Pelkästään linnunradassa

Minä ja hän

Eli galaksissamme on uusien tietojen mukaan miljardeja maan kokoisia planeettoja. Se voi aiheuttaa kuulemma pelon sekaista tärinää skeptikoiden kehossa.

14

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :/

Totta. Olen huomannut tuon reaktion tällä palstalla.

• trserea

Miksi ihmeessä?
      Olen skeptikko ja olen seuraillut astonomian kehitystä -60 luvulta lähtien. Innostukseni kasvaa, mutta pelonsekaisuutta en todellakaan ole aistinut.

Olisiko sinun oma mielikuvituksesi tehnyt sinulle nyt pienet tepposet?

• Camusin sivullinen

Täältä poistettiin useampaan otteeseen aloitus jossa mainittiin miljardit maankaltaiset planeetat.

• :/

Ei tarvi kenenkään mielikuvituksen lennellä, kun lukee valheskepojen palstalla örvellystä. Se kertoo selvästi, että TEITÄ: PELOTTAA.

• lamemucci
        Camusin sivullinen kirjoitti:

Täältä poistettiin useampaan otteeseen aloitus jossa mainittiin miljardit maankaltaiset planeetat.

Huomasin saman seikan. Oln tuumaillut jo pitemmän aikaa, että palstalla hilluvat itseään skepoiksi kutsuvat. Siis, jollaisia he eivät todellakaan ole, siinä eräät ovat oikeassa. Näiden täytyy kuulua johonkin vanhoilliseen uskonlahkoon, kun poistattavat ja herjaavat asiallisia ja aiheeseen littyviä ketjuja. Asiaa on heiltä, muistaakseni joskus kysyttykin. Ei ole tullut vastausta. Joten taisi osua maaliinsa se olettamus.

Vanhoilliseen katsantokantaan/ uskonlahkoon viittaa myös se, että pelätään uutta tietoa. Vaikka jokainen normaalilla järjellä ajatteleva ihminen tajuaa sen, ettei mikään tieto ole pysyväistä. Vaan kehitys kulkee eteenpäin ja näinhän sen pitääkin mennä.

Muutama kymmenen vuotta takaperin he herjasivat televisiota.

• tsik-tsik
        lamemucci kirjoitti:

Huomasin saman seikan. Oln tuumaillut jo pitemmän aikaa, että palstalla hilluvat itseään skepoiksi kutsuvat. Siis, jollaisia he eivät todellakaan ole, siinä eräät ovat oikeassa. Näiden täytyy kuulua johonkin vanhoilliseen uskonlahkoon, kun poistattavat ja herjaavat asiallisia ja aiheeseen littyviä ketjuja. Asiaa on heiltä, muistaakseni joskus kysyttykin. Ei ole tullut vastausta. Joten taisi osua maaliinsa se olettamus.

Vanhoilliseen katsantokantaan/ uskonlahkoon viittaa myös se, että pelätään uutta tietoa. Vaikka jokainen normaalilla järjellä ajatteleva ihminen tajuaa sen, ettei mikään tieto ole pysyväistä. Vaan kehitys kulkee eteenpäin ja näinhän sen pitääkin mennä.

Muutama kymmenen vuotta takaperin he herjasivat televisiota.

"Muutama kymmenen vuotta takaperin he herjasivat televisiota."

Taidat olla aikalailla sekaisin, vai mitä?

• lgucvytdi

Olen skeptikko, enkä ole ikinä pelännyt ufoja, enkä mitään muitakaan nettijuttuja. Miksi ihmeessä pelkäisin?

• päättämätön

Et sitten ole sen sorttinen pseudoskepo joka täällä vaatii laitoshoitoa kaikille jotka edes vihjaavati suhtautuvansa tähän aiheeseen vakavasti.

• nii-gu

... jos näkisit oikeen ufon oikeesti, mitens sitte?

ihan kuka vaan, niiku

• lgucvytdi

Olisin vähintäänkin innostunut. Minulle riittäisi pelkkä tieto maan ulkoisen älykkään lajin olemassaolosta. Jo todisteesta maan ulkoisesta elämästä korkkaisin kalliin wiskipullon ja tarjoisin kavereillekin.
        Uskoisin, että saamme tiedon maan ulkopuolisesta elämästä ehkä piankin. Muun suhteen olen melko pessimisti.

• ai mää vai?
        lgucvytdi kirjoitti:

Olisin vähintäänkin innostunut. Minulle riittäisi pelkkä tieto maan ulkoisen älykkään lajin olemassaolosta. Jo todisteesta maan ulkoisesta elämästä korkkaisin kalliin wiskipullon ja tarjoisin kavereillekin.
        Uskoisin, että saamme tiedon maan ulkopuolisesta elämästä ehkä piankin. Muun suhteen olen melko pessimisti.

... sulle riittäs tieto.

Aatellu, että joku saattais tietää? Se asia on uskomisen paikka tahi skepotus... ei kuitenkaan tietämisen, koska ole kysessä Sinä?

• /&(/%&(/T(IT
        ai mää vai? kirjoitti:

... sulle riittäs tieto.

Aatellu, että joku saattais tietää? Se asia on uskomisen paikka tahi skepotus... ei kuitenkaan tietämisen, koska ole kysessä Sinä?

Jos joku tietää, niin eipähän ole vaivautunut todistamaan. Monet toki uskovat, mutta se on eri asia.

• :)

Uskovaiset miinustaa tätä alotusta..

• Ufonius Filippus

Hörhelön teesit:
      1.Ufot on suuri salaisuus
      2.niitä peitellään, ja varsinkin jenkit
      3.jenkit omistaa kuun ja piilottelee humiksiin taloja siellä
      4.kaikki olis ihan kakat housussa jos tulisi todisteet alienien olemassa olosta.

Hörhelön on siis uskottava, ja toistettava mantraa että koko maailma olis p'skat housuissa, jos (älykästä)elämää löydettäisiin maapallon ulkopuoleta, koska aktiivinen elämän etsintä avaruudesta, ja varsinkin jenkkien harjoittamana, on niin vahvasti ristiriidassa hörhelön harhaiseen ja salaiittojen täyttämään maailmankuvaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4711
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3443
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1524
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1246
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1162
    8. 164
      1050
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1048
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen