdoinkin joku joka uskaltaa aloittaa kaikka askarruttavasta ongelmasta...
Tai sit jotain.
Olisi hänelle kiva.
H."Ajattelin lähinnä et miksi joku yksinkertainen asia tehdään niin monimutkaiseksi ja monen puhelinsoiton päähän. Myöskin monesti jos soitat viimevuonna toimivaan numeroon se ei ehkä nyt toimikkaan ja uutta numeroa saa hakea kissojen ja koirien kanssa. "
Joten suksippa vihtuun luuloinesi.Nittaminax kirjoitti:
Heh, kysehän olikin rappuun eikä rappusille. :) Yhtä kaikki, silti inhottavaa ja kun ne paskot kulkee sit jaloissa joka kerrokseen. Äkkinäinen joka tulee portaikkoon ei välttämättä huomaa mihin astuu ja siinä sit leviää kaikki. :(
Eipäs nyt takerruta pikkuseikkoihin, meillä ei ole rappukäytävää, joten jouduin tyytymään rappusiin. :)
Onhan se epämiellyttävää, uskon kyllä.
Joutuuhan tuolla kuntakeskuksessa kävellessään väistelemään epämääräisin kasoja, yäk.
Ja oli niitä talvella Aleksis Kiven kadullakin, siis ihan isossa kylässä.hunksz kirjoitti:
"Anceli"
pliis.
Tai sit jotain.
Olisi hänelle kiva.
H.Luulehan sinä hunksi ihan mitä haluat, nittaminax kyllä tietää itse mitä hakee aloituksellaan.
Eipä nyt taas aleta ajatustenlukijaksi.Anceli kirjoitti:
Luulehan sinä hunksi ihan mitä haluat, nittaminax kyllä tietää itse mitä hakee aloituksellaan.
Eipä nyt taas aleta ajatustenlukijaksi.Aivan, ja minähän en voi mitään sille jos joku haluaa vastailla kakkaan eikä siihen et miksi joutuu soittelemaan niin moneen numeroon jotta joku asia hoituisi kuntoon. :) pläähhhhhh.....
Nittaminax kirjoitti:
"Ajattelin lähinnä et miksi joku yksinkertainen asia tehdään niin monimutkaiseksi ja monen puhelinsoiton päähän. Myöskin monesti jos soitat viimevuonna toimivaan numeroon se ei ehkä nyt toimikkaan ja uutta numeroa saa hakea kissojen ja koirien kanssa. "
Joten suksippa vihtuun luuloinesi."Nittaminax"
Minäkin rakastan sinua.
Miksi soitella sotaan jota ei voi voittaa?
Ota yhteyttä heihin jotka tappavat Susia salaa.
Siten voit vaikuttaa siihen, mitkä piirit todetaan aikanaan viisaiksi.
Perusperiaate siinä on, kuin avaisi silmänsä Perus-Suomalaisille.
Kappas vaan! Suomella on kuitenkin mahdollisuus elää.
En mainosta tässä puoluetta, ajatusmaailmaa vaan, jossa pashanjauhamista ei pidetä itsestäänselvyytenä.
Lutuseni
H.Anceli kirjoitti:
Eipäs nyt takerruta pikkuseikkoihin, meillä ei ole rappukäytävää, joten jouduin tyytymään rappusiin. :)
Onhan se epämiellyttävää, uskon kyllä.
Joutuuhan tuolla kuntakeskuksessa kävellessään väistelemään epämääräisin kasoja, yäk.
Ja oli niitä talvella Aleksis Kiven kadullakin, siis ihan isossa kylässä.Nittaminaxhan selittääkin että pikkuseikat tarttuvat häneen.
Siitä koko vaiva! Joka ei lopulta kuulu kenellekään, näkyy vain.Anceli kirjoitti:
Luulehan sinä hunksi ihan mitä haluat, nittaminax kyllä tietää itse mitä hakee aloituksellaan.
Eipä nyt taas aleta ajatustenlukijaksi."Anceli"
Kommenttisi kuulostaa turhanpäiväiseltä, tukiviestinä Nitalle, ilman ajatusta.
Olisit edes kysynyt maxilta mitä hän ajaa takaa.
Mutta kai sinulla on siihen tarkoitus.
H.babegoya kirjoitti:
Nittaminaxhan selittääkin että pikkuseikat tarttuvat häneen.
Siitä koko vaiva! Joka ei lopulta kuulu kenellekään, näkyy vain.No minä kun olen suurten linjojen ihminen, en yleensä edes huomaa pikkuseikkoja.
Tässä ehdi kaikkeen takertumaan. :)
Tuohan on aika yleistä, sellainen työ tai tehtävä , jota ei ole erityisesti määrätty jonkun suoritettavaksi, ei kuulu kenellekään.hunksz kirjoitti:
"Anceli"
Kommenttisi kuulostaa turhanpäiväiseltä, tukiviestinä Nitalle, ilman ajatusta.
Olisit edes kysynyt maxilta mitä hän ajaa takaa.
Mutta kai sinulla on siihen tarkoitus.
H.Juu, se olikin ihan sellainen hurlumhei-heitto, vailla mitään sen ihmeempää tarkoitusta.
Mutta eikös miun viestit ole semmosii aina, lonkalta heitettyä idioottimaista turhuutta.Anceli kirjoitti:
No minä kun olen suurten linjojen ihminen, en yleensä edes huomaa pikkuseikkoja.
Tuohan on aika yleistä, sellainen työ tai tehtävä , jota ei ole erityisesti määrätty jonkun suoritettavaksi, ei kuulu kenellekään.Kulluuhan.
Se on se kuuluisa Joku Muu.
Ai niin, kerran tosin löysin hänen kuolinilmoituksensa netistä :)
http://www.sci.fi/~alphabet/jokumuu.htmlAnceli kirjoitti:
No minä kun olen suurten linjojen ihminen, en yleensä edes huomaa pikkuseikkoja.
Tuohan on aika yleistä, sellainen työ tai tehtävä , jota ei ole erityisesti määrätty jonkun suoritettavaksi, ei kuulu kenellekään.Niinkin voisi ajatella, mutta lopulta se mennee laiskuuden piikkiin.
Ongelmista on kiva suukoilla sinne tänne, niin kukaan ei huomaa ettei itse vakavissaan pyrkinytkään ratkaisuun.
Aloittajana olisin kiskaissut maton pihalle, kuuluu sitten kelle kuuluu.babegoya kirjoitti:
Niinkin voisi ajatella, mutta lopulta se mennee laiskuuden piikkiin.
Ongelmista on kiva suukoilla sinne tänne, niin kukaan ei huomaa ettei itse vakavissaan pyrkinytkään ratkaisuun.
Aloittajana olisin kiskaissut maton pihalle, kuuluu sitten kelle kuuluu.Tuo sanomani oli vain yleiskäsitys aiheesta "mikä kuuluu kenellekin", sillä itse toimin enkä jää miettimään onko tämä minun tehtäväni.
Mutta monesti huomaa ihmisten valittavan, kun tuotakaan ei kukaan hoida. Helkkari vieköön, ruikutukseen menevän ajan kuluessa olisi jo tehnyt jotain asian eteen.
En nyt tarkoita nittaminaxia, vaan ihan omia kokemuksiani.babegoya kirjoitti:
Niinkin voisi ajatella, mutta lopulta se mennee laiskuuden piikkiin.
Aloittajana olisin kiskaissut maton pihalle, kuuluu sitten kelle kuuluu.Enpähän taatusti olis koskenut siihen mattoon etkä olisi sinäkään jos olisit sen nähnyt.
Anceli kirjoitti:
Tuo sanomani oli vain yleiskäsitys aiheesta "mikä kuuluu kenellekin", sillä itse toimin enkä jää miettimään onko tämä minun tehtäväni.
Mutta monesti huomaa ihmisten valittavan, kun tuotakaan ei kukaan hoida. Helkkari vieköön, ruikutukseen menevän ajan kuluessa olisi jo tehnyt jotain asian eteen.
En nyt tarkoita nittaminaxia, vaan ihan omia kokemuksiani.Olet mieleiseni ihminen, sitten.
Minäkin mieluummin toimin, kuin odottelen jotakuta toista, ammattiatidottomampaa toheloa paikalle :D
Sitten saa kuitenkin itse tehdä ja parsia :DNittaminax kirjoitti:
Enpähän taatusti olis koskenut siihen mattoon etkä olisi sinäkään jos olisit sen nähnyt.
