Varoitus Merkitse.fi nimisestä nettikaupasta

ärh

Kyseinen firma ei toimita tuotteita, vaikka niistä on maksettu. Heihin ei saa yhteyttä, ei edes kuluttajavirasto. Kyseinen firma on huijannut useita kymmeniä ihmisiä, jo pelkästään kuluttajavirastoonkin on oltu paljon yhteydessä. Lisäksi netissä näyttää olevan lisää huijattuja. Tehkää kaikki rikosilmoitus, jotka ette ole tuotteitanne saaneet tai rahoja takaisin.

12

1028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimerkitsepistefi

      En huomannut netistä katsoa useita varoittavia viestejä merkitse.fi firmasta - olen nyt kuukauden odottanut maksamiani tuotteita, eikä niitä taida enää kuulua! Älkää käyttäkö merkitse.fi firmaa - niiden puhelinnumero ei enää olen eilisen jälkeen käytössä. Ostakaa muualta!

    • PETTYNYT.MUR MUR

      sama homma. HUIJAUSTA KOKO FIRMA.

    • vierailija12
      • smola1

        Ei kannata ostaa Merkitse.fi virmasta tuotteita ei tule vaikka maksaa ennakkon. !!


    • vierailija12

      Tehkää rikosilmoitus! Kun rikosilmoituksia on tarpeeksi, yleinen syyttäjä ottaa yhteyttä, vaikka yksittäinen henkilö ei haluaisi lähteä oikeuteen

    • kiukustunut

      minä tilasin tuotteet 2012 huhtikuussa, sama homma, tuotteita ei kuulunut. otin kanssa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.

      NYT 25.9.2013 sain sähköpostia kyseisestä firmasta ja he ovat vielä lähettämässä tilauksia. korvauksena saa joko tuplamäärän tuotteita tai puolet maksetusta summasta lahjakorttina uuteen tilaukseen.

    • vierailija21

      Hei, tilasin merkitse.fi firmasta tuotteita ja sain tilaamani tuotteet tosi 2 viikkoa myöhässä. Myöhästymisestä sain tuplamäärän tuotteita. Kun tilaan netistä en koskaan maksa etukäteen jos en tunne yritystä, sillä varmistan ettei tule huijatuksi:-)

    • yks vaan

      Tilasin kanssa kyseisestä firmasta n. vuosi sitten tuotteita. Ei kuulunut tilauksen jälkeen heistä mitään ja onneksi en maksanut tuotteita etukäteen. Nyt kuukausi sitten sain viestä heiltä jossa tarjottiin korvauksena tuplamäärä tilattuja tuotteita. Vastaamalla heidän viestiinsä lupasivat nopeasti lähettää tilatut tuotteet minulle. Eipä ole sen jälkeen kuulunut mitään , taitaa sitten vuoden päästä tulla taas uus viesti jossa luvataan tuplamäärä tuotteita. Aika outoa toimintaa :(

    • Merkkaajamies

      Kyllä sivut on vielä auki. Valikossa lukee hinnasto 2012. Ei anna kyllä luotettavaa kuvaa toiminnasta.

    • ei enää koskaan!

      Tammikuun lopulla tilasin nimilappuja. Ei näy lappuja, mutta rahat kelpasivat. Täällä näyttää olevan viestejä parinkin vuoden takaa, kuten on muillakin keskustelupalstoilla... Nettisivut on edelleen auki firmalla. Hitto, että harmittaa! Taidan kanssa käydä tekemässä rikosilmoituksen. Toivottavasti muut huomaavat lukea näitä palstoja ennen kuin tilaavat!

    • Kokemusta omaava

      Todellakin kyseinen "firma" on huijausta, ei tule tilattuja tuotteita, eivät vastaa puhelimeen, eikä sähköpostiin. Kyseistä firmaa pyörittää varaton nainen, joka petkuttaa asiakkailta rahat. Monta rikosilmoitusta tehty kyseisestä huijaus "firmasta", siis ei todellakaan ole kyseessä mikään firma. Älkää hyvät ihmiset tilatko täältä mitän. Koskaan ei tule saamaan rahoja takaisin saati tuotteita.
      Rikosilmoituksen olen asiasta tehnyt

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2703
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2290
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2040
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      14
      1775
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe