Tänään mulle ja mun kaverille sattu aika jännä juttu.
Nimittäin, kun oltiin menossa tyttöjen vessaan tänään koulussa, niin kun mentiin sinne siinä on ekaks sellanen tila vähän niinkuin "aula" ja sitten ne kopit.
Kun mentiin, niin siellä ei ollut ketään muuta ja se oli ihan tyhjä, paitsi siellä oli siivooja, ja tää siivoja oli mies!
Siis me vähänaikaa siinä ihmeteltiin mun kaverin kanssa, ja sit mä vaan sanoin sille, että haluuks sä mennä ekaks, mut sitten se mun kaveri sano, että sillä ei ookkaan sittenkään enää vessahätä, ja mä mietin et johtuks se siitä mies-siivoojasta?
Noh, sitten mä menin sinne koppiin ja kun tulin takas, niin se siivooja oli häippässyt.. no ei siitä sen enempää, mutta sitten kun mä kysyin mun kaverilta myöhemmin että miks sillä ei sit enää ollutkaan vessahätä, kun mentiin sinne vessaan, niin se vaan sano jotenkin että se oli käynyt jo aiemmin vessassa. En tiedä valehtelikse vai johtukose siitä siivoojasta.
Mutta voiks olla niin, että mies on siivoojana tyttöjen vessassa?
Kun musta se tuntuu vähän hassulta, ja mun mielestä se pitäis ehdottomasti olla nainen, mutta en tiedä.
Onko teillä ollut samanlaisia kokemuksia? Tai jotain muuta vastaavaa?
Koulun vessat + siivoojat
20
666
Vastaukset
- jojoro
Tottakai voi olla miessiivoja. En oikeen ymmärtäny tota kaveripointtia. :D
- Tyttöö_15
No en olettanut että ymmärtäisitkään, joten unohda!
Voiko sitten miesten vessoissa olla nais -siivoojia?- 14veeeeee8765421
Meillä on
- miksei vois?:D
Mitä ihmettä? Miksei voisi olla miessiivooja?:D Minua ei ainakaan häiritsisi, koska en usko, että tämä siivooja yrittäisi päästä varattuun vessaan tai kurkkia oven alta.:D
- fhd
Raiskareita on joka lähtöön. better watch out
- dlsvml
-1
- f
Kylläpä niitä on ihan uimahalleissakin näkynyt suihkuosastolla vastakkaisen sukupuolen edustajia...
- 12212145
Miksei voisi olla miessiivooja? Tuskinpa aikuista ihmistä kiinnostaa yläasteikäiset tytöt.
- C-Metric Time
Hei ei 15-vuotias voi olla enää noin täydellisen tyhmä... Mä luulin et olin kuullut jo kaiken mut en sit vissiin ollut. Ihan käsittämätöntä! Kasvata esim. aivot ennenkuin kyselet...
Jepjep, eipä siinä mitää ihmeellistä sinänsä ole. Jossain viestissä jo lukikin että onhan uimahallien suihku-/saunaosastoillaki vastakkaista sukupuolta aina välillä suihkuttelemassa lattiaa ja siivomassa ja niin pois päin. Eipä ole niin ihmeellistä, ei me ihmiset niin erilaisia kuitenkaan olla, ettäkö näkis aina jotain uutta ku näkee alastoman ihmisen.
- coolsiivoja
Siis onko naissiivoja sen soveliaampi? :D meikä ku oli uimahallissa ni joku vanha eukko tuli ihan suihkutiloihin joissa alastomia miehiä. Miessiivojat puolestaan ei tollasta temppua oikein voi tehdä :D
Tää menee nyt sitte siihe tasa-arvokeskusteluun... :D Jos mies lyö naista nii sehän on välittömästi hirveet korvaukset ja vankilaan, mutta mitä tapahtuu jos nainen lyö miestä? Todetaan jotain että mies käyttäytyi uhkaavasti ja näin ollen nainen vain itsepuolustautui, tai jotain vastaavaa. Esimerkki vain. Toisaalta onhan tässä myös pieni osa totuutta, sillä kyllähän miehet yleensä ovat paljon pidempiä ja voimakkaampia kuin naiset. Ja tästä päästään varsinaiseen kysymykseesi: Jos nainen on siivojana miesten suihkuosastolla, niin pystyykö nainen olemaan katsomatta sinne minne ei pitäisi katsoa? Olettaisin että pystyy, saa korjata. Mutta entäs jos mies on siivoojana naisten suihkuosastolla.. Pystyykö mies olemaan katsomatta, kun kauniita naisia kävelee kokoajan ohitte? Jotkut kyllä, mutta ei läheskään niin moni, verrattuna naisiin.