Et niin, se kyllä tulikin jo kaikille selväksi.
Mutta meillä jokaisella on tapamme hoitaa asioita.
Ei tämä ollut sinua moittivaksi, vaan ihan yleisellä tasolla tässä rupattelemme, asioista ja niiden tekemisestä ja monenlaisista tavoista, joita ihmisrotu on kehitellyt, monenlaisiin tarkoituksiin.babegoya kirjoitti:
Olet mieleiseni ihminen, sitten.
Minäkin mieluummin toimin, kuin odottelen jotakuta toista, ammattiatidottomampaa toheloa paikalle :D
Sitten saa kuitenkin itse tehdä ja parsia :DNäinhän se menee, parempi tehdä itse kuin korjailla toisten jälkiä. :)
- bessie*
Jo on vaikeaa.
Ellei nyt aivan kurapaska ole kysymyksessä, niin itse siivoaisin sen pois.
Vähän kyllä ihmettelen koiraa, joka osaa paskoa rappukäytävään. Luulisi sen paskoneen jo omaan kotiinsa, jos omistaja on liian pitkään siirtänyt ulos viemistä. Aivan varmasti koiran ehtii kiskoa lähimpään sopivaan paikkaan, siinä vaiheessa kun se rupeaa paskomisen elkeitä näyttämään. Eikö matto ole yleensä sisäänkäynnin yhteydessä?
Joka tapauksessa, jos (harvinainen?) vahinko on päässyt käymään, niin miksi tehdä asiasta liian vaikea?
Meidän rapussa mukavan naapurin pentukoira lirautteli joskus hissiin. Oli niitä useimmiten vähän yritetty pyyhkiä, mutta melko suurpiirteisesti, niin kuulin. Pesutupapäivänä käytin itsekin hissiä ja huomasin hajun ja lattian tahmeuden.
Laitoin omalla nimellä varustetun lapun hissiin, neuvoineen ja toivomuksineen.
Hyvinhän tuo toimi, jo samana iltana oli raikas ja kiiltävä hissi ja asiallinen vastaus viestiini.Niin, miksi tehdä asiasta niin vaikea jos matto on yli kaksi metriä pitkä ja nurkasta nurkkaan paskassa koko matkalta. En minä ainakaan sitä rupea putsaamaan.
Mitä lie tapahtunut että se matto on siinä kunnossa."bessie*"
Yhtiössänne ei siis asu löysävatsaista kaljankittaajaa, joka pieree hyvin ja koskaan ei käy suihkussa.
Ei ketoosilta haisevaa karppaajaa, Valkosipulinsyöjää, Hajuvesienlotraajaa?
Olet onnen öh...joku.
Miten onkin taloosi eksynyt puhdasta, neutraalia porukkaa.
Älä jaksa...
H.- */ *
Nittaminax kirjoitti:
Niin, miksi tehdä asiasta niin vaikea jos matto on yli kaksi metriä pitkä ja nurkasta nurkkaan paskassa koko matkalta. En minä ainakaan sitä rupea putsaamaan.
Mitä lie tapahtunut että se matto on siinä kunnossa.Pitää olla mahtikoira jos niin pitkiä jaskavanoja päästelee.
Ettei vain isännällä ollut Clostridium difficile?
Woihan Artturin aataminomena. */ * kirjoitti:
Pitää olla mahtikoira jos niin pitkiä jaskavanoja päästelee.
Ettei vain isännällä ollut Clostridium difficile?
Woihan Artturin aataminomena.Tiedä tuota mikä hurtta kyseessä ja miten sotkeminen tapahtunut. Onko tahallaan sotkettu vai koiruus pyyhkinyt takapuolensa. No mulle ei sano sun clostridumit mitään.
- */*
Nittaminax kirjoitti:
Tiedä tuota mikä hurtta kyseessä ja miten sotkeminen tapahtunut. Onko tahallaan sotkettu vai koiruus pyyhkinyt takapuolensa. No mulle ei sano sun clostridumit mitään.
Antibioottiripuli, jonka saa, kun lekurisetä määrää tarpeeksi monta antibioottia popsittavaksi.
Kai sen koiran täytyy olla vähintäänkin alaskanmalamuutti, että siltä niin suuria jätöksiä irtoaa?
Kaikkia jättikoiria ihmiset kerrostaloluukkuihinsa saavatkin vangita. - bessie*
hunksz kirjoitti:
"bessie*"
Yhtiössänne ei siis asu löysävatsaista kaljankittaajaa, joka pieree hyvin ja koskaan ei käy suihkussa.
Ei ketoosilta haisevaa karppaajaa, Valkosipulinsyöjää, Hajuvesienlotraajaa?
Olet onnen öh...joku.
Miten onkin taloosi eksynyt puhdasta, neutraalia porukkaa.
Älä jaksa...
H.Eipä taida asua, varmahan en voi olla, eikä kyllä kiinnostakaan. Rappukäytävämme on kyllä hyvin siisti. Silloin kun puiden lehtiä tuppaa kulkeutumaan käytävään, jätän usein roskapussini solmimatta ja kerään niitä pussiin sen verran kun kulloinkin vauhdissa viitsin. Enkä taida olla ainoa, en liioin ole aina puhdas ja neutraali, tuskin naapuritkaan.
Kyllä minä kuule jaksan, ilmeisesti jaksaisin vielä paljon enemmän kuin sinä. Viitsimisestä ja muista tekemisistä on kysymys minun kohdallani. Sukurasitteenani on muuten myös mm. melkoinen itsepäisyys. Turha on minua yrittää vaientaa tai hätistellä, säälistä toki annan joskus periksi, riippuu tapauksesta. "Älä jaksa", siinäpä taas kuvastuu suuri älykkyytesi ja kypsä miehekkyytesi :)
Niin ja koiranpaskasta oli aloituksessa kysymys. Aika iso koira tuntuu olleen kysymyksessä.
Olisin käärinyt maton rullalle ja jos mahdollista, vetänyt ulos. Sitte soittanut tai luultavasti lähettänyt sähköpostia isännöitsijälle ja pyytänyt tilaamaan ylimääräisen maton vaihdon jos katsoo tarpeelliseksi. */* kirjoitti:
Antibioottiripuli, jonka saa, kun lekurisetä määrää tarpeeksi monta antibioottia popsittavaksi.
Kai sen koiran täytyy olla vähintäänkin alaskanmalamuutti, että siltä niin suuria jätöksiä irtoaa?
Kaikkia jättikoiria ihmiset kerrostaloluukkuihinsa saavatkin vangita.Tuota noin, en tietääkseni kertonut jätöksen kokoa vaan kuinka se oli levitetty maton pinnalle. Siihen taitaa riittää pienikin määrä.
- */*
Nittaminax kirjoitti:
Tuota noin, en tietääkseni kertonut jätöksen kokoa vaan kuinka se oli levitetty maton pinnalle. Siihen taitaa riittää pienikin määrä.
Tuskin se oli tarkoituksellisesti levitetty, vaan luonnostaan levinnyt?
Käsitin maton pituudeksi pari metriä, ja jos se koko sen mitan oli levinnyt, niin kai sen piti olla mittava?
Ainakin kakki sai meiltä ansaitsemansa huomion?
Mitä tästä opimme, kakkikaa chihuahuat pitkiä pötkyjä, teette suomalaisista puheliaita.
Ei mikään niin kirvoita kielenkantoja, kuin kunnon kakkakikkare. - ohhhoooh!
*/* kirjoitti:
Tuskin se oli tarkoituksellisesti levitetty, vaan luonnostaan levinnyt?
Käsitin maton pituudeksi pari metriä, ja jos se koko sen mitan oli levinnyt, niin kai sen piti olla mittava?
Ainakin kakki sai meiltä ansaitsemansa huomion?
Mitä tästä opimme, kakkikaa chihuahuat pitkiä pötkyjä, teette suomalaisista puheliaita.
