...Opettaja soittaa mun vanhemille, vaikka oon jo täys-ikänen, mutta asun kotona. Oon ollu niin paljon poissa koulusta, mietin onko opejalla oikeutta kysellä mun poissaoloista mun vanhemmilta ?
Saako ?
5
52
Vastaukset
- luokanopettaja.
Vaikutat holhouksen alla olevalta, joten kyllä.
- syy??
Miksi olet ollut paljon poissa koulustasi?
Sano opettajallesi, että jos hän enää soittaa sinun vanhemmillesi, niin menet koulutustasi vastaavaan työhön, sillä olet jo niin kypsä ihminen huolehtimaan tulevaisuudesta, ettet voi sietää turhaa holhoamista.
Tosiasiaa tuosta opettajan soittelusta sen verran, että jos olisit toivoton tapaus, niin opettajakaan ei viitsisi soitella. Ilmeisesti opettaja näkee sinussa jonkinlaista potentiaalia ja että sinulla voisi olla mahdollisuus menestyä elämässäsi. Ota itseäsi niskasta kiinni, käy koulu. Hanki kunnon ammatti, ansaitse hyvää palkkaa ja nauti elämästä. Elämä alkaa vasta kunnon ammatista, vaikka kuvitellaan että nuorena olisi jotain elämää niissä pienissä ympyröissä. Älä jää pieniin ympyröihin, vaan ala rakentamaan elämää johon mahtuu koko maailma.
Tsemppiä!!!!- lglgy
On, jos olet holhouksen alainen. Tee siitä omat johtopäätöksesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 68790
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,134774Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691