Australiaan elokuussa

ainoainoainon

Moikka!
Onko kukaan ajatellut lähtevänsä reissuun elokuussa? Itse lähden silloin ja olisi kiva löytää matkaseuraa. En myöskään ajatellut lentää suoraan ausseihin vaan poiketa jonkun aasian maan kautta.. Että jos tällainen suunnitelma kiinnostaa ja seurana olisi 19 vuotias tyttö niin ottakee yhteyttä : [email protected]

5

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siririri

Olen ajatellut lähteä. mutta vain johonkin aasian maahan... Miten oot tarkkaanottaen tota reissuas suunnitellu, siis aikaa jne? :>

• ainoainoaino

Elokuun 18/19 päivä ois kiva olla australiassa, entäs itse? :)

• fdghdfh fdh

Elokuu alkaa olla ihan hyvää aikaa saapua - kaunis kevät. Minne päin Australiaa menisit?

• Sgt. Pepper

Hei! Kaikki ihmiset. Oon 22v. (lokakuussa täyttävä) öö mies/poika/poikamies. Tulin Ausseihin viime lauantaina 1.9. ja majailen tällä hetkellä kaverin luona Canberrassa. Halu ois kuitenkin kova lähteä tutkimaan vähän muitakin seutuja, joten jos kaipaat rauhallisen rentoa seuraa, ehdotan, että reissaillaan jonkun aikaa yhdessä! onhan 2 aina parempi kuin 1.

Suunnitelmia ei mulla tosiaan oo, mutta mahd. kauniita seutuja ja halpoja majotuksia odottelen :) Työtä ei nyt ihan heti välttämättä jaksais tehdä.. mutta ei sitä koskaan tiedä

• KrisseL

Moikka!

Ootko Sydneyyn päin tulossa? Itse lähden Sydneyyn tänä iltana (9.9.). Sydneyssä oon siis tiistai (11. pvä) aamulla.

Niiin ja oon siis 20v pirtsakka tyttö Turun tienoilta, mullakaan ei oo minkäännäköstä suunnitelmaa, enkä myöskään heti haluais töitä tehdä.

Jos reissaaminen yhessä kiinnostaa, pistä meiliä [email protected] :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8407
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4558
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4118
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3572
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3136
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2880
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2586
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      36
      2325
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2046
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2043
    Aihe