Eli galaksissamme on uusien tietojen mukaan miljardeja maan kokoisia planeettoja. Se voi aiheuttaa kuulemma pelon sekaista tärinää skeptikoiden kehossa.
Pelkästään linnunradassa
14
105
Vastaukset
- :/
Totta. Olen huomannut tuon reaktion tällä palstalla.
- trserea
Miksi ihmeessä?
Olen skeptikko ja olen seuraillut astonomian kehitystä -60 luvulta lähtien. Innostukseni kasvaa, mutta pelonsekaisuutta en todellakaan ole aistinut.
Olisiko sinun oma mielikuvituksesi tehnyt sinulle nyt pienet tepposet?- Camusin sivullinen
Täältä poistettiin useampaan otteeseen aloitus jossa mainittiin miljardit maankaltaiset planeetat.
- :/
Ei tarvi kenenkään mielikuvituksen lennellä, kun lukee valheskepojen palstalla örvellystä. Se kertoo selvästi, että TEITÄ: PELOTTAA.
- lamemucci
Camusin sivullinen kirjoitti:
Täältä poistettiin useampaan otteeseen aloitus jossa mainittiin miljardit maankaltaiset planeetat.
Huomasin saman seikan. Oln tuumaillut jo pitemmän aikaa, että palstalla hilluvat itseään skepoiksi kutsuvat. Siis, jollaisia he eivät todellakaan ole, siinä eräät ovat oikeassa. Näiden täytyy kuulua johonkin vanhoilliseen uskonlahkoon, kun poistattavat ja herjaavat asiallisia ja aiheeseen littyviä ketjuja. Asiaa on heiltä, muistaakseni joskus kysyttykin. Ei ole tullut vastausta. Joten taisi osua maaliinsa se olettamus.
Vanhoilliseen katsantokantaan/ uskonlahkoon viittaa myös se, että pelätään uutta tietoa. Vaikka jokainen normaalilla järjellä ajatteleva ihminen tajuaa sen, ettei mikään tieto ole pysyväistä. Vaan kehitys kulkee eteenpäin ja näinhän sen pitääkin mennä.
Muutama kymmenen vuotta takaperin he herjasivat televisiota. - tsik-tsik
lamemucci kirjoitti:
Huomasin saman seikan. Oln tuumaillut jo pitemmän aikaa, että palstalla hilluvat itseään skepoiksi kutsuvat. Siis, jollaisia he eivät todellakaan ole, siinä eräät ovat oikeassa. Näiden täytyy kuulua johonkin vanhoilliseen uskonlahkoon, kun poistattavat ja herjaavat asiallisia ja aiheeseen littyviä ketjuja. Asiaa on heiltä, muistaakseni joskus kysyttykin. Ei ole tullut vastausta. Joten taisi osua maaliinsa se olettamus.
Vanhoilliseen katsantokantaan/ uskonlahkoon viittaa myös se, että pelätään uutta tietoa. Vaikka jokainen normaalilla järjellä ajatteleva ihminen tajuaa sen, ettei mikään tieto ole pysyväistä. Vaan kehitys kulkee eteenpäin ja näinhän sen pitääkin mennä.
Muutama kymmenen vuotta takaperin he herjasivat televisiota."Muutama kymmenen vuotta takaperin he herjasivat televisiota."
Taidat olla aikalailla sekaisin, vai mitä?
- lgucvytdi
Olen skeptikko, enkä ole ikinä pelännyt ufoja, enkä mitään muitakaan nettijuttuja. Miksi ihmeessä pelkäisin?
- päättämätön
Et sitten ole sen sorttinen pseudoskepo joka täällä vaatii laitoshoitoa kaikille jotka edes vihjaavati suhtautuvansa tähän aiheeseen vakavasti.
- nii-gu
... jos näkisit oikeen ufon oikeesti, mitens sitte?
ihan kuka vaan, niiku- lgucvytdi
Olisin vähintäänkin innostunut. Minulle riittäisi pelkkä tieto maan ulkoisen älykkään lajin olemassaolosta. Jo todisteesta maan ulkoisesta elämästä korkkaisin kalliin wiskipullon ja tarjoisin kavereillekin.
Uskoisin, että saamme tiedon maan ulkopuolisesta elämästä ehkä piankin. Muun suhteen olen melko pessimisti. - ai mää vai?
lgucvytdi kirjoitti:
Olisin vähintäänkin innostunut. Minulle riittäisi pelkkä tieto maan ulkoisen älykkään lajin olemassaolosta. Jo todisteesta maan ulkoisesta elämästä korkkaisin kalliin wiskipullon ja tarjoisin kavereillekin.
Uskoisin, että saamme tiedon maan ulkopuolisesta elämästä ehkä piankin. Muun suhteen olen melko pessimisti.... sulle riittäs tieto.
Aatellu, että joku saattais tietää? Se asia on uskomisen paikka tahi skepotus... ei kuitenkaan tietämisen, koska ole kysessä Sinä? - /&(/%&(/T(IT
ai mää vai? kirjoitti:
... sulle riittäs tieto.
Aatellu, että joku saattais tietää? Se asia on uskomisen paikka tahi skepotus... ei kuitenkaan tietämisen, koska ole kysessä Sinä?Jos joku tietää, niin eipähän ole vaivautunut todistamaan. Monet toki uskovat, mutta se on eri asia.
- :)
Uskovaiset miinustaa tätä alotusta..
- Ufonius Filippus
Hörhelön teesit:
1.Ufot on suuri salaisuus
2.niitä peitellään, ja varsinkin jenkit
3.jenkit omistaa kuun ja piilottelee humiksiin taloja siellä
4.kaikki olis ihan kakat housussa jos tulisi todisteet alienien olemassa olosta.
Hörhelön on siis uskottava, ja toistettava mantraa että koko maailma olis p'skat housuissa, jos (älykästä)elämää löydettäisiin maapallon ulkopuoleta, koska aktiivinen elämän etsintä avaruudesta, ja varsinkin jenkkien harjoittamana, on niin vahvasti ristiriidassa hörhelön harhaiseen ja salaiittojen täyttämään maailmankuvaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954