kävin nettivierailulla pyhän aikaan. Ihmettelin kun virkailija pyysi nimeä eli mihin sitä tarvittiin. Virkailijalla oli jokaista konetta kohti peräti oma vihko. No työllistäähän se tämäkin jonkin verran mutta eikö olisi aika luopua tarpeettomasta toimenpiteestä.
Sotkamon kunnan kirjaston netti eli
4
222
Vastaukset
- datagurutat
Lapselliseksi alkaa mennä, mutta ymmrätäähän sen kun jotkut eivät osaa ihmisiksi konetta käyttää
- VINKKI..............
Ihan ymmärretävää ! nykyään jotkut vaan hajoittaa paikkoja - että elä ola ihteesi , loukkaannu em . asiasta...jos tympäsee, hommaa oma kone , niitä saa kierrätyskeskuksista jne aikaas halvalla- eletään 2000 lukua.
- klara vappen
koneita on kyllä kotona mutta kun mökillä ei eli siellä kainuun korvessa homma ei toimi. Kyllä mualla kirjastoissa pääsee nettiin ihan ilman henkilöllisuuden todistamisiakin. Eli tämä ryssän meininki joutaa jo unohtaa. Naurettavaa.....
- Selvä peli
Tietokoneella saa yhteyden nettiin ja netissä voi tehdä jopa rikoksen tunnusmerkit täyttäviä ja rangaistavia tekosia. Siksi on pystyttävä jäljittämään, kuka on käyttänyt mitäkin konetta milloinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1664797Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043964Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513370
- 553321
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest342751Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361778