Juu tiedän ettette voi tietää mitä tää jätkä musta todellisuudessa ajattelee.. mutta mitä luulisitte.
öää en nyt sanois suoraa et meil ois ollu koskaa mitää säätöä. mutta meil on ollu sellasta silmäilyä ja hymyilyä ja aika kauan lähes puol vuotta.. Moni on vihjaillu, että tää ois kiinnostunu musta. ja ollaan juteltu kunnolla, pidellään toisistamme käsistä kiinni ja juteltiin niitä näitä, tajuuttekai. no ei siin mitää ihastuin tähän kauan aikaa sitte, oiskoha joku vuos sitten? mutta nyt..
se on alkanu säätää yhen toisen muijan kanssa ihan tosissaan, en oo varma mitä niil on meneillää mut aika lähel seurusteluu.. ja paska juttu täs onkii et oon vieläki kusessa tähän jätkää ja entiie yhtää mitä se kelaa musta ku meillä jatkuu sama peli vieläkin.
luulen, et tää jätkä pitää muo sen silmäpelinä eil ei ota tosissaa mun tunteita ja siihe muijaa se on todella rakastunut? mitämun pitäis tehä ku todellaki oon kuses tähä jätkää? oisko mul mitää mahiksii? mitä ite ootte mieltä..
tuliko tarpeeks selvää?:D
mitä tää jätkä oikee musta haluu?:oo
annaaö
6
223
Vastaukset
- asiantuntijamiehiä69
jos se piluu haluis
- pakarapoika
se arvaa et tykkäät siit ja haluu esittää olevas pleijeri ! Semne seo! ;O
- annaaö
pakarapoika kirjoitti:
se arvaa et tykkäät siit ja haluu esittää olevas pleijeri ! Semne seo! ;O
miks ihmees haluu esittää pleijerii ? voiks muka siitäki saada jotai sairasta tyydytystä ?:D:D
- sori girlfriend! ;o
annaaö kirjoitti:
miks ihmees haluu esittää pleijerii ? voiks muka siitäki saada jotai sairasta tyydytystä ?:D:D
no entie :p mäki joskus kyyli jotai vaik oo varattu. Sori ! Ja öö juu kai siit saa jotai emt =D
se on sun ukkis vitun huora
- oujeah!
no jos se säätää jonkun toisen kaa niin tuskin sulla on mitään mahiksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021062- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658