Olemme saamassa kolmosia, kaksi tyttöä ja yhden pojan. Nimiehdotuksia meillä on muutamia, ja nyt ihan ulkopuolisilta haluaisin kysyä mielipidettä näihin nimiehdotuksiin.
TN: Nina/Niina, Erica, Enni, Alexia, Heidi, Eini, Riikka,Emine, Elena, Milena, Enna
PN: Aleksi, Arttu, Toni, Casper, Joona, Niklas
Kolmosille nimet
13
147
Vastaukset
- piohgk
Itselläni olisi Niklas pitkään "pakko antaa tämä jos saan pojan"-nimenä, mutta sitten tuli vmäinen poikaystävä(nykyisin onneksi exä), joka pilasi nimen.
Ehdotan siis kolmikoksi Niklas, Milena ja Erica - 131313
Heh, no katsopa vinkkejä sisarussarjan nimiksi tuosta viereisestä "JUJU" aiheesta :) siltä löytyypi vaikka kuinkas
- Vikke
Hauskoiltahan nuo vaikuttivat, mutta uskon, etten voisi omia lapsiani nimetä tuon mukaan :D
- SheiShei
Erica. Elena ja Niklas
- marcelineC
Ihanat ehdotukset! Yhdyn :)
- marcelineC
marcelineC kirjoitti:
Ihanat ehdotukset! Yhdyn :)
Olisin vielä maininnut että mielestäni juuri Niklas tai Casper sopisivat pojalle nimeksi konsanantti -loppuisina niminä. Näin siis mikäli tytöillä nimet päätyisivät a-han tai muuhun vokaaliin olisi pojan nimi tarpeeksi topakka ja kova näin tasapainoksi. Toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitin :)
- elosuvi
Onnea kolmosista! Toivottavasti loppuraskaus sujuu hyvin :)
Tässä kommenttia jokaiseen nimeen:
Nina/Niina: kaunis nimi, mutta ei ei yhden iin kirjoitusasua jollei lausuta niin
Erica: miksi ceellä? onko e lyhyt? Eerika taas olisi aivan ihana
Enni: aika lapsellinen nimi (sori..)
Alexia: tulee heti mieleen se kuntoilukeskus (Elixia) ja Aleksi nimen taivutus
Heidi:tämäkin kaunis, tykkään
Eini: aika jännä, mutta sievä
Riikka:ihan hyvä, vähän kovan kuulloinen
Emine: en tiennyt nimeksi ja melkein kuin Eminem, mutta kuulostaa tosi nätiltä
Elena: raikas ja heleä nimi, aika kiva
Milena: oma inhokki, joten en luonnollisestikaan suosittele
Enna: paljon parempi kuin Enni, mutta silti vain ok
Aleksi: oikein hyvä nimi, ainoana miinuksena että tuntuu olevan tosi yleinen
Arttu: ihan kiva tämäkin, vähän lempinimimäinen
Toni: kiva etunimenä, parempi kuin Arttu
Casper: omia inhokkeja, ehkä koska mieleen tulee se aave
Joona: tykkään, vaikka selvästi raamatullinen
Niklas: näistä suosikki, sopii moneen sukunimeenkin
Noista päätettynä ehdottaisin siis Niinaa, Heidiä ja Niklasta. Mielestäni sopii hyvin yhteen, mutta eivät ole liian samanlaisia. - Täti
Näistä valitisin näin:
Erika (nimenomaan k:lla), Riikka ja Niklas
tai
Niina, Riikka ja Joona
Nina, Enna ja Toni - vaikkapas
Nina
Eini
Joona
Ninni
Enni
Tommi - nimet.
Aleksi, mutta myös Akseli olisi ok!
Enniä ja Ennaa parempi olisi Emma. Noista tyttöjen nimistä ehkä Enni ja Elena. Toisaalta molemmat alkaa E-kirjaimella ja poika alkaisi taas jollain toisella. Ehkä Senni tai Senja, Elena ja Aleksi tai Akseli. - ehdotus.
Eminea ja Milenaa parempi olisi Emilia, Emilja tai Milja.
Ehdotan: Milja, Enna ja Aleksi
tai
Emilja, Emma ja Elias (kaikki e:llä)- nimiapua!:)
Rasmus, Rini ja Riina
Antti, Amanda ja Anette
Sami, Susana ja Sini
Lasse, Laila ja Linda
Henrik, Heidi ja Heli(mun lemppari)
- nibvgbhjkml
Valitkaa kaikkien nimiin oma alkukirjain, koska se korostaa jokaista lasta yksilönään. Ehdotan
Niklas, Heidi ja Siina. (Siina/Sina on mielestäni vielä kauniimpi kuin Nina/Niina, eikä niin yleinen)
Onnea kolmosista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101050
- 102928
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16590- 34506
- 25495
- 43492
- 46486