tummat hiukset
Ikä. 17
Sukupuoli. Poika
Suuntaamus. Hetero
Silmien väri.vihreä
Body tyyppi. Kasipäkki löytyy. Nousee sen 85 kg.
Harrastukset. Parkour,jousiammunta,purjehdus,pyöräily ja suunnistus
Millanen tyyppi oon?
Oon yleensä seurallinen,en juopottele, energia juoma ei kiinnosta, tietokonetta en pelaa enkä muitakaan konsoleita, pidän kaikellaisesta musiikista, ei sairauksia tai allergioita.
Millasta seuraa kaipaan?
Seuraa johon voin luottaa ja joka ei ole liian äänekäs.
ketään kiinnostunutta?
19
202
Vastaukset
- lonely wolf
voi kysyä muita tietoja jos haluaa.
- lonely wolf
ja unohtu sanoo että asustelen kangasalan alueilla.
Enkä vastaa mihinkään"mikä sun kulli koko on"
- butterfliesinmyass
Sulla on siis pieni pili vai mitä? ;)
- lonely wolf
noni tulihan se sieltä.
Sanotaan että suunnilleen 20-22cm
Ja ei siittä aiheesta sen enempää.
- :D!
Shit! Oot seittemäntoista oon kolmetoista wee kiinnostunu oisin mut ikäero :( ei se sillee nii haittaa mut ei sua kiinnosta tämmöset pikku penskat vai mitä? ;D
- lonely wolf
taidat olla oikees mutta kiitti ku postasit.
Lisää vaan älkää ujostelko. =)
- :N:
onko sulle välii minkä näkönen tyttö on..paino/pituus/ikä (noin)?
- i<3wolfs
Olen16 vuotias tyttö ja painan semmoset 48 kiloo pituus 170 cm hiukset ruskeet silmät tumman vihreet harrastan koiraharrastus lajeja pianon soittoo eläimiä on kaks koiraa kissa ja kolme rottaa. En tiiä oonko kauhee kaunis mutta kyl aika monet pojat on niin sanonu.. Joo tossa jotai jos kiinnostaa ;)
- seuranhakoja
Mis päin asut?
- i<3wolfs
hei susipoika, vastaa nopiaa ;DD
- seopgijawigj
LOL et pelaa pelejä?? onks sul joku ongelma ku et pelaa :D luulin et kaikki jätkät pelaa jotai pelii :o
- loveu
Oot varmaa tosi ihana ja sellane symppis tyyppiä ite asun etelä-suomes ja oon 15-v. Mun mielest kaks vuotta ei oo paljoo ikä eroo. Ja ps. Vihreet silmät on ihanat.
- sounds good!!
Oon kans 15 ja tykkään just tollasista pojista jotka urheilee eikä pelaa mitää tietokoneita koko ajan!! lisäks tykkään samoista lajeista osittain nimittäin pyöräilystä (triathlon) ja sit suunnistus tukee mun lajeja hyvin lisäks purjehdus näyttää siistiltä ja ihanalta harrastan myös paljon hiihtoo ja muuta urheilua. Tosin en tiijä tykkäätkö urheilullisista tytöistä. Luonne vastaa just mua en oo sellanen äänekäs ja muhun voi luottaa.. painoo on n. 57kg mut se on sit lihasta ja oon 166 ja ruskee vihreet silmät ja pitkät hiukset. Mä tykkään vihreistä silmistä
oon 16 v tyttö oulust. kiinnostaako ?:D
- nojos
Mitä koulua käyt?
keneltä kysyt?
- jagborilahti
16 vuotias tyttö täällä. jos asuisin siellä missä sinäki haluisin hirveesti tavata, vaikutat aika unelmalta, ainakin nyt noin ulkonäöllisesti ;D koska en suo muuten tunne ja kuvailit ittees vaa ulkonäöltä :D pääset taustakuvas jos linkkaat kuvas vaik jostai aijaasta ;)??
- potari
Etkö ole siima kyykystä ja mavesta kuullut?
- fffdsdsfsdff
Miettikää nyt tarkkaan haluatteko luottaa kaveriin, joka valehtelee teille jo nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110935- 408207
- 1255245
- 1433646
- 693558
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353514- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352011- 281786