Tulipas hieman pitkä viesti.. Sori ;D- ckgkcgjb
mr.somebody95 kirjoitti:
Tää menee nyt sitte siihe tasa-arvokeskusteluun... :D Jos mies lyö naista nii sehän on välittömästi hirveet korvaukset ja vankilaan, mutta mitä tapahtuu jos nainen lyö miestä? Todetaan jotain että mies käyttäytyi uhkaavasti ja näin ollen nainen vain itsepuolustautui, tai jotain vastaavaa. Esimerkki vain. Toisaalta onhan tässä myös pieni osa totuutta, sillä kyllähän miehet yleensä ovat paljon pidempiä ja voimakkaampia kuin naiset. Ja tästä päästään varsinaiseen kysymykseesi: Jos nainen on siivojana miesten suihkuosastolla, niin pystyykö nainen olemaan katsomatta sinne minne ei pitäisi katsoa? Olettaisin että pystyy, saa korjata. Mutta entäs jos mies on siivoojana naisten suihkuosastolla.. Pystyykö mies olemaan katsomatta, kun kauniita naisia kävelee kokoajan ohitte? Jotkut kyllä, mutta ei läheskään niin moni, verrattuna naisiin.
Tulipas hieman pitkä viesti.. Sori ;Dno tietenki voi.
kyllä esumerkiksi meijänkin koulussa jos poikien vessat o varattu ni käytetää automaattisesti tyttöjen vessaa ei siinä mitää nii kauhiaa voi olla.
- eisuadanffdaa
taas niin helppo trolli ja kaikki menee lankaan.
- VITUPELLE
VITU PELLE!!! ON MIESTEN SUHKUISSAKI NAIS SIIVOJIA!!! MIETI KAHDESTI MITÄ KIRJOTAT !!
- F'n clown
Ja joku Hermanni löytänyt puolivuotta vanhan topicin ja unohtanut caps lockin päälle...
- ebbe...
En käy koulun vessois ollenkaan ellei ole ihan pakko. Pidättelen kotiin asti. Vikoilla tunnelilla on yleensä pissahätä, mutta helposti menee pidättämällä kotiin asti. Muistaakseni yhden kerran oon käynyt ku tuli juotua aika paljon ja tuli niin kauhea pissahätä, että ei olis millään jaksanut pidätellä kotiin asti vaik yritin.. Silloin oli lähdettävä kesken tunnin vessaa ku muuten olis tullu housuu :D
- pidättelijä...
Sama juttu mullaki, että ei koulussa vessaan ellei ole rakko halkeamassa.. Hirveet pidättelyt yleensä viimeisellä tunnilla kupla otsassa :/ ja just ja just kestää hädän kotiin.
- Veturi...
Ap kirjottaja kysyy ihan asiallista kysymystä ja moraalisesti naisten tai tyttöjen vessassa varsinkin koulussa ei pitäisi olla mies siivoojia tai jos on niin se vessa pitäisi pistää kiinni sinä aikana kun se puhdistetaan. Nainen voi siivota miesten veskin mutta mielestäni kanssa ehkä se pitäisi tehdä niin että se suljetaaan jos siellä ei ole ainoastaan suljettuja veskejä. Ero meissä miehissä ja naisissa on se että mies pystyy raiskaamaan ja perinteisesti sen tekee mutta naiset yleensä nyt ei. Tämähän olisi ihanteellinen ammatti pedofiilille. Rikosrekisteri toivottavasti on tarkastettu mutta sehän nyt ei aina merkitse sitä etteikö tämä ihminen voisi tehdä pahaa. Te voitte aina kirjoittaa koulun johtajalle tästä asiasta ja kyllä hän varmaan tekee asialle jotain. Aivan luonnollista että tytöt pelkäävät tälläisessä tilanteessa.
Suomessa nämä asiat näyttävät olevan aika jäljessä muihin maihin verrattuna. - vainoharha on häiriö
Höpöhöpö. Varmaan pelkää, jos sinunkaltaiset paranoidit opettaa ne pelkäämään jokaista miestä joka paikassa. Tuskin siivooja välitunnin aikana vessoja putsaa, joten luulisi niillä kauheilla pedofiileilläsi olevan melko vähän kuvattavaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964754Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2073800Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1012205Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621226- 531095
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4771022