Moikka!
Onko kukaan ajatellut lähtevänsä reissuun elokuussa? Itse lähden silloin ja olisi kiva löytää matkaseuraa. En myöskään ajatellut lentää suoraan ausseihin vaan poiketa jonkun aasian maan kautta.. Että jos tällainen suunnitelma kiinnostaa ja seurana olisi 19 vuotias tyttö niin ottakee yhteyttä : hennaoz19@luukku.com
Australiaan elokuussa
5
292
Vastaukset
- siririri
Olen ajatellut lähteä. mutta vain johonkin aasian maahan... Miten oot tarkkaanottaen tota reissuas suunnitellu, siis aikaa jne? :>
- ainoainoaino
Elokuun 18/19 päivä ois kiva olla australiassa, entäs itse? :)
- fdghdfh fdh
Elokuu alkaa olla ihan hyvää aikaa saapua - kaunis kevät. Minne päin Australiaa menisit?
- Sgt. Pepper
Hei! Kaikki ihmiset. Oon 22v. (lokakuussa täyttävä) öö mies/poika/poikamies. Tulin Ausseihin viime lauantaina 1.9. ja majailen tällä hetkellä kaverin luona Canberrassa. Halu ois kuitenkin kova lähteä tutkimaan vähän muitakin seutuja, joten jos kaipaat rauhallisen rentoa seuraa, ehdotan, että reissaillaan jonkun aikaa yhdessä! onhan 2 aina parempi kuin 1.
Suunnitelmia ei mulla tosiaan oo, mutta mahd. kauniita seutuja ja halpoja majotuksia odottelen :) Työtä ei nyt ihan heti välttämättä jaksais tehdä.. mutta ei sitä koskaan tiedä- KrisseL
Moikka!
Ootko Sydneyyn päin tulossa? Itse lähden Sydneyyn tänä iltana (9.9.). Sydneyssä oon siis tiistai (11. pvä) aamulla.
Niiin ja oon siis 20v pirtsakka tyttö Turun tienoilta, mullakaan ei oo minkäännäköstä suunnitelmaa, enkä myöskään heti haluais töitä tehdä.
Jos reissaaminen yhessä kiinnostaa, pistä meiliä kikki.lautanala@hotmail.com :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4405889Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2072072Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3721913- 1231120
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51054- 281001
- 77872
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60864- 38752
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55743