Ei mikään niin kirvoita kielenkantoja, kuin kunnon kakkakikkare.Jos matto on pari metriä pitkä, on se vähintään 40 cm leveä, alle sen, se on kravaatti? Kenties.Normi käytävämatto sen 80 cm
Eli 80x200 cm on paljon paskaa. 1600 neliöcm? jos paskan tiheys on yksi, niin tuo tekee 1,6 kg. Jos siihen laitetaan vaikka 0,2 cm paksuudeksi, on se 0,2x1,6 kg...hmmm
Sanoisin miltei että naturaalille mahdottomuus. - *\/*
ohhhoooh! kirjoitti:
Jos matto on pari metriä pitkä, on se vähintään 40 cm leveä, alle sen, se on kravaatti? Kenties.Normi käytävämatto sen 80 cm
Eli 80x200 cm on paljon paskaa. 1600 neliöcm? jos paskan tiheys on yksi, niin tuo tekee 1,6 kg. Jos siihen laitetaan vaikka 0,2 cm paksuudeksi, on se 0,2x1,6 kg...hmmm
Sanoisin miltei että naturaalille mahdottomuus.Jos se olikin karhu herännyt, ja kaivanut pihkatapin pyllystään?
Nukkunut talven kylpyammeessa? Tai jääkaapissa? ohhhoooh! kirjoitti:
Jos matto on pari metriä pitkä, on se vähintään 40 cm leveä, alle sen, se on kravaatti? Kenties.Normi käytävämatto sen 80 cm
Sanoisin miltei että naturaalille mahdottomuus.Paska se näyttää kirvoittavan jopa mihin laskutoimituksiin. Onnea valitsemallesi tielle.
Mulla on ihan henkilökohtainen rappu ja sinne ei pääse kukaan eikä mikään paskomaan :)
Mutta sen siivouskin on kyllä ihan mun itteni vastuulla.
Monet asiat tehdään oikeasti todella vaikeiksi, luukulta luukkuun ja puhelimesta toiseen.
Sitähän tää on nykyaikana, sitä en osaa sanoa että miksi.
Mulla on harvoin vastauksia noihin miksi kysymyksiin, kysymyksiä sitten kyllä löytyy senkin edestä.Jokusia aikojahan sitten pysty olemaan varma että joku puhelinumero oli sama ja ne kannatti jopa muistaa ulkoa, mutta ei se onnistu nykyjään. Osoitteetkin oli samoja, ei ne firmat muuttanut joka vuosi uuteen paikkaan.
Puhelinluetteloistakaan nykyjään ole mitään hyötyä, kun ne julkastaan, on kaikki jo vanhaa tietoa ja soita kalliiseen numerotiedusteluun.- */*
Nittaminax kirjoitti:
Jokusia aikojahan sitten pysty olemaan varma että joku puhelinumero oli sama ja ne kannatti jopa muistaa ulkoa, mutta ei se onnistu nykyjään. Osoitteetkin oli samoja, ei ne firmat muuttanut joka vuosi uuteen paikkaan.
Puhelinluetteloistakaan nykyjään ole mitään hyötyä, kun ne julkastaan, on kaikki jo vanhaa tietoa ja soita kalliiseen numerotiedusteluun.Mikset katso itse ilmaiseksi Enirosta?
*/* kirjoitti:
Mikset katso itse ilmaiseksi Enirosta?
Eipä kiinnosta kirjautua joka paikkaan. Muistaakseni sinne piti.
- */*
Nittaminax kirjoitti:
Eipä kiinnosta kirjautua joka paikkaan. Muistaakseni sinne piti.
No, halvalla saa, jos haluaa.
- ...
Nykyaika.
Meillä ei ole ongelmia lemmikeistä, ne on narussa, kakarat ei.
Kyseessä ei sinällään ole koirien tai lasten asia. Kyseessä enenpi kasvatusasiat. Koirat pitäis pitää narussa, kultamussukakoita ei. Eikä niitä koiriakaan komenneta nykyään, voi saada elukkasuojeluihmiset kinppuun. Mitä kaameaa tapahtuukaan, jos lasta kieltää särkemästä paikkoja?
Koiranuloste ei kuulu rappuun, se selvä. Sä kun olet vuokralla, et sä paljoa sille voi, jos naapurin koira paskoo rappuun. Yks on, Saat valokuvatuksi sen rakin ja sen isännän tiedot ja toimitat kaupungille, että toi nyt paskoo kaupungin rappuun. Siivottomasta elämästä tulee häätö,
Jokos muuten olet oppinut sulkemaan parvekkeen ovesi?
=DW=Tässä rapussa ei ole kuin yhdellä nyt pari koiraa kait hoidossa, eli ei omia.
Joo, en sulje edelleenkään mitään ladonovea.- */*
Entisaikaan näki usein kakaroita, jotka olivat jonkinmoisen talutushihnan perässä.
