Kolmosille nimet

Vikke

Olemme saamassa kolmosia, kaksi tyttöä ja yhden pojan. Nimiehdotuksia meillä on muutamia, ja nyt ihan ulkopuolisilta haluaisin kysyä mielipidettä näihin nimiehdotuksiin.

TN: Nina/Niina, Erica, Enni, Alexia, Heidi, Eini, Riikka,Emine, Elena, Milena, Enna
PN: Aleksi, Arttu, Toni, Casper, Joona, Niklas

13

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piohgk

      Itselläni olisi Niklas pitkään "pakko antaa tämä jos saan pojan"-nimenä, mutta sitten tuli vmäinen poikaystävä(nykyisin onneksi exä), joka pilasi nimen.

      Ehdotan siis kolmikoksi Niklas, Milena ja Erica

    • 131313

      Heh, no katsopa vinkkejä sisarussarjan nimiksi tuosta viereisestä "JUJU" aiheesta :) siltä löytyypi vaikka kuinkas

      • Vikke

        Hauskoiltahan nuo vaikuttivat, mutta uskon, etten voisi omia lapsiani nimetä tuon mukaan :D


    • SheiShei

      Erica. Elena ja Niklas

      • marcelineC

        Ihanat ehdotukset! Yhdyn :)


      • marcelineC
        marcelineC kirjoitti:

        Ihanat ehdotukset! Yhdyn :)

        Olisin vielä maininnut että mielestäni juuri Niklas tai Casper sopisivat pojalle nimeksi konsanantti -loppuisina niminä. Näin siis mikäli tytöillä nimet päätyisivät a-han tai muuhun vokaaliin olisi pojan nimi tarpeeksi topakka ja kova näin tasapainoksi. Toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitin :)


    • elosuvi

      Onnea kolmosista! Toivottavasti loppuraskaus sujuu hyvin :)

      Tässä kommenttia jokaiseen nimeen:

      Nina/Niina: kaunis nimi, mutta ei ei yhden iin kirjoitusasua jollei lausuta niin
      Erica: miksi ceellä? onko e lyhyt? Eerika taas olisi aivan ihana
      Enni: aika lapsellinen nimi (sori..)
      Alexia: tulee heti mieleen se kuntoilukeskus (Elixia) ja Aleksi nimen taivutus
      Heidi:tämäkin kaunis, tykkään
      Eini: aika jännä, mutta sievä
      Riikka:ihan hyvä, vähän kovan kuulloinen
      Emine: en tiennyt nimeksi ja melkein kuin Eminem, mutta kuulostaa tosi nätiltä
      Elena: raikas ja heleä nimi, aika kiva
      Milena: oma inhokki, joten en luonnollisestikaan suosittele
      Enna: paljon parempi kuin Enni, mutta silti vain ok

      Aleksi: oikein hyvä nimi, ainoana miinuksena että tuntuu olevan tosi yleinen
      Arttu: ihan kiva tämäkin, vähän lempinimimäinen
      Toni: kiva etunimenä, parempi kuin Arttu
      Casper: omia inhokkeja, ehkä koska mieleen tulee se aave
      Joona: tykkään, vaikka selvästi raamatullinen
      Niklas: näistä suosikki, sopii moneen sukunimeenkin

      Noista päätettynä ehdottaisin siis Niinaa, Heidiä ja Niklasta. Mielestäni sopii hyvin yhteen, mutta eivät ole liian samanlaisia.

    • Täti

      Näistä valitisin näin:

      Erika (nimenomaan k:lla), Riikka ja Niklas
      tai
      Niina, Riikka ja Joona
      Nina, Enna ja Toni

    • vaikkapas

      Nina
      Eini
      Joona

      Ninni
      Enni
      Tommi

    • nimet.

      Aleksi, mutta myös Akseli olisi ok!
      Enniä ja Ennaa parempi olisi Emma. Noista tyttöjen nimistä ehkä Enni ja Elena. Toisaalta molemmat alkaa E-kirjaimella ja poika alkaisi taas jollain toisella. Ehkä Senni tai Senja, Elena ja Aleksi tai Akseli.

    • ehdotus.

      Eminea ja Milenaa parempi olisi Emilia, Emilja tai Milja.
      Ehdotan: Milja, Enna ja Aleksi
      tai
      Emilja, Emma ja Elias (kaikki e:llä)

      • nimiapua!:)

        Rasmus, Rini ja Riina
        Antti, Amanda ja Anette
        Sami, Susana ja Sini
        Lasse, Laila ja Linda
        Henrik, Heidi ja Heli(mun lemppari)


    • nibvgbhjkml

      Valitkaa kaikkien nimiin oma alkukirjain, koska se korostaa jokaista lasta yksilönään. Ehdotan

      Niklas, Heidi ja Siina. (Siina/Sina on mielestäni vielä kauniimpi kuin Nina/Niina, eikä niin yleinen)

      Onnea kolmosista!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1050
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      590
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe