Miten mä saisin mun poikaystävän tajuamaan, että mulla on ikävä sitä? Siis ihan tosissaan, ihan hirveä ikävä. Me nähdään tosi harvoin, ehkä kerran kuukaudessa ja sillonkin vaan muutaman tunnin ajan. Vaikkei se ees asu kaukana. Oon sanonu sille, et mulla on ikävä ja se sanoo että sillä on kans. Mut siltikään ei mitään tapahdu. Tää ikävä oikeesti sattuu. En tienny et jonkun ihmisen kaipaaminen ihan kunnolla sattuu, henkisesti ja fyysisesti mulla on jatkuva "paine" tossa rinnassa :( Jutellaan kyllä joka päivä koneella ja pari kertaa viikossa nähään koulussa, mut ei siellä voi olla rauhassa kun on muita paikalla.. Miten saisin lisää aikaa poikaystävän kanssa? En haluu valittaa tai huutaa tai nalkuttaa, niikuin yleensä naiset kuvaillaan. Haluun olla erilainen tyttöystävä, mut silti oon tyttöystävä, joka kaipaa ihan samoja asioita..
Apua?
2010tyttöranualta
4
<50
Vastaukset
- TyyppiO_o
Haahaa en tiiä eikä kiinnosta opi ratkomaan omat ongelmas
- 2010tyttö
Joo no eipä muakaan kiinnostanut toi sun lapsellinen kommenttisi. Osaisko joku oikeesti auttaa?
- 1679434
2010tyttö kirjoitti:
Joo no eipä muakaan kiinnostanut toi sun lapsellinen kommenttisi. Osaisko joku oikeesti auttaa?
No ehkä vietät sen kans aikaa vapaa-ajal? Ei sen niin vaikeeta luulis olevan
- alvladkzhnh
järjestäkää aikaa toisillenne, ei se suhde muute onnistu :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996084
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282863Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774