Onko ne nyt laittomia? Ne, hihnat, siis. - bessie*
*/* kirjoitti:
Entisaikaan näki usein kakaroita, jotka olivat jonkinmoisen talutushihnan perässä.
Onko ne nyt laittomia? Ne, hihnat, siis.Eivät olleet laittomia ainakaan n. 6 ja 8 vuotta sitten. Kun lapsenlapseni opettelivat kävelemään, pidin kumpaakin valjaissa. Tosi kätevää ja säästihän se selkääkin vähän. Lapset laitettiin päiväkotiin heti kun jaloilleen nousivat ja kävelyä yrittivät. Vaikea sinnekin olisi ollut mennä lumeen poljettua, epätasaista ja kapeaa kinttupolkua pitkin ilman valjaita.
Valjaiden kanssa se oli ainakin lapsista suorastaan kivaa. Sellaista onnistumisen ja osaamisen riemua oli ihana seurata. Eivät mahtaneet aina huomatakaan, että autoin nostamalla hihnaa tiukemmalle. */* kirjoitti:
Onko ne nyt laittomia? Ne, hihnat, siis.En ole kuullutkaan että ne hihnat olis laittomia tai oikeesti nehän on valjaat. Kyllä mulle aikoinaan ne oli suurena apuna jos vekara oli hyvinkin villi. Ei tarvinnut pelätä että juoksee autotielle tai muualle sopimattomaan paikkaan, esimerkiksi koiran kakkaan tienpientareella. Haha...:DDDDD
- meeriamanda
*/* kirjoitti:
Onko ne nyt laittomia? Ne, hihnat, siis.Voi hitsi... nythän mä hokasin et minäkin olen syyllistynyt sit laittomuuksiin. Meinaan kun tyttöni oli taapero ja villi, en tuumannutkaan lähtä ulos ilman valjaita. Halusi ´mä itte´ kävellä, vilkasliikenteisessä asuinlähiössämme, oli turvallisinta toimia noin.
Tuohon maton pashaamiseen mulle nousee vahvasti tunne ettei taida olla koiran tekeleitä. Vahingontekoa luulisin, jonkun sairasta huumoria. Nittaminax kirjoitti:
En ole kuullutkaan että ne hihnat olis laittomia tai oikeesti nehän on valjaat. Kyllä mulle aikoinaan ne oli suurena apuna jos vekara oli hyvinkin villi. Ei tarvinnut pelätä että juoksee autotielle tai muualle sopimattomaan paikkaan, esimerkiksi koiran kakkaan tienpientareella. Haha...:DDDDD
"Nittaminax"
Ajokoiralle tai Pystykorvalle ei valjaita tarvitse ostaa.
Niille riittää pyhä sana.
Metsästäjien koirat ovat paremmin hallinnassa kuin Poliisikoirat.
Muutenhan eivät Poliisit kutsuisi metsästäjiä hoitamaan liikenne-elukoita.
Telkkari on tietysti ihan eri asia.
Varmasti on niin, että Poliisilla ja Poliisikoiralla on erityinen nenä.
Hah! Poliisikoira valjaissa ja metsästäjä sanoo koiralleen että etsi ja tuut sit takaisin jos ei veri haise.
Metsästäjä sanoo myös Mäyräkorvalle että hae Kettu, jos nokka vuotaa verta, niin älä luovuta.
Minä en kestä näitä kotirellukoita.
H.meeriamanda kirjoitti:
Voi hitsi... nythän mä hokasin et minäkin olen syyllistynyt sit laittomuuksiin. Meinaan kun tyttöni oli taapero ja villi, en tuumannutkaan lähtä ulos ilman valjaita. Halusi ´mä itte´ kävellä, vilkasliikenteisessä asuinlähiössämme, oli turvallisinta toimia noin.
Tuohon maton pashaamiseen mulle nousee vahvasti tunne ettei taida olla koiran tekeleitä. Vahingontekoa luulisin, jonkun sairasta huumoria.Ensin meillekin tuli mieleen että tahallista, mutta miksiköhän. Rappu on hiljainen ja asukkaat kaiken puolin mukavia.
Eniten mua ihmetytti se puhelinrumpa.- meeriamanda
Nittaminax kirjoitti:
Ensin meillekin tuli mieleen että tahallista, mutta miksiköhän. Rappu on hiljainen ja asukkaat kaiken puolin mukavia.
Eniten mua ihmetytti se puhelinrumpa.Josko olisi jollain asukkaalla vihamiehiä, tai vain satunnainen töhrijä ...avohioltopotilaitahan piisaa.
En nyt muista mihin yritin soittaa, numero muuttunut...uutta ei sanottu jne...kuitenkin puh.luettelosta numeron hain. Uudempaa ei ollut, joten en alkanut numerotiedusteluista kyseleen katsoin netistä... en tiedä menikö viestini oikeaan ´läveen´ mut siä on. ;) meeriamanda kirjoitti:
Josko olisi jollain asukkaalla vihamiehiä, tai vain satunnainen töhrijä ...avohioltopotilaitahan piisaa.
En nyt muista mihin yritin soittaa, numero muuttunut...uutta ei sanottu jne...kuitenkin puh.luettelosta numeron hain. Uudempaa ei ollut, joten en alkanut numerotiedusteluista kyseleen katsoin netistä... en tiedä menikö viestini oikeaan ´läveen´ mut siä on. ;)Tiedä sitten..tai joku astunut siihen läjään ensin ja sit yrittänyt pyyhkiä kenkiään siihen mattoon joka levisi kyseisin seurauksin, ainakin joku kengän jälkikin näkyi tasanteella olevan.
Ainakin espoon kaupungin numerot tuntuu muuttuvan tuon tuostakin. Yritin tänä vuonna soitella terkkariin ja hammaslekuriin ja yhteen toiseen paikkaan niin eikös jokaisessa ollu numerot muuttunu.
- Koiraton
Jos vetoa olisi tullut lyötyä siitä kuka tekee tämän kevään ensimmäisen koiranpaska-avauksen niin olisin nyt voittaja.
Se, että koiran paskaa on väärissä paikoissa ei ole koiran vika, vaan ongelma on siellä hihnan toisessa päässä.
Onneksi asun itse alueella missä on vain sivistyneitä koirien ulkoiluttajia.- meeriamanda
Niin jokakeväistähän se koirankakka kirjoittelu on lehtien yleisöpalstallakin.
En käsitä et ihmiset kohdistavat ärtymystään koiriin - oikea osoite on kuten sanoit narun toisessa päässä. En tietääkseni ole koiraa syyttänytkään. Ja minä olisin ollut voittaja myös siitä että joku puska tulee urputtamaan mistä minä teen aloituksen.
- meeriamanda
Nittaminax kirjoitti:
En tietääkseni ole koiraa syyttänytkään. Ja minä olisin ollut voittaja myös siitä että joku puska tulee urputtamaan mistä minä teen aloituksen.
Nitta... vastaukseni oli nicille Koiraton, ja oli tavallaan rönsyä sinun kirjoituksestasi, ei sinua tarkoittavaa.
meeriamanda kirjoitti:
Nitta... vastaukseni oli nicille Koiraton, ja oli tavallaan rönsyä sinun kirjoituksestasi, ei sinua tarkoittavaa.
Ja minun vastaukseni oli koirattomalle, ei sulle. Helppo seurata vaikka ei nuolta näy, on se, että pistät nuolen vastaajan etureunaan/profiiliin ja vedät tai rullaat ylöspäin ja tietääkseni sinä et ole puska. :)))
- nirin narin
Ensin valitit koiranpashasta, sitten kirjoittajista ja lopuksi puhelinnumeroista ja huoltoyhtiöistä? Mikä olikaan pointti, vai tekikö vain mieli valittaa ?
"nirin narin"
Älä kiusaa nittaa, hän tekee sentään parhaansa, vaikka se ei paljon olekaan.
Vaikka olenkin paljon fiksumpi kuin kukaan muu, harmittaa minua usein että viisaisiin kirjoituksiini ei yleensä vastata.
Vanhojen aloitusten kopiointi on yleensä suosituin, kunhan eivät ole kakaroiden tekemiä.
H.No mietipä sitä. Kuulostat ihan korppikselta joka ei pysty keskittymään kuin yhteen aiheeseen aloituksessa ja jos siinä on useampia asioita, pasmat menee sekasin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205323- 501381
- 11807
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58778- 47769
- 46762
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52757Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49746Